Prima, chì hè l'illuminazione?
Siccomu l'omu anu utilizatu u focu, avemu principiatu l'illuminazione, è avà avemu aduprà gradualmente più apparecchi di illuminazione d'alta tecnulugia. In ogni casu, in i tempi antichi, a nostra illuminazione di u focu era usata soprattuttu di notte.
Quandu si tratta di l'illuminazione muderna, s'ellu si tratta di alberghi, centri commerciali, o di u nostru uffiziu di ogni ghjornu è di a casa, lampade è lanterne sò longu fora di u scopu di l'illuminazione di notte.
U cuncettu di illuminazione significa chì avemu aduprà l'effettu di riflessione di l'uggetti nantu à a luce, perchè l'ochju umanu pò ancu vede l'ughjettu illuminatu quandu a luce hè dim. L'illuminazione chì utilizanu fonti di luce micca artificiali (cumpresa a luce di u sole, a luna è a luce animale) hè chjamata illuminazione naturale. L'illuminazione chì usa fonti di luce artificiale hè chjamata illuminazione artificiale.
In generale, secondu usi differenti, l'illuminazione artificiale pò esse divisa in duie categurie: illuminazione vivente è illuminazione industriale. Frà elli, l'illuminazione vivente include l'illuminazione di casa è l'illuminazione publica.
L'illuminazione di a casa si riferisce à l'illuminazione di u salottu, l'illuminazione di u salottu, l'illuminazione di a camera, l'illuminazione di studiu, l'illuminazione di a sala di pranzu è l'illuminazione di u bagnu in a residenza.
L'illuminazione publica si riferisce à l'illuminazione cummerciale, l'illuminazione di a scola, l'illuminazione di u stadiu, l'illuminazione di a sala d'esposizione, l'illuminazione di l'ospitale, l'illuminazione di l'uffiziu è l'illuminazione di piazza stradale.
L'illuminazione industriale include l'illuminazione industriale è minera è l'illuminazione di trafficu. L'illuminazione industriale è minera si riferisce à l'illuminazione generale, l'illuminazione lucale, l'illuminazione d'accidenti, l'illuminazione speciale, etc. in u pianu di a fabbrica. L'illuminazione di u trafficu si riferisce à l'illuminazione di i veiculi, l'illuminazione di navi, l'illuminazione ferroviaria è l'illuminazione di l'aviazione.
In cortu, ch'ella sia illuminazione naturale o illuminazione artificiale, hè ubiquitous. Per a sucietà muderna, u disignu di l'illuminazione diventa sempre più impurtante.
Allora, chì hè u disignu di l'illuminazione?
Quì, pigliamu in prestito e frasi di i maestri di design di l'illuminazione per spiegà:
Un disignu chì presta uguale attenzione à u sensu ambientale è a funzione di a luce, a luce naturale è a luce artificiale ponu esiste à u stessu tempu. A cunniscenza di a natura è l'omu è a natura hè impurtante. Hè l'ambiente di vita normale di l'omu, è i sentimenti è e funzioni sò inseparabili.
U disignu di l'illuminazione hè un arte chì vole cunnetta a luce cù a nostra vita. Luce di u sole, illuminazione, lume di candela, luce di luna, tutti anu luce. U listessu elementu hà diverse caratteristiche è caratteristiche, perchè u sensu di "disegnu" deve lascià a nostra vita.