Comparatu cù l'illuminazione di casa, l'illuminazione cummerciale necessita di più lampade in i dui tipi è quantità. Dunque, da a perspettiva di u cuntrollu di i costi è di u post-mantenimentu, avemu bisognu di più ghjudiziu prufessiunale per sceglie l'illuminazione cummerciale. Siccomu sò impegnatu in l'industria di l'illuminazione, l'autore analizà da u puntu di vista prufessiunale di l'ottica, chì aspetti deve principià da quandu sceglite lampade di illuminazione cummerciale.
- Prima, l'angolo di fasciu
L'angolo di fasciu (chì hè l'angolo di fasciu, quale hè l'angolo d'ombra?) Hè un paràmetru chì duvemu guardà quandu sceglite l'illuminazione cummerciale. L'apparecchi di illuminazione cummerciale pruduciuti da i pruduttori regulari seranu ancu marcati nantu à l'imballu esternu o l'istruzzioni.
Pigliendu una tenda di robba cum'è un esempiu, quandu facemu u disignu di decorazione, se vulemu fucalizza nantu à a visualizazione di un certu pezzu di vestiti, cum'è a robba in a pusizione di a finestra, avemu bisognu di l'illuminazione accentu. Sè avemu aduprà lampade cù un angulu grande fasciu, a luce sarà troppu diffusa, causannu Meno cà l 'effettu di illuminazione accentu.
Di sicuru, di solitu scegliemu spotlights in questu scenariu. À u listessu tempu, l'angolo di u fasciu hè ancu un paràmetru chì duvemu cunsiderà. Pigliemu i spots cù trè anguli di fasciu di 10 °, 24 ° è 38 ° cum'è esempi.
Tutti sapemu chì i spotlights sò quasi indispensabili in l'illuminazione cummerciale, è ci sò parechje scelte per l'anguli di fasciu. U spotlight cù un angolo di fasciu di 10 °produce una luce assai concentrata, cum'è un spotlight di scena. U spotlight cù un angolo di fasciu di 24 ° hà un focu più debule è un certu impattu visuale. U spotlight cù un angolo di fasciu di 38 ° hà una gamma di irradiazione relativamente grande, è a luce hè più spargugliata, which ùn hè micca adattatu per l'illuminazione accentu, ma hè adattatu per l'illuminazione basica.
Dunque, sè vo vulete usà spotlights per l'illuminazione d'accentu, sottu a stessa putenza (cunsumu d'energia), u listessu angolo di proiezione è distanza (metudu di stallazione), se vulete usà spotlights per l'illuminazione d'accentu, ricumandemu di sceglie un angolo di fasciu di 24 °. .
Hè devi esse nutatu chì u disignu di l'illuminazione deve esse implicatu una larga gamma di aspetti, è e funzioni spaziali, l'illuminazione è i metudi di stallazione anu da esse cunsideratu.
Siconda, illuminance, glare è spot secundariu.
Siccomu hè l'illuminazione cummerciale, u nostru scopu principale hè di dà à i clienti una sperienza megliu è stimulà u cunsumu. Tuttavia, parechje volte, truveremu chì u disignu di l'illuminazione di parechji lochi cummirciali (supermercati, ristoranti, etc.) farà a ghjente assai scomoda, o ùn pò micca riflette e caratteristiche è i vantaghji di i prudutti stessi, cusì chì a ghjente ùn hà micca desideriu. à cunsumà. In una alta probabilità, l'inappropriateness è l'incomodità citati quì sò ligati à l'illuminazione è u glare di u spaziu.
In l'illuminazione cummerciale, a coordinazione di a relazione trà l'illuminazione basica, l'illuminazione d'accentu è l'illuminazione decorativa pò spessu pruduce una varietà di effetti diffirenti. In ogni casu, questu hè bisognu di cuncepimentu è calculu di l'illuminazione prufessiunale, è ancu di una bona tecnulugia di cuntrollu di luce, cum'è a cumminazione di COB + lente + riflessione. In fatti, in u metudu di cuntrollu di luce, e persone di l'illuminazione anu ancu avutu assai cambiamenti è aghjurnamenti.
1. Cuntrollà a luce cù u piattu astigmatismu, chì hè un metudu cumuni in u principiu di u sviluppu LED. Hà una alta efficienza, ma a direzzione di a luce hè pocu cuntrullata, chì hè propensu à splendore.
2. A grande lente rifratta a piazza per cuntrullà a luce, chì pò cuntrullà l'angulu di u fasciu è a direzzione assai bè, ma u tassu d'utilizazione di u lume hè relativamente bassu, è u glare esiste sempre.
3. Aduprate un riflettore per cuntrullà a luce di COB LED. Stu metudu risolve u prublema di u cuntrollu di l'angolo di u fasciu è u splendore, ma u tassu d'utilizazione di a luce hè sempre bassu, è ci sò spots luminosi secundarii antiestetiche.
4. Hè relativamente novu à pensà COB LED cuntrollu di luce, è aduprà lente è riflettore à cuntrullà a luce. Questu ùn pò micca solu cuntrullà l'angolo di u fasciu è i prublemi di glare, ma ancu migliurà a rata d'utilizazione, è u prublema di spots di luce secundaria hè ancu risolta.
Dunque, quandu avemu sceltu lampade di illuminazione cummerciale, duvemu pruvà à sceglie lampade chì utilizanu lenti + riflettori per cuntrullà a luce, chì ùn ponu micca solu pruducia belli spots di luce, ma ancu ottene una megliu efficienza di illuminazione. Di sicuru, ùn pudete micca capisce ciò chì significanu sti metudi di cuntrollu di luce. Ùn importa micca, pudete dumandà à elli quandu sceglite lumi o ingaghjate diseggiani di illuminazione per fà u disignu.
Terzu, u materiale di u dispusitivu otticu, resistenza à a temperatura, trasmittanza di luce, resistenza à u clima
Luntanu da altre cose, da a perspettiva di lenti solu, u materiale mainstream diilluminazione cummercialeL'attrezzi chì usemu oghje hè PMMA, comunmente cunnisciutu cum'è acrilicu. I so vantaghji sò una bona plasticità, una trasmittanza di luce alta (per esempiu, a trasmittanza di luce di un paralume acrilicu di 3 mm di grossu pò ghjunghje à più di 93%), è u costu hè relativamente bassu, hè più adattatu perilluminazione cummerciale, è ancu i lochi cummirciali cù alta qualità di illuminazione.
Postscript: Di sicuru, u disignu di l'illuminazione ùn hè micca solu di selezziunate lumi, hè un travagliu chì hè à tempu tecnicu è artisticu. Sè veramente ùn avete micca u tempu è a cumpetenza per u disignu di l'illuminazione DIY, per piacè cuntattateci per furniscevi una guida prufessiunale!