• news_bg

Trè principii di l'illuminazione cummerciale

Cum'è u nome implica, u disignu di l'illuminazione di u spaziu cummerciale deve esse guidatu da "creazione", cum'è grande cum'è una grande piazza cummerciale, chjuca cum'è un ristorante.In l'aspetti macro, l'illuminazione di u spaziu cummerciale deve esse artistica è pò attruverà u trafficu di i clienti in l'apparenza.In termini di micro, l'illuminazione deve esse capace di visualizà cumplettamente i prudutti, cumpresi i dettagli è e caratteristiche.

U disignu di l'illuminazione di casa hè destinatu à u nostru locu à longu andà, cusì u cunfortu hè u più impurtante.

U disignu di l'illuminazione di u spaziu cummerciale hè destinatu à a folla di "liquidità".Dopu chì u cunsumu hè finitu, u spaziu serà lasciatu, è u tempu di residenza hè relativamente cortu.

Illuminazione di u spaziu cummerciale

 Illuminazione di u spaziu cummerciale

Inoltre, a dimensione di u spaziu cummerciale hè assai più grande di u spaziu di casa.Dunque, in quantu à l'illuminazione, u metudu di l'illuminazione spaziale cummerciale hè più riccu è variatu.Ùn avemu micca solu cunsiderà u cunfortu, ma ancu cunsiderà a creazione di l'atmosfera di u cunsumadore è u rendiment di l'impattu visuale.

Allora, chì hè u significatu di u disignu di l'illuminazione spaziale cummerciale, è chì sò i principii di rispettu?Ci sò trè punti chì vale a pena discutiri.

Illuminazione di spazii cummerciale (2)

Prima, vede e caratteristiche generale di u spaziu cummerciale

Ùn importa micca u tipu di spaziu cummerciale, avarà i so attributi unichi.Per esempiu, in u disignu di l'illuminazione spaziale di catering, ci sò evidenti diffirenzii in i ristoranti occidentali è i ristoranti cinesi.I ristoranti chinesi duveranu "alti lanterni rossi appiccicati", chì riflette l'atmosfera di "reunion hot".I ristoranti occidentali devenu esse "luci debuli" è fucalizza nantu à u romanzu.Per un altru esempiu, in certi lochi cummirciali, pudete vede chì hè un club di divertimentu da una distanza, è certi ovviamente vedenu chì hè una sala di fitness ..., u significatu primariu è u principiu di u disignu di l'illuminazione spaziale cummerciale hè di pudè vede. affari intuitivamente è vividly.E caratteristiche generale di u spaziu.

Illuminazione di u ristorante cinese

Illuminazione di u ristorante cinese

Siconda, a coordinazione di l'illuminazione basica, l'illuminazione chjave è l'illuminazione decorativa

Questu hè u listessu cum'è u disignu di l'illuminazione di casa.Mentre mantene l'illuminazione basica di u spaziu cummerciale, avemu ancu bisognu di piglià in contu l'illuminazione chjave è l'illuminazione decorativa.Avemu menzionatu prima chì u disignu di l'illuminazione spaziale cummerciale ùn hè micca solu bisognu di cunfortu, ma ancu deve esse attrattu da i "quasi -clienti" chì venenu è passanu per i lumi in u futuru.L'illuminazione basica hè principalmente aduprata per illuminà u spaziu generale, assicurà a luce di a fundazione, è ottene a luminosità di l'atmosfera basica.

Illuminazione chjave

Illuminazione chjavedi Prudutti d'Arte Murale di Sfondo

L'illuminazione chjave hè principalmente riflessa in certi di l'arti, i prudutti primari chjave, finestra è altre pusizioni di u spaziu cummerciale.U scopu hè di lascià i clienti à truvà e merchenzie per esse mostrate prima attraversu a luce.

L'applicazione di l'illuminazione decorativa hè assai larga.Presta più attenzione à l'effetti artistici, micca à a funzione di illuminazione.Per esempiu, per delineà l'edifiziu o un certu articulu o spaziu, o per guidà i cunsumatori, i lampi è i lampi di muru stallati nantu à a pusizione di u corridore di u corridore di u corridore, è tandu ci sò lampi d'ingegneria à grande scala cunfigurati cù grandi spazii cummerciale,

Ùn pò micca solu ghjucà l'effettu di l'illuminazione basica, ma ancu ghjucà un effettu di l'illuminazione decorativa.

Grande illuminazione ingegneria

Grande illuminazione ingegneria

Terzu, aduprate a luce per sprime e caratteristiche di u produttu, adatta à l'esperienza psicologica di u cliente

Per esempiu, prudutti pupulari è beni high-end,

I dui sò assai diffirenti in culori di luce è metudi di illuminazione.Per esempiu, i buttreghi o i marchi ordinali generalmente utilizanu l'illuminazione bianca per riflette a luminosità è a vitalità.

I prudutti d'altu prezzu sò soprattuttu luce gialla calda, u scopu hè di creà una scena còmoda è texturizzata.

illuminazione

Di sicuru, ùn pò esse generalizata.Diamanti cum'è diamanti è orologi sò principalmente luce bianca.

In generale, ancu s'è l'illuminazione cummerciale hà qualcosa di fà cù l'illuminazione di a casa, deve esse nutatu chì l'affari hè cummerciale, artisticu è guida, è hè a direzzione generale chì deve esse attentu.