• news_bg

L'illuminazione di lampa

In decoru,lampadee lanterni sò una cosa indispensabile, micca tantu un articulu di decoru, ma i bisogni di vita più basi.

https://www.wonledlight.com/downlight-stretch-led-wall-washer-light-grille-linear-spotlights-project-embedded-product/

Primu, tU cuncettu di basa di l'illuminazione artificiale

Per parlà di artificialeilluminazione, avemu da prima capisce i cuncetti basi di l'illuminazione:

Flussu luminosu : l'energia radiante chì l'ochju umanu pò percive.A summa di i prudutti di l'energia radiante di ogni banda è a visibilità relative di a banda.U simbulu di l'unità hè lm.

Illuminance: A densità di flussu luminosu incidente nantu à una superficia, u simbulu hè lx.

U flussu luminoso di una lampada incandescente 40W hè di circa 340 lm;u flussu luminosu di una lampa fluorescente 40W hè di circa 1700-1900 lm.

Ci hè dui modi per stabilisce a casalampi di illuminazione:

1. Stallà dui schemi secondu l'illuminazione generale è circustanze spiciali.Per esempiu, una piccula lampadina è una più luminosalampada di scrivaniasò usati in a sala di studiu.

2. Stallà un inseme di piani secondu circustanze spiciali: per esempiu, solu un faro hè stallatu in a sala di studiu.

U primu gruppu di suluzioni sopra hè una scelta megliu.Prima di tuttu, secondu e diverse situazioni, sceglite diverse illuminazioni, chì cunvene à prutege a vista è evitendu danni à a vista causati da una luce troppu forte o troppu debule à longu andà.Per d 'altra banda, hè benefica per salvà l'electricità, risparmià cusì soldi.

Siconda, a scelta di lampade

1. U stilu di lampi è lanterni

1) Prima di tuttu, avete bisognu di cumprà lampade secondu i vostri stili diffirenti.Per esempiu, in un stile mudernu, hè adattatu per elettu qualchi lampade cù una cumminazione di l'acciaio inossidabile è u vetru frosted.Per u stilu tradiziunale di l'Europa è i Stati Uniti, hè adattatu per elettu qualchi lampade cum'è e linee Rococo è toner metallicu.

2) In u casu pussibule, l'illuminazione in u salottu, a sala di pranzu è a camera da letto deve esse di u stessu disignu.Sicondu l'esperienza di l'autore, questu hè pussibule.Una altra opzione hè di mantene u listessu stile in u salottu è a sala di pranzu, è utilizate un altru stile per i lampi in a stanza.

3) I luci di tettu impermeabili ponu esse aduprati per i luci in u bagnu è a cucina.In generale, ùn avete micca bisognu di prestu assai attenzione à u stilu, è u più impurtante hè di esse praticu.

2. Tipi di lampadine

I lampadini di casa d'oghje sò principarmenti divisi in dui tipi: lampade incandescenti è lampade à risparmiu energeticu.I lampi incandescenti operanu nantu à u principiu di riscaldamentu conduttivu di tungstenu o altri fili metallichi, è u culore di lampa hè giallu (colore di u sole).Lampi di risparmiu d'energia operanu nantu à u principiu di scaricamentu di gas.U so nome tecnicu hè lampade fluorescenti self-ballasted.In più di u biancu (luce fridda), ci sò avà gialli (luce calda).In generale, sottu u stessu wattage, una lampa di risparmiu d'energia pò salvà 80% di l'energia di una lampada incandescente, allargà a vita media di 8 volte, è solu 20% di radiazione di calore.In cundizioni micca strette, una luce di risparmiu energeticu di 5 watt pò esse cunsiderata cum'è equivalente à una lampada incandescente di 25 watt, una luce di risparmiu d'energia di 7 watt hè apprussimatamente uguale à 40 watt, è un risparmiu d'energia di 9 watt. a luce hè circa uguali à 60 watts.

In ogni casu, certi prudutti nantu à u mercatu sò attualmente nantu à u latu altu cù prezzi relativamente alti è qualità povera.S'ellu ùn sò micca scelti bè, u prublema di "risparmiu energia, ma micca risparmià soldi" si trova spessu.

Un'altra cosa da nutà hè chì i lampi ordinarii di risparmiu d'energia ùn ponu esse dimmed, cusì solu i switches ordinali ponu esse utilizati.Ùn aduprate mai un dimmer cum'è un clock per cuntrullà lampade à risparmiu energeticu.In ogni casu, sicondu i rapporti, i paesi stranieri anu sviluppatu lampi di risparmiu d'energia chì ponu esse dimmed, ma l'autore ùn hà micca truvatu tali lampadine di risparmiu d'energia in u mercatu quandu u manuscrittu hè statu cumpletu.

https://www.wonledlight.com/hotel-led-headboard-bedside-reading-lamp-modern-iron-metal-wall-lamp-product/

Terzu, a compra di lampade

L'acquistu di lampade hè assai fatigante.Prima di cumprà, duvete rinfriscà cumplettamente u collu è girà a testa secondu u metudu di ginnastica radiu chì avemu amparatu quandu eramu ghjovani.Altrimenti, duvete lagnà quandu vultate dopu avè acquistatu a lampada.Quandu compra lampade, avete bisognu di più, hè megliu di sceglie un mercatu prufessiunale per lampade.Parechje magazzini trattanu solu in i stili di uni pochi di fabricatori specifichi, cusì cercanu più hè l'unicu modu.In u mercatu prufessiunale di lampade è lanterna, per via di a cuncentrazione di stili, vi risparmia prublemi, sforzu è energia, è u prezzu hè ancu paragunabile.

Quartu, a stallazione di lampade spiciali

A stallazione speciale di lampi di casa hè principalmente a parte di u tettu.Parechje persone piace à stallà luci diffusa in u bughju, ma micca tutti ponu stallà bè.U truccu hè:

1. Finu à a fine.Lampi fluorescenti deve esse stallati unu à unu.Siccomu ùn aduprate micca spessu lumi diffusi, ùn sentite micca male.

2. A pusizioni più altu di u tubu di lampada hè à u listessu livellu cum'è a riva di u quadru di u groove di luce di u tettu di mudellu.

3. Un picculu tubu di luce (lampa fluorescente) pò esse usatu in i lochi cù archi, micca un grande.

4. U culore di u lume pò esse biancu, giallu è blu (viole).Ùn aduprate micca altri culori, soprattuttu rossu è verde.U primu hè solu un locu pornograficu, è l'ultimu hè diventatu una zona d'orrore.