Illuminazione internahè l'elementu basu per creà una atmosfera ambientale, ma a so funzione principale hè di furnisce effetti di illuminazione spaziale. Dunque, l'illuminazione ùn hè micca solu per cuntinuà a luce naturale, ma per fà un usu cumpletu di a cumminazzioni diluceè scuru in a decorazione architettonica. A cumminazzioni di luce è ombra crea un ambiente d'illuminazione còmode è bellu. In u risultatu, a ghjente presta più è più attente à u disignu di l'illuminazione interna. Allora, dopu, introduceremu i principii di u disignu di l'illuminazione interna è e cumpetenze di compra di l'apparecchi di l'illuminazione interni.
Principi di design di l'illuminazione interna
1. Principiu di sicurità
U situ di stallazione di l'illuminazione hè un locu frequente per e persone per spustà in casa, cusì a prutezzione di salvezza hè a prima. Questu hè bisognu chì uilluminazioneu disignu hè assolutamente sicuru è affidabile. Misure di sicurezza strette cum'è scossa anti-elettrica è anti-cortu circuitu deve esse pigliatu, è a custruzzione deve esse realizata in stretta cunfurmità cù e specificazioni per evità accidenti.
2. U principiu di raziunalità
illuminazioneùn significa micca necessariamente chì più hè megliu, è a chjave hè di esse scientificu è raghjone. U disignu di l'illuminazione hè di scuntrà i bisogni visuali è estetici di e persone, per maximizà u valore praticu è u valore di apprezzazione di u spaziu internu, è per ottene l'unità di funzione d'usu è funzione estetica. L'illuminazione splendida ùn hè micca solu ghiacciata nantu à a torta, ma superflua, pruvucannu u cunsumu di energia è perdite ecunomiche, è ancu pruvucannu a contaminazione luminosa è preghjudiziu à a salute di u corpu.
3. Principii funziunali
U disignu di l'illuminazione deve risponde à i requisiti funziunali, sceglie diversi metudi di illuminazione è lampade secondu spazii differenti è oggetti diffirenti, è assicurà l'illuminazione è a luminosità curretta. Per esempiu, u disignu di l'illuminazione di u salottu deve aduprà l'illuminazione verticale, chì esige una distribuzione uniforme di luminosità per evità splendore è spazii scuri; I display interni generalmente utilizanu una luce forte per enfatizà a so maghjina. U so splendore hè 3-5 volte più altu ch'è quellu di l'illuminazione generale, è a luce di culore hè spessu usata per migliurà l'attrazione artistica di u mobili.
4. U principiu di l'estetica
I lampi ùn sò micca solu un rolu à assicurà l'illuminazione, ma sò ancu diventati una decorazione indispensabile in u spaziu internu per via di a so attenzione particulare à a forma, u materiale, u culore è a proporzione. Per mezu di u cuntrollu ritmicu di a luce è l'ombra, l'imminente, l'intensità, etc., di a luce, parechji mezi, cum'è a trasmissione, a riflessione è a rifrazione sò usati per creà atmosfere artistiche di stili differenti, aghjunghjendu una varietà di interessi à l'ambiente di vita di e persone.
Cumpetenze di compra di l'illuminazione interna
1. Per determinà l'illuminanza
Diversi lochi cum'èsalone, camera da letto, studiu, ingresso, cucina, corridoio, balcone, bagnu, ecc., Adoptate illuminazione diversa è più adatta.
2. Illuminazione raghjone
Diversi spazii, forme è stili di decoru sceglienu diversi stili di illuminazione.
3. Prestate una attenzione particulari à u culore di u lampu stessu è u culore di a luce
Diversi culori riflettenu diverse pirsunalità, abitudini di gustu è esprimenu sentimenti diffirenti, chì pruvucarà a ghjente à riflette diverse emozioni, per migliurà u travagliu, l'efficienza di studiu è a qualità di vita.