• news_bg

Cumpetenze di decorazione minimalista di l'internu è punti d'installazione

Cumpetenze di decorazione minimalista di interni U puntu chjave diilluminazione internainstallazione hè chì quandu avemu decorate a casa, certi pirsuni aduprà mètudi sèmplice.Ma chì sò e cumpetenze di decorazione di l'internu minimalista, è chì sò i punti chjave quandu installemu lampade in casa?Avemu bisognu di capiscenu questi.In seguitu, presenteremu e cumpetenze di decorazione di l'internu minimalista è i punti chjave di l'installazione di lampade interni.Pudete ottene una riferenza quandu si tratta di stile.

https://www.wonledlight.com/downlight-stretch-led-wall-washer-light-grille-linear-spotlights-project-embedded-product/

Capacità di decorazione minimalista di l'internu

1. Prima di tuttu, l'armarii di specchiu, l'armarii di basa è i mobili di bagnu ùn sò micca grande in grandezza.Pudemu cleverly ammuccià e cose triviali cumunimenti usatu in u bagnu, cum'è cleanser facial, tazza di spazzola di denti, rasoio, etc., daretu à u specchiu.L'altri prudutti di lavare è di pulizia cù un ciculu di vita più longu pò ancu esse guardatu bè in u picculu armariu sottu u lavabo.Accoppiatu cù u disignu generale di specchiu, pudemu allungà u sensu di u spaziu in modu esponenziale.

2. In seguitu, parlemu di piastrelle ceramiche domestiche boni è d'alta qualità.A dicurazione di u muru è di u pavimentu di u bagnu chjucu ùn deve esse troppu particulari.Piastrelle di ceramica d'alta qualità impurtate costanu assai, è ùn simu micca fàciule di pruduce un forte effettu esteticu in un spaziu pocu, per quessa hè megliu aduprà piastrelle ceramiche domestiche chì costanu decine di yuan per metru quadru.

3. Ci hè ancu un toilette split chì occupa una piccula zona.I toilette cumuni in u mercatu sò spartuti in dui tipi: integrale è split.Perchè u cisterna d'acqua è u toilette di u toilette integrale sò furmati in un tempu, è a tarifa di scarti hè relativamente alta, in fattu, u prezzu hè più caru cà u toilette split di stile simile, è micca solu chì, a superficie di u pianu hè ancu. più grande.Dunque, scegliemu un toilette split in un picculu spaziu per risparmià spaziu è soldi.Ci hè ancu un toilette split "slim" chì hè menu di 70 cm longu, chì hè ancu una scelta ideale per i bagni chjuchi.

https://www.wonledlight.com/downlight-project-hotel-wall-washer-led-cob-spotlight-recessed-downlight-product/

Focus di l'installazione di l'illuminazione interna

1. Quandu si stallanu lampi interni, u più impurtante hè di stallà fermamente, altrimenti u funziunamentu di salvezza ùn serà micca garantitu in u prucessu di usu sussegwente.

2. Allora parlate di i tipi di lampi interni, principalmentelampade da parete, lampade da tavulinu,lampada da terras, etc. In più, quandu l 'altezza di lampi interni è lanterni hè menu cà 24m è sottu, u cunchiglia di metallu di i lampi è lanterni deve esse grounded à assicurà usu sicuru.

3. Inoltre, per l'scelta di lampade per i lampi di bagnu è di cucina, pudemu usà tappi di viti di porcellana cù pedi curtite.U filatu di u tappu di vite deve esse cunnessu à u terminal di u centru di u centru, è u filu neutru deve esse cunnessu à u terminal di a vite.

4. In generale, per u capu di lampadina cù u switch, per a salvezza di a sicura, u manicu à u principiu ùn pò micca avè una cunchiglia metallica esposta.

5. Infine, quandu si stallanu lampade flat-top, ci vole à stallà sicondu i bisogni di i lampi.Quandu u pesu di lampi interni hè più grande di 3 kg, deve esse stallatu cù ganci pre-incrustati o direttamente fissati cù bulloni di espansione da u tettu.Ricurdativi di ùn installà lampade cù brackets di chiglia di tettu pianu, perchè a so capacità portante hè limitata.Inoltre, s'ellu hè stallatu per forza, ci saranu risichi di sicurezza in u futuru usu.