• news_bg

U disignu di l'illuminazione di a biblioteca, l'area chjave di l'illuminazione di a scola!

Aula-pranzu-dormitory-biblioteca, a traiettoria di quattru punti-una-linea hè a vita di rutina di ogni ghjornu di parechji studienti. A biblioteca hè un locu impurtante per i studienti per acquistà cunniscenze in più di l'aula, per una scola, a biblioteca hè spessu u so edificiu di riferimentu.

 

Dunque, l'impurtanza diilluminazione bibliotecau disignu ùn hè micca menuilluminazione di auladisignu.

In questu prublema, ci concentreremu nantu à u disignu di l'illuminazione di a biblioteca in u disignu di l'illuminazione di a scola.

 图片8

Prima, i bisogni generali di u disignu di l'illuminazione di a biblioteca scolastica

 

1. I travaglii visuali principali in a biblioteca sò a lettura, a ricerca è a cullizzioni di libri. In più di riunioneilluminazionenorme,illuminazioneu disignu deve esse sforzu di migliurà a qualità di l'illuminazione, in particulare per riduce l'abbaglianti è a riflessione di a cortina di luce.

 

2. Ci hè un gran numaru di luci stallati in a sala di lettura è a biblioteca. In u disignu, e misure di risparmiu energeticu deve esse cunsideratu da l'aspetti di lampade,illuminazionemetudi, schemi di cuntrollu è attrezzature, gestione è mantenimentu.

 

3. L'illuminazione d'urgenza, l'illuminazione di duvere o l'illuminazione di guardia deve esse stallate in biblioteche impurtanti. L'illuminazione d'emergenza, l'illuminazione di guardia o l'illuminazione di guardia deve esse parti di l'illuminazione generale è deve esse cuntrullata separatamente. L'illuminazione di guardia o di guardia pò ancu aduprà una parte o tutta l'illuminazione d'emergenza.

 

4. Uilluminazione publicain a biblioteca è l'illuminazione in l'area di u travagliu (uffiziu) deve esse distribuitu è ​​cuntrullatu separatamente.

 

5. Prestate attenzione à a sicurità è a prevenzione di u focu in a selezzione, a stallazione è l'arrangamentu dilampadeèequipamentu di illuminazione.

 

 图片9

 

 

Siconda, u disignu di l'illuminazione di a sala di lettura

 

1. U disignu di l'illuminazione di a sala di lettura pò generalmente aduttà metudi di illuminazione generale o metudi di illuminazione mista. A sala di lettura cù una zona più grande deve aduttà u generaleilluminazioneo illuminazione mista. Quandu u metudu di illuminazione generale hè aduttatu, l'illuminazione di l'area non-lettura pò generalmente esse 1/3 ~ 1/2 di l'illuminazione media di u desktop in a zona di lettura. Quandu u metudu di illuminazione mista hè aduttatu, l'illuminanza diilluminazione generaleduverebbe cuntà 1/3 ~ 1/2 di l'illuminanza tutale.

 

2. Disposizione di l'illuminazione in a sala di lettura: L'arrangiamentu di l'illuminazione hà una certa influenza nantu à l'effettu di l'illuminazione:

 

a. Per riduce l'influenza di u glare direttu, u latu longu di ulampadadeve esse parallella à a linea principale di vista di u lettore, è generalmente disposta parallella à a finestra esterna.

 

b. Per i salotti di lettura cù una grande zona, se e cundizioni permettenu, duie o più strisce di luci fluorescenti incrustate o suluzioni di illuminazione di bloccu si deve esse aduttatu. U scopu hè di aumentà a zona non-interferenza, riduce u numeru dilampi di soffiu, è cresce u numeru di lampade èlanterne. Zona di emissione di luce, riduce a luminosità di a superficia di e lampade è migliurà a qualità di l'illuminazione interna.

 

c. A sala di lettura adopta un modu di illuminazione mista. I lampi fluoriscenti anu ancu esse usatu per l'illuminazione lucali nantu à a tavula di lettura. U locu di l'attrezzi di illuminazione lucali ùn deve esse stallatu direttamente davanti à u lettore, ma deve esse stabilitu in u fronte à manca per evità a riflessione seria di cortina di luce è migliurà a visibilità.

 

 

 图片10

 

Terzu, i bisogni di u disignu di l'illuminazione di a biblioteca

 

1. Requisiti generale per l'illuminazione di a biblioteca:

 

In l'illuminazione di a biblioteca, i travaglii visuali sò principalmente in superfici verticali, è l'illuminazione verticale à a spina deve esse 200lx. L'illuminazione di i corridoi trà e librerie deve aduprà lampade spiciali è esse cuntrullati da switch separati.

 

2. Selezzione di l'illuminazione di a biblioteca:

 

L'illuminazione di a biblioteca generalmente usa l'illuminazione indiretta o fluorescentelampadecù luce di emissione multi-livellu. Per i libri preziosi è a biblioteca di e reliquie culturali, si deve esse usatu lampade cù raghji ultraviolet filtranti. In generale, l'altezza di a stallazione hè bassu, è ci vole à piglià certe misure per limità u splendore. L'angolo di prutezzione di i lampi aperti ùn deve esse menu di 10º, è a distanza trà lampade è oggetti inflammabili cum'è libri deve esse più grande di 0,5 m.

 

Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu d'utilizà lampade di taglio di luce forte per i lampi di biblioteca, altrimenti l'ombra seranu furmati nantu à a parti suprana di a libreria, è l'illuminazione diretta è i lampi di riflessione di specchiu senza cupertura ùn deve micca esse usatu, perchè ponu causà riflessioni. di pagine di libri brillanti o parolle stampate brillanti è interferiscenu cù a visione.

 

 图片11

 

3. Metudu stallazione di illuminazione biblioteca:

 

I lampi spiciali per l'illuminazione di a libreria sò generalmente stallati sopra à a libreria è i corridoi, è a maiò parte di elli sò installazioni in u tettu. Cundizionale pò esse stallazione incrustata. I lampi è i fanali sò stallati nantu à a libreria in tuttu, chì hà una flessibilità più grande, ma deve esse pigliatu e misure necessarie di prutezzione di salvezza elettrica.

 

Per librerie aperti è librerie disposti da un latu in a sala di lettura, lampade cù caratteristiche di distribuzione di intensità luminosa asimmetrica ponu esse aduprate per prughjettà l'illuminazione à i scaffali.

 

Stu metudu di stallazione ùn pò micca solu ottene un bon effettu di l'illuminazione di a libreria, ma ancu ùn pruvucarà l'interferenza di glare à i lettori interni.

 

U sopra hè tuttu u cuntenutu di u disignu di l'illuminazione di a biblioteca di a scola è u disignu di l'illuminazione di a sala di lettura.