• news_bg

Norme di certificazione UE per l'apparecchi d'illuminazione

Nta l'ultimi anni, cù u sviluppu di l'ecunumia è u prugressu suciale, e dumande di sicurezza di e persone sò diventate sempre più altu. Cum'è una parte indispensabile di case, uffizii, è altri lochi, a sicurità diilluminazioneL'attrezzatura hè ancu più apprezzata. Per prutege i diritti legittimi è l'interessi di i cunsumatori, l'Unione Europea hà lanciatu u sistema di certificazione ERP in 2013. A sottu hè una breve introduzione da l'editore di Uni Testing:

https://www.wonledlight.com/led-rechargeable-table-lamp-battery-style-product/

Introduzione à a Certificazione ERP

ERP hè l'abbreviazione di "certificazione di l'UE", chì rapprisenta u più altu standard chì l'imprese o l'individui glubale scontranu per i so prudutti per rispettà e lege è regulamenti di l'UE. Sta certificazione hè ricunnisciuta da u capu di l'urganizazione prufessiunale tedesca ISO, è solu i marchi autorizati ponu uttene sta certificazione. A certificazione ERP diapparecchi di illuminazioneinclude trè aspetti: qualità d'apparenza, sicurezza è durabilità:

1. Disegnu di l'aspettu: si riferisce à se u disignu di a lampada risponde à i requisiti di i regulamenti UE;

2. Prestazione di sicurezza: si riferisce à se upruduttu di illuminazionehà a funzione di assicurà a sicurità persunale di i cunsumatori;

3. Durabilità: Si riferisce à s'ellu u pruduttu lampada pò esse usatu per un bellu pezzu senza fading o esse dannatu.

https://www.wonledlight.com/products/

Norme di certificazione UE per l'apparecchi d'illuminazione

U standard di certificazione di l'UE per l'illuminazione hè basatu annantu à u standard internaziunale ERP. Questi standard si concentranu principalmente nantu à a sicurità, l'igiene è a cunservazione di l'energia, è pruponenu esigenze specifiche per diversi tipi di prudutti. Attualmente, i lampi cumuni in u mercatu includenulampada di scrivanias, tubi di lampade,lampade da terra, etc. Tutti anu bisognu di cunfurmà cù i normi regulatori pertinenti per ottene a certificazione. In generale, quandu dumandanu a certificazione UE di apparecchi di illuminazione, l'imprese furnisceranu una lista cumpleta di informazioni, cumprese l'infurmazioni basi nantu à l'apparecchi di illuminazione, l'infurmazioni legali è regulatori, l'infurmazioni di u prucessu di produzzione è altri cuntenutu. Per tippi specifichi di lampade, altri materiali ausiliari o cumpunenti ponu ancu esse aghjuntu secondu a situazione attuale. In breve, se una lampada risponde à i normi di certificazione di l'UE dipende s'ellu hà e qualificazioni currispondenti è se u fabricatore cuntrola strettamente a qualità di e materie prime, l'equipaggiu è e facilità aduprate in u prucessu di produzzione.

Passi è prucessi di teste ERP per l'apparecchi d'illuminazione:

1. A valutazione di cunfurmità, secondu a direttiva ERP, i pruduttori ponu sceglie unu di i dui modi di valutazione di "controllu di cuncepimentu internu" o "sistema di gestione ambientale" per a valutazione;

2. Organizà è furmà documentazioni tecniche (TDF); I pruduttori devenu furmà documenti tecnichi; I ducumenti tecnichi duveranu include infurmazioni nantu à u disignu, a fabricazione, u funziunamentu è a dispusizione finali di u produttu; I dettagli seranu clarificati attraversu e misure di implementazione di ogni pruduttu.

3. Emette una Dichjarazione di Conformità (DoC); Istruzzioni è standard per l'infurmazioni basi da seguità.

4. Labelling cù marca CE; Coordinate test standard - EMC, LVD, etc.; Etichettatura cù marca CE.

https://www.wonledlight.com/news/