Differenti da generaleilluminazione cummercialeèilluminazione di casa, cum'è un spaziu di visualizazione,illuminazione di u museuu disignu è e galerie d'arte anu similitudini.
In u mo parè, u core di u disignu di l'illuminazione di u museu hè di vede megliu i ditagli di l'esibizioni è a bellezza di l'uggetti, è à u listessu tempu evità u dannu di a radiazione luminosa à l'esposizione! Per i basiilluminazioneè direzzione, quessi sò solu esigenze assai basi.
Tuttavia, tutti sapemu chì in modu di sprime megliu i ditagli è a bellezza di l'esibizioni, d'altu livelluilluminazioneè a resa di u culore sò inevitabbili, ma u livellu di a radiazione luminosa purtata da questu hè ancu aumentatu. Cumu risolviri sta cuntradizioni dipende da Hè diventatu u prublema di u core di u disignu di l'illuminazione di u museu.
Allora, cumu per fà in modu specificu, per riassume, crede chì ci sò i seguenti trè prublemi chì necessitanu a nostra attenzione speciale:
①. Cumu evità a radiazione di luce è calore
Quandu l'esibizioni sò illuminati da a luce, soprattuttu quandu l'alta intensitàlampadesò illuminati, riceveranu simultaneamente a radiazione luminosa è a radiazione termale purtata da elli. À longu andà, pruvucarà danni à a cullezzione. I suluzioni sò i seguenti:
1. Installa una lente anti-infrared per a lampada per filtrà a radiazione infrared in a fonte luminosa è riduce u calore di l'ughjettu illuminatu;
2. Sceglite una surgente luminosa cù pocu o nisuna radiazione infrared. Per esempiu,lampi LEDùn cuntene radiazzioni infrared, è un picculu numeru di alogeni spicialilampadesò ancu dotati di vetru filtrante infrared. Quandu sceglieapparecchi di illuminazioneper l'esibizioni di u museu, pudete dà priorità à elli.
②. Cumu evità l'anziane di e cullezzione causata da a radiazione luminosa
U sopra citatu hè u dannu di a radiazione infrared à a cullezzione. In fattu, quandu a cullizzioni hè illuminata da a luce, ci hè ancu u dannu di a radiazione ultravioleta. U metudu di evità a radiazione ultravioletta hè u listessu cum'è quella di a radiazione infrarossa, chì hè risolta da l'isolamentu di a radiazione èluceselezzione di a fonte:
1. Assemble una lente anti-ultraviolet per filtrà a radiazione ultravioletta in a fonte di luce;
2. Sceglie illuminatori senza radiazione UV o assai pocu.
③. Reduce i danni di a luce attraversu u cuntrollu di u cuntrastu
Comu avemu dettu prima, altuilluminazionestessu hè ancu preghjudiziu à certi cullezzione. In particulare per certi cullezzione chì sò più sensittivi à a luce, hè necessariu di rinfurzà a prevenzione.
1. Per cullezzione chì ùn anu micca bisognuilluminazione, pudemu riduce l'illuminazione in modu adattatu è cuntrullà trà 50 ~ 150lx;
2. Per qualchi cullezzione cù esigenze di illuminazione elevata, pudemu solu risolve u prublema riducendu u tempu di esposizione, vale à dì, accurtà u tempu di mostra.
U sopra hè circa qualchi metudi è punti d'attenzione nantu à cumu a prutezzione di a cullezzione da a perspettiva diilluminazione, cuncintratu nantu à u vitrina. In quantu à u disignu generale di l'illuminazione di u museu, discutemu principalmente di l'illuminazione di l'area di mostra è di u spaziu di mostra.
①. L'illuminazione di mostra di u disignu di l'illuminazione di u museu
Cum'è e galerie d'arte, i musei sò galerie d'arte. Dunque, l'illuminazione di l'esibizioni deve trattà cù a relazione trà praticità è estetica, attente à l'equilibriu trà l'inseme è e parti, è l'equilibriu trà l'esibizioni è u sfondate in quantu à u culore è a parte.illuminazione.
1. Uniformità: u rapportu di l'illuminanza più bassu à l'illuminanza più altu di l'imaghjini ùn hè micca menu di 0,7, è u rapportu di a stampa extra grande ùn hè micca menu di 0,3;
2. Cuntrastu : U più impurtante in u museu hè l'esibizioni. Dunque, l'illuminazione deve mette in risaltu l'esposizione. Hè ricumandemu chì u rapportu di luminosità di l'esibizioni è u so fondu sia cuntrullatu trà 3: 1 è 4: 1;
3. Adattamentu visuale: U livellu di adattazione di luminosità di l'ochji à l'ughjettu illuminatu hè in relazione cù a luminosità media in u campu di vista. Per quessa, a gamma di luminosità di ogni zona in u museu deve esse limitata, è u rapportu di a luminosità massima à a luminosità minima ùn deve esse più di 4: 1;
4. Rendu di culore: Questu hè assai impurtante! In particulare per i dipinti, i tessuti, a ceramica è altre opere d'arte culurite, u più altu hè a resa di u culore di l'illuminazione, u megliu. In teoria, Ra> 90 hè appruvatu, altrimente hè faciule per causà distorsioni di u culore;
5. Glare: Hè necessariu di cuntrullà cumplettamente u glare è u glare secundariu (cunnisciutu ancu cum'è glare riflessu) attraversu un disignu raghjone, installazione è debugging;
6. Accent lighting: Per e cose maravigliose, hè realizatu per l'accentu di l'illuminazione (di sicuru, per l'esibizioni, hè principalmente basatu nantu à l'illuminazione accentu).
②. L'illuminazione di u spaziu di mostra di u disignu di l'illuminazione di u museu
L'ambiente luminoso di u spaziu di u museu deve esse cunsideratu in una manera unificata in cumminazione cù u disignu architettonicu, u disignu interiore è u disignu di visualizazione. À u listessu tempu, cunsiderendu cumplettamente a cumminazzioni di luce naturale è illuminazione artificiale, l'illuminazione di u spaziu di l'esposizione ùn deve micca solu creà un ambiente spaziale affascinante, ma ancu micca distractà l'attenzione di i visitori à l'esposizione.
Dunque, u rapportu di l'illuminanza nantu à a superficia di l'esposizione à l'illuminanza adattata per l'ambienti spazii interni hè 3: 1.
U museu hè un locu induve l'illuminazione interna hè difficiuli di capisce è cuncepisce. Ch'ella sia u disignu di schema, a selezzione di l'illuminazione, a stallazione è a debugging, ci sò esigenze strette. Dunque, u disignu di l'illuminazione di u museu hà esigenze assai elevate nantu à e cumpagnie di cuncepimentu di l'illuminazione.