l A direzzione di u futuru sviluppu di l'industria dipende da quale direzzione "sfondà"
Per a valutazione curretta di a direzzione di sviluppu diilluminazioneè l'industrii ligati di cuntrollu di l'illuminazione, avemu cridutu chì hè assai necessariu di presentà i cuncetti di "illuminazione di stanza principale" è "illuminazione di stanza ausiliaria", chì ponu aiutà à ricunnosce i dui rami di a tendenza. A necessità di "illuminazione di a stanza secundaria" hè assai diversa da quella di "illuminazione di a stanza principale". "Illuminazione di a stanza principale" pò enfatizà u gradu di intelligenza di novi metudi di cuntrollu, cum'è diverse funzioni di cuntrollu remoto è diversificazione di metudi di dimming cuntrullati da WIFI, ma "illuminazione di stanza ausiliaria" hè diversa, "illuminazione di stanza ausiliaria" ùn ci hè micca. fenomenu evidenti di integrazione di luci è cuntrolli di luce, è serà sempre u listessu cum'è prima, i luci sò luci, è i switch sò switch. I dui sò separati. Serà più inclinatu à aduprà u metudu di induction è cuntrollu automaticu, piuttostu cà u tipu di cuntrollu remota è illuminazione è regulazione di u culore di luce chì sò principarmenti cuntrullati da WIFI.
U prublema di risparmiu di energia di a famiglialampi di illuminazioneùn hè principarmenti in u "illuminazione stanza principale", è u soilluminazionedeve esse determinatu secondu u sintimu di l'utilizatori è i bisogni, è ùn serà micca facilmente cambiatu. In questu spaziu, a dumanda di "luce quandu a ghjente vene èlucioff when people leave” manca ancu di regularità. L'"illuminazione ausiliaria" include una gamma più larga diilluminazione, cumpresa l'illuminazione di casa, i posti di travagliu è altre illuminazione in altri edifici, cumpresu u canaliilluminazione. U numaru di lampi utilizati in "illuminazione di stanza ausiliaria" hè assai più grande di quellu di "illuminazione di stanza principale", chì hè ancu più strettamente ligata à u risparmiu di energia di l'illuminazione. Dunque, quandu avemu studiatu a tendenza di l'illuminazione è u futuru di l'industria, ùn deve micca solu vede u mercatu purtatu da l'applicazione di a tecnulugia WIFI, ma ancu attente à l'opportunità di cummerciale purtata da u prugressu tecnologicu di "illuminazione ausiliaria".
Siccomu a maiò parte di l'interruttori di "illuminazione ausiliaria" sò aduprati in installazioni induve ùn ci hè micca una linea neutra chì entra in u slot di l'interruttore, serà prublema s'ellu ùn ci hè micca un interruttore elettronicu adattatu. Attualmente, ci sò duie situazioni in applicazioni pratiche. Unu hè chì ùn sò micca stallati switch elettronichi, è i switches meccanichi sò sempre usati cum'è più spessu vistu. L'altru hè di installà un switch elettronicu chì deve esse cunnessu à u filu neutru. In a maiò parte di i casi, stu pruduttu ùn pò micca esse installatu è utilizatu immediatamente. Hè necessariu di mudificà u filatu per aghjunghje un filu neutru à u slot di u switch. L'ultimu metudu portarà un grande inconveniente à l'utilizatore, è solu uni pochi d'utilizatori pensanu à aghjunghje una linea cero à a cunnessione di switch in u prughjettu di decorazione. Ùn ci hè micca una tale prestazione in l'esistenti "Specificazioni Standard per a Custruzzione di l'Edifiziu Lighting Wiring", cusì ancu per i novi edifici, ùn ci hè micca una tale disposizione in i disegni, è ùn ci hè nunda in quelli finiti. Aghjunghje un filu neutru à u slot di u switch hè un requisitu supplementu supplementu.
l A relazione trà e tendenze di u sviluppu di l'industria è i sviluppi tecnologichi
Perilluminazione intelligente, u so cuncettu hè spressu cum'è siguenti: illuminazione intelligente si riferisce à un sistema di cuntrollu remota distribuitu wireless è telemetria cumpostu di ticnoluggìa cum'è trasmissioni reta è altre ticnoluggìa dâ cumunicazione wireless, trasfurmazioni infurmazione intelligente è cuntrollu elettricu risparmiu energia. , chì hà e funzioni di regulazione di l'intensità diluminosità di l'illuminazione, cuntrollu di timing, impostazione di scena, etc. è ottene effetti predeterminati. Sta definizione hè relativamente cumpleta, ma in a maiò parte di i casi, hè stata ristretta à una cunniscenza di quelli prudutti di illuminazione intelligente in forma di cuntrollu WIFI. In fatti, l'illuminazione intelligente chì perseguimu hè assai più di questu. L'illuminazione intelligente deve esse diversificata. Solu vole à ottene dui effetti. Unu hè di portà comodità à u travagliu è a vita, chì ponu "fà i pigri pigri", è l'altru hè di salvà l'electricità è risparmià energia.
L'autore crede chì i prudutti di scambià chì currispondenu à u cuncettu di "illuminazione ausiliaria" sò più vicinu à l'essenza di l'illuminazione intelligente. U pruduttu ideale deve esse cum'è seguitu: cunsiderà cumplettamente è pigliate in contu a realità, cunforme à e caratteristiche di uilluminazionewiring di a maiò parte di l'edifizii attuali, rispettu l'abitudini d'usu longu di e persone - operanu à a pusizione originale di u cambiamentu nantu à u muru à a porta di a stanza, O almenu travaglia quì. Allora, in generale, deve esse un pruduttu chì ùn deve micca esse cunnessu à a linea zero, è pò esse installatu è utilizatu immediatamente.
I novi prublemi sopra citati purtati da l'usu generalizatu di novu risparmiu d'energialampade, in fatti, hè statu prupostu più di deci anni fà. Tuttavia, dopu à parechji anni di ispezione di u mercatu, a maiò parte di i prudutti ottenuti da sti tecnulugii sò stati eliminati. Perchè i prudutti ùn sò micca abbastanza stabile, a qualità hè difficiuli di risponde à i bisogni di l'utilizatori, chì causanu prublemi cum'è u ritornu à a fabbrica. Questu hè perchè in u quadru di cuncepimentu di un filu vivu unicu è senza filu zero, per risponde à i requisiti di fà ogni tipu di novi lampade à risparmiu d'energia chì si adattanu cumplettamente à questu, alcuni indicatori di prestazione chì i switch elettronici duveranu avè sò esigenti è difficiuli di fà. ghjunghje. Ma malgradu i difficultà tecnichi incontrati da tali prudutti, ùn sò micca sempre insurmountable. In fatti, l'imprese esistenti anu fattu scuperte incuraghjite nantu à questu tema, ma ùn anu micca ottinutu l'industrializazione per certi mutivi specifichi. À a 20ª Exposizione Internaziunale di l'Industria di Scienza è Tecnulugia di Pechino, sta grande serie di prudutti hè stata mostrata. I so diversi tipi di prudutti anu e so funzioni diverse, chì sò assai cumpletu è ponu risponde à e diverse esigenze di l'utilizatori.
Dopu avè fattu una ricerca approfondita nantu à a situazione di l'electricità èilluminazioneindustria in l 'ùrtimi anni, avemu cridutu chì a tendenza di sviluppu futuru, l 'usu di trasmissioni reta è altre ticnoluggìa dâ cumunicazione wireless (cum'è WIFI, Zigbee, etc.) + chip infurmazione intelligente trasfurmazioni illuminazione intelligente è i prudutti di cuntrollu sò dinù Tuttavia, u cuntrollu distribuitu hà funzioni cum'è l'induzione automatica, è à u stessu tempu, l'interruttore elettronicu unicu cù e caratteristiche di cunnessione zero è pronta à aduprà pò esse più adattatu per a dumanda di u mercatu. Stu tipu di pruduttu adattatu per l'"illuminazione ausiliaria" hè u più praticu, è pò adattà à u filamentu di l'illuminazione convenzionale, chì pò facilmente ottene l'effettu di "illuminazione induve andate", è cuntribuiscenu più à u risparmiu d'energia è u risparmiu d'energia. Hè ancu cunfurmate cù l'abitudine di l'illuminazione chì a ghjente hà sviluppatu per un bellu pezzu, vale à dì, per cuntrullà a luce à a pusizione originale di u cambiamentu nantu à u muru, chì hè più facilmente accettata da l'utilizatori. Per quessa, hè a direzzione di l'industria di realizà u sviluppu in prufundità di tali prudutti è ottene più switch elettronichi cù funzioni più avanzate. Questu dipende da i cuntinui avanzati fatti da e cumpagnie in l'industria è superendu più difficultà tecniche.
In generale d'oghjeilluminazione LEDu mercatu hè diventatu saturatu, è a cuncurrenza eccessiva hà causatu una diminuzione brusca di i profitti di u produttu, u puntu di crescita di u prufittu di l'electricista èilluminazioneindustrii deve esse cuncintrati nant'à u latu prodottu cuntrollu illuminazione. Hè precisamente per via di l'esistenza di difficultà tecniche chì pò debilitatu l'effetti avversi causati da a cumpetizione eccessiva, è portanu prufitti straordinaria à e prime imprese à sviluppà cun successu tali prudutti, cusì si distingue in l'industria, vincendu boni risultati è creendu leggende straordinarie. .