• news_bg

Questa guida di cuncepimentu di l'illuminazione di a camera hè pensata per curà l'insomnia

Ùn avemu bisognu di dì più nantu à u dannu di stà tardi à dorme, è ùn li ripeteremu micca quì. Tuttavia, ùn pudemu micca nigà chì assai persone ùn si fermanu micca tardi intenzionalmente, è ancu stendu in u lettu assai prima, ma per diversi motivi, ùn anu sempre fallu di dorme rapidamente.

Dunque, nantu à a premessa di abbandunà alcuni abitudini persunali, parlemu di qualchi pratiche currette è suggerimenti per u disignu di l'illuminazione di a camera.

luci di stanza

Prima di tuttu, l'intensità di a stanzailluminazione murale

Parlemu prima di l'intensità di a luce di a stanza, vale à dì l'illuminanza. In generale, pensemu chì a camera ùn hè micca adattata per arrangiate fonti di luce troppu forti. Hè abbastanza à sceglie un candelabru simplice cum'è l'illuminazione principale, più un numeru appropritatu è a pusizione di luci ausiliarii (mintuatu dopu). Inoltre, ùn ricumandemu micca d'utilizà fonti di luce nuda (direttamente cù lampadine) cum'è illuminazione di a camera. lampi di fiori cum'ècandelabrie lampade muru deve dinù sceglie stili cù cappucciu. I paralumi anu apertu, cusì a direzzione di l'apertura ùn deve micca affruntà u lettu o a ghjente.

Una cosa da nutà hè chì s'ellu hè a luce principale o a luce ausiliaria, a direzzione di a luce ùn deve micca affruntà u lettu quantu pussibule, soprattuttu induve l'ochji umani sò. Altrimenti, affettarà a salute di a vista, è ancu affettà u psicologicu è emutivu, chì avarà un impattu più largu.

illuminazione di stanza

Siconda, u culore di l'illuminazione di a camera

U culore di l'illuminazione di a camera, chì hè ciò chì spessu chjamemu a temperatura di u culore, hè ancu un prublema chì avemu bisognu di cunsiderà quandu urganizeghja l'illuminazione di a stanza. Di solitu, pensemu chì hè appruvatu di sceglie culori eleganti caldi per u sistema di culore di l'illuminazione di a stanza, è pensemu chì a luce bianca fresca hè inappropriata. In quantu à a temperatura di u culore, ricumandemu circa 2700K.

Per d 'altra banda, ci hè un grande tabù in l'scelta di lampade di stanza, vale à dì, forme esagerate è culori ricchi. L'illuminazione di u lettu facilita l'alzamentu di notte in più di passà u tempu prima di lettu. Quandu a ghjente si svegliate in u mità di a notte, sò spessu assai sensibili à a luce. A luce chì pare assai scura durante u ghjornu farà chì a ghjente sente chì a luce hè abbastanza di notte. Per quessa, a forma di a lampa di u lettu deve esse cunfortu, liscia è simplice, è u culore deve esse eleganti. , dolce. Ùn sceglite micca lampade cù forme esagerate o peculiari, è u tonu di culore ùn deve esse troppu forte è luminoso.

lampade di stanza

Terzu, u tipu d'illuminazione di a camera

Cumu l'anu dettu prima, in l'arrangiamentu di l'illuminazione di a stanza, in più di sceglie una luce principale (un disignu di illuminazione senza una luce principale hè ancu populari oghje, cliccate per amparà), aghjustemu ancu alcune fonti di luce ausiliari in una quantità approprita. A prima scelta per questa fonte di luce ausiliaria hè a lampa di scrivania. I lampi di scrivania posti nantu à i dui lati di a tavula di notte ponu ghjucà un rolu decorativu assai impurtante.