• news_bg

Cumu sceglie l'apparecchi di illuminazione?

Ancu l'illuminazione èilluminazionehè una industria chì esiste per parechji anni, cum'è cunsumatori ordinariu, avemu sempre dubbitu nantu à a vita in questu modu.Da una banda, i lampi d'oghje sò diventati sempre più cumplessi è diversi in termini di stili, forme, tipi è paràmetri di fonti di luce, è hè difficiule per i cunsumatori ordinali di capiscenu cumplettamente.Per d 'altra banda, in fronte di diverse "rutine" è "trappule" in u mercatu di l'illuminazione, spessu ùn pudemu micca fà scelte currette è scambii.

Eccu un riassuntu di i metudi è i principii per a selezzione di lampade per a vostra riferenza.

https://www.wonledlight.com/bedroom-bedside-led-floor-lamp-modern-round-glass-shade-accept-customized-2-product/

Diversi direzzione generale quandu sceglite lampade

1. Sicurezza prima

Ch'ella sia una decorazione dura o un altru mobili, a sicurità deve esse a prima cunsiderazione.Per quessa, ùn deve micca esse avidità per u prezzu quandu sceglitelampade, è ùn deve micca cumprà "trè senza prudutti" (senza data di produzzione, nè certificatu di qualità, nè fabricatore).Ancu s'ellu si dice chì i prudutti di marca è i grandi fabbriche, micca tutti sò boni, ma a so probabilità di "errore" deve esse assai più bassu di quella di "trè senza prudutti".Se un focu hè causatu per prublemi di qualità, a perdita supera u guadagnu.

2. Stile cunsistenti

Ch'ella sia a decorazione di a casa o a dicurazione di l'ingegneria, ci sò differenze in stile, stile europeu, stile cinese, mudernu, pastorale ... ecc, ognunu hà e so caratteristiche.Questu ci vole à esse u più coherente pussibule cù u stilu di decoru quandu sceglite u mobili èilluminazione, s'ellu hè culore, forma o internufonte di luce.Evità per tutti i mezi hè flashy, superfluous.

https://www.wonledlight.com/downlight-stretch-led-wall-washer-light-grille-linear-spotlights-project-embedded-product/3. Taglia adatta

Parechje persone anu un cuncettu: u più brillanti i lampi è e lanterne in a casa, u megliu!In fatti, questu hè un malintesi in a mente di parechje persone.In fatti, avemu bisognu di determinà a dimensione di a lampada è u wattage di a fonte di luce secondu a dimensione è l'area di u spaziu.Quì, l'autore furnisce ancu qualchi cunsiglii nantu à a scelta di a dimensione di u lampu per via: dividendu l'area di a casa per 30 hè u diametru di u lampu;Dui metri di distanza hè l'altezza massima di a lampada;5W per metru quadru (piglienduLEDper esempiu) hè a luminosità necessaria da a stanza.

4. Inspeccione cù cura i beni

"Nessun ritornu o scambiu di merchenzie fora di u cabinet" hè diventatu a "regula chjara" di parechji cummircianti di illuminazione.Per quessa, avemu bisognu di fà una prova di illuminazione in a tenda di illuminazione per evità prublemi innecessarii in u stadiu più tardi.Avete da sapè chì a maiò parte di i lampi è e lanterne sò fatti di materiali fragili, in particulari certi decorazioni d'illuminazione di vetru o di cristalli, è duvete esse più attenti.Una volta dannatu, ùn ci hè veramente un locu per ragiunà.

Hè da nutà chì a compra in linea per lampade hè diventata sempre più una norma in l'acquistu di materiali di custruzzione è a decorazione di a casa.Sta situazione hè particularmente impurtante, è hè impurtante di cunfirmà chì ùn ci hè micca prublema prima di firmà.Sì avete qualchì quistione, pigliate e foto è salvate in tempu per evità disputi inutili in u futuru.

5. Fate ciò chì pudete

Ùn importa micca in forma o materiale, u gradu di lampade è lanterni ùn hà micca cunfini.Cum'è cumprà una vittura, forsi avete pensatu solu à cumprà una vittura di famiglia di 100.000 classi à u principiu, ma dopu avè statu "fudged" da parechji magazzini, avete infine compru una vittura chì vale da 200.000 à 300.000 yuan.U cunsumu di carburante è u mantenimentu ti facenu sentu strenuous.L'autore crede chì sottu a premisa di cunfurmà cù u stilu, hè più ragiunate per a spesa di lampade è lanterna per cuntà circa 10% di tuttu u gastru di decorazione.Per quessa, quandu scegliemu lampade è lanterna, duvemu guardà u stilu è u budgetu, micca u più caru u megliu.

Hè da nutà chì i stili di lampade sò aghjurnati rapidamente.Hè ricumandemu di cuntrollà u mercatu di lampi prima prima di cumprà lampade (in particulare alcune lampade à prezzu altu).Per ùn cumprà micca i lampi è e lanterne prematuremente fora di data.

https://www.wonledlight.com/led-downlights-6w-4000k-matte-white-square-indoor-recessed-spot-product/

Principii supplementari per a scelta di lampade

1. Simplicità: A funzione principale di lampade hè l'illuminazione, è a funzione secundaria hè a dicurazione, è sta decorazione hè u "toccu finitu", micca u protagonista di a decorazione.Per quessa, suggeremu chì i lampi sò simplici, è i lampi cù formi troppu cumplicati ùn sò micca favurevuli à l'accordu è a coordinazione di a decorazione generale.In particulare per stili cum'è u stilu cinese è u stilu mudernu, i lampi è e lanterne devenu esse simplici in forma.

2. Convenienza: A cunvenzione citata quì si riferisce principarmenti à a stallazione, l'usu, u mantenimentu è a sustituzione di e lampade dopu à esse compru.Vale à dì, prima di pagà per l'acquistu, avemu bisognu di avè una cunniscenza generale di u metudu di stallazione di i lampi, è cunsiderà cumplettamente a difficultà di pulizziari i lampi è rimpiazzà a fonte di luce in u futuru.

3. Risparmio energeticu: Vive in casa, risparmiate quant'è pussibule.À longu andà, in generale ricumandemu l'usu di "illuminazione cumminata", vale à dì, a luce principale + luce ausiliaria per l'illuminazione.Quandu l'attività attuale ùn hà micca bisognu di illuminazione eccessiva, pudemu accende solu i luci ausiliarii (cum'è lampade, lampade di tavulinu).O, se e cundizioni permettenu, pudemu cunsiderà un sistema di illuminazione intelligente chì aghjusta l'intensità di a luce cum'è necessariu.

4. Funzione: Stu puntu implica a cunniscenza di u disignu di l'illuminazione.In generale, u salottu hà bisognu di lampade brillanti è belli, a stanza hà bisognu di una temperatura di culore bassu è lampade senza splendore, a stanza di i zitelli hà bisognu di lampade di culori brillanti cù stili carini, è u bagnu hà bisognu di lampade simplici è impermeabili.A cucina esige chì u materiale di e lampade è e lanterne hè faciule d'asciugà è di pulisce.