Cù u migliuramentu cuntinuu di i standard di vita di e persone, a cuscenza di a salute di e persone hè diventata più forte è più forte, è a so capacità estetica hè ancu più forte è più forte. Dunque, per a decorazione di l'internu, u disignu di l'illuminazione raghjone è artisticu hè digià indispensabile. Allora, chì sò i metudi di illuminazione più populari oghje?
Illuminazione internau disignu hà generalmente parechji metudi di illuminazione:illuminazione diretta, illuminazione semi-diretta, illuminazione indiretta, illuminazione semi-indirettaèilluminazione diffusa. Sottu, avemu da presentà i so significati rispettivi è i metudi di calculu di l'illuminazione.
1.Illuminazione diretta
Cum'è u nome implica, l'illuminazione diretta significa chì dopu chì a luce di a lampa hè emessa, u 90% -100% di u flussu luminosu pò ghjunghje direttamente à a superficia di travagliu, è a perdita di luce hè menu. U vantaghju di l'illuminazione diretta hè chì pò creà un forte cuntrastu trà u lume è u scuru in u spaziu, è pò creà interessanti è vividi.luceè effetti d'ombra.
Di sicuru, avemu ancu ammette chì l'illuminazione diretta hè propensu à splendore per via di a so luminosità alta. Per esempiu, in certi paràmetri di fabbrica, è in certi vechji classi.
2. Metudu illuminazione semi-direttu
U metudu di illuminazione semi-diretta hè u più cumunimenti usatu in mudernuluminariedisignu. Bloque les bords supérieurs et latéraux de la source de lumière grâce à un parapluie translucide, permettant à 60% -90% de la lumière d'être dirigée vers la surface de travail, tandis que l'autre 10% -40% de la lumière est diffusée à travers l'ombre translucide. , rendendu a luce più dolce.
Stu metudu di illuminazione pruvucarà più perdita di luminosità di e lampade, è hè più comestible in ambienti bassu, cum'è e case. Hè nutate chì, perchè a luce diffusa da u paralume pò illuminà a cima di a casa, questu "aumenta" l'altezza di a cima di a stanza, chì à u turnu crea un sensu di spaziu relativamente altu.
3. Metudu illuminazione indiretta
L'illuminazione indiretta hè assai diversa da l'illuminazione diretta è l'illuminazione semi-diretta. Blocca 90% -100% di a luce da a fonte di luce attraversu u tettu o u fronte, è solu irradiate menu di 10% di a luce à a superficia di travagliu.
Ci hè dui metudi cumuni di illuminazione indiretta: unu hè di installà l'opacu (l'illuminazione semi-diretta hè di utilizà un paralume trasluzente)paralumeà a parti inferjuri di u bulbe, è a luce hè riflessa nantu à u tettu pianu o altri oggetti cum'è luce indiretta; l'altru L lampadaa lampadina hè stallata in a lampadina, è a luce hè riflessa da u pianu pianu à a stanza cum'è luce indiretta.
Semu devi esse nutatu chì si usamu stu metudu di illuminazione indiretta solu per l'illuminazione, duvemu attente à usà in cunglisazione cù altri metudi di illuminazione, altrimenti l'ombra pesante sottu u paralume opacu affetterà a presentazione di l'effettu artisticu tutale. Introduzione U metudu di illuminazione hè spessu usatu in centri commerciali, magazzini di vestiti, sale di cunferenza è altri posti, è ùn hè generalmente micca usatu per l'illuminazione principale.
4. Metudu illuminazione semi-indirettu
Stu metudu di illuminazione hè ghjustu u cuntrariu di l'illuminazione semi-diretta. U paralume trasluzente hè stallatu à a parte bassa di a fonte di luce (l'illuminazione semi-diretta hè di bluccà a parte superiore è u latu), cusì chì più di 60% di a luce hè diretta à u pianu pianu, è solu 10% - 40% di a luce hè emessa. La lumière se diffuse vers le bas à travers l'abat-jour. U vantaghju di stu metudu di illuminazione hè chì pò pruduce effetti di illuminazione speciale chì facenu chì i spazii cù l'altitudine di u pianu più bassu parenu più altu. L'illuminazione semi-indiretta hè adattata per i picculi spazii in a casa, cum'è corridoi, corridoi, etc.
5. Metudu illuminazione diffusa
Stu metudu di illuminazione si riferisce à l'usu di a funzione di rifrazione di i lampi per cuntrullà u splendore è diffonde a luce intornu. Stu tipu d'illuminazione in generale hà duie forme, una hè chì a luce hè emessa da l'apertura superiore di u paralume è riflessa da a cima piatta, i dui lati sò diffusi da u paralume trasluzente, è a parte inferiore hè diffusa da a griglia. L'altru hè di utilizà un paralume trasluzente per segellà tutta a luce per pruduce a diffusione. Stu tipu di illuminazione hà un rendimentu di luce suave è cunfortu visuale, è hè soprattuttu utilizatu in camere, stanze d'alberghi è altri spazii.
Di sicuru, un schema di cuncepimentu di illuminazione interiore raghjone è artisticu deve esse inseparabile da a cumminazione di diversi metudi di illuminazione. Solu da a coordinazione cumpleta di dui o ancu parechji metudi di illuminazione trà elli pò esse ottenutu un certu effettu artisticu mentre risponde à i bisogni di l'illuminazione.