• news_bg

Chì lampade sceglite durante u prucessu di decorazione?

Per un bellu pezzu, quandu facemu cuncepimentu di l'illuminazione interna, a ghjente prima cunsiderà candelabri, lampade di tettu, lampade di pavimentu, etc., è lampade cum'è downlights sò soprattuttu usati per l'illuminazione cummerciale, a maiò parte di elli sò usati in spazii chjuchi.

In fatti, s'ellu pò esse cuncepitu raghjone, u spotlight pò rimpiazzà cumplettamente i candelabri, luci di tettu, etc. è diventanu a luce principale.

 foto (1)

 

Applicazione Spotlight

Da una banda, ci sò assai prublemi cù i candelabri è i luci di u tettu, cum'è l'alti requisiti per i candelabri à i bisogni elevati;luci cù stili ligeramente cumplicati sò generalmente micca faciuli di pulisce è di mantene; u cunsumu d'energia di luci decorative hè relativamente altu. I fonti di luce integrati ponu ghjunghje à 20 o 30 fonti di luce integrati, è a forma hè relativamente cumplicata.Fora di a bona bellezza, ùn ci sò micca altri vantaghji.

https://www.wonledlight.com/led-die-casting-aluminum-downlight-6w-12w-18w-round-spot-light-recessed-product/

Luce di Decorazione Homeflow

In cunfrontu à questi "prublemi" di luci decorative, u costu di luci di tiru hè bassu, faciule da pulisce, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, longa vita è mantenimentu convenientu.A stampa sottu hè un casu chì usa un bonu usu di l'illuminazione spotlight

foto (3)

Casi di illuminazione spotlight

Infatti, in a mente di parechje persone, ci sò assai "disvantages" di i spotlights.Cum'è abbagliante, alta temperatura, solu illuminazione, senza effettu decoru, etc. Ùn nigà sti prublemi, perchè ci sò qualchi dicurazioni interni chì utilizanu l'illuminazione spotlight.A causa di a mancanza di raziunalità è a qualità povira di u pruduttu stessu, u prublema esiste.Ma s'ellu pudete cuncepisce raghjone l'illuminazione di u spaziu, sceglite una bona marca è i prudutti di u fabricatore, è i prublemi sopra ùn saranu micca in tuttu.

https://www.wonledlight.com/led-downlights-6w-4000k-matte-white-square-indoor-recessed-spot-product/

Spot incrustatu

Tutti sapemu chì a luce di u spotlight hà una forte orientazione, quandu a luce hè falata, pò "stende" u spaziu visuale. In più, l'angolo di u fasciu di u spotlight hà ancu parechje opzioni, cumprese 15 °, 30 °, 45. °, 60 °, 120 °, 180 °, etc., u più chjucu hè l'angolo di fasciu, più cuncentrata a luce hè.À u cuntrariu, s'ellu hè più diffusa.Pudemu sceglie l'angolo di fasciu chì avemu bisognu secondu u spaziu specificu è u scopu specificu.

https://www.wonledlight.com/hot-sale-led-commercial-downlight-modern-aluminum-material-suitable-for-offic-product/

Spot Puretic à diversi angoli di fasciu

Per esempiu, sè vo vulete accende l'arti o decorazioni in a vostra casa solu, pudete sceglie un angolo di fasciu di luce ligeramente più chjucu per enfatizà l'effettu.Se vulete solu esse un illuminazione generale, pudete sceglie un grande angolo di fasciu di luce.L'astigmatismu hè megliu.

A luce hè ancu relativamente morbida, è ùn ci sarà micca un altu splendore è una situazione abbagliante.

https://www.wonledlight.com/spotlight-led-cob-commercial-lighting-boom-surface-mounted-hotel-track-light-product/

Spot di ferrovia

Allora cumu scegliemu un spotlight?

I spotlights più populari appartenenu avà à i lampi di tirò LED, cù un effettu di luce elevatu (alta percentuale di cunversione di l'electricità), è più risparmiu d'energia.Di sicuru, l'alogenu lumi crudi anu ancu i so vantaghji insustituibili, vale à dì, alta gravità (rendu di culore: pò esse simplicemente capitu cum'è a capacità di restaurà e cose), è a luce hè più suave è sentimentale.

U spotlight inferjuri, perchè u filtru di u Blu-ray ùn hè micca abbastanza, o sopravvive, avarà un effettu assai avversu nantu à a visione è a psiculugia.Dunque, quandu compra un spotlight in scena, hè cunsigliatu di utilizà i luci per sperimentà s'ellu ci hè un calore eccessivo è eccessivu.

https://www.wonledlight.com/spotlight-led-cob-commercial-lighting-boom-surface-mounted-hotel-track-light-product/

Inoltre, avemu bisognu di sapè chì u spotlight pruduciutu da i pruduttori regulari o marchi indicà chjaramente a temperatura di u culore, u flussu di luce, l'indice di rendering di u culore è i paràmetri di luce d'angolo di fasciu in l'istruzzioni.Quessi sò tuttu ciò chì duvemu guardà quandu scegliemu e luci.Se no, hè cunsigliatu di ùn cumprà micca.

Cumu installà un spotlight?

Di solitu, dividemu u metudu di stallazione di u spotlight in carichi brillanti (direttamenti nantu à a variola, senza candelabri) è installazione scura (installata in u candelabru, è u spotlight hè incrustatu in u candelabru).

Sicondu parechji anni di sperienza di cuncepimentu di l'illuminazione interna, credemu chì u metudu di illuminazione di u spotlight hè più adattatu per l'ingressu, u corridore è a tavola.In u salottu, assai famiglii sceglienu tetti, cusì hè più adattatu per a stallazione scura.

https://www.wonledlight.com/downlight-stretch-led-wall-washer-light-grille-linear-spotlights-project-embedded-product/

Spot di ferrovia

In l'experientia passata, a ghjente pensa chì u tettu deve perdi una decina di centimetri di altezza, è ancu assai persone ùn sò micca disposti à fà tetti.È se a cima appiccicata hè furnuta cù una luce di tirò installata scura, solu un tettu di circa 6 cm hè necessariu per ottene u layout di u spotlight.

Di sicuru, vale a pena nutà chì i lumi scuri installati in u salottu deve esse disposti in modu uniforme per assicurà chì u spaziu di e camere hè uniforme, chì hè ancu un puntu chì u spotlight hè megliu cà i lanterni.

foto (9)

Sè site interessatu in diversi stili di illuminazione, per piacè cuntattateci ~

SandyLiu:sandy-liu@wonledlight.com

TracyZhang: tracy-zhang@wonledlight.com

LucyLiu:lucy-liu@wonledlight.com