• news_bg

Cosa da cunsiderà quandu sceglite l'illuminazione di u bagnu?

Dopu un ghjornu duru è occupatu, vultà in casa per piglià un bagnu caldu, è dopu vultà in a camara per un bon sonnu, hè una cosa maravigliosa.Cum'è a stanza, u bagnu hè un locu per sguassà a fatigue di u nostru ghjornu.Dunque, u disignu di l'illuminazione è a selezzione di lampade in u bagnu sò veramente impurtanti cum'è l'illuminazione di a camera.

A luce in u bagnu ùn deve esse troppu luminosu o troppu scuru.Dunque, se pudemu piglià un bagnu cunfortu, l'scelta di l'illuminazione di u bagnu hè assai impurtante.Allora, chì deve esse attentu quandu sceglite l'illuminazione di u bagnu di casa?

https://www.wonledlight.com/metal-led-bedside-wall-lamp-double-switch-control-product/

À quale standard si riferisce l'illuminazione di u bagnu?

1. Grau di prutezzione IP di lampade è lanterni

Quandu avemu cumprà lampade bagnu, in generale sapemu chì a funzione waterproof hè assai impurtante, ma assai persone ùn sanu micca induve sta funzione waterproof pò esse vistu.Di solitu, i lampi di bagnu sò classificati da u so codice IP in a certificazione di qualità di u produttu, vale à dì u livellu di prutezzione IP.I lampi pruduciutu da i pruduttori regulari è i marchi seranu stu paràmetru.

Hè cumpostu di dui numeri, u numeru precedente indica u livellu di prutezzione contra u polu è l'uggetti straneri.I numeri à u spinu indicanu u livellu di i lampi in quantu à a resistenza di l'umidità è a resistenza à l'acqua.A dimensione di i numeri hè proporzionale à u livellu di prutezzione.

2. Effettu di illuminazione

Un saccu di illuminazione di bagnu chì avemu vistu, hè una lampa per uttene l'illuminazione di u bagnu tutale.In fatti, se vulemu chì l'illuminazione di u bagnu dimustrassi un effettu megliu, avemu ancu bisognu di cunfigurà u bagnu cù l'illuminazione basica, l'illuminazione funziunale, è ancu l'illuminazione accentu, cum'è l'altri spazii in a casa.

Per a scelta di i fanali di specchiu di bagnu, ricumandemu a simplicità.Ancu s'è i fanali di specchiu sò abbastanza brillanti, ponu rimpiazzà cumplettamente i lampi di u tettu cum'è a fonte di illuminazione principale.

https://www.wonledlight.com/interior-led-wall-light-metal-pc-is-suitable-for-living-room-bedroom-product/

Eccu i principii basi è i normi per u disignu di l'illuminazione di u bagnu è a selezzione di lampade.Allora, cumu sceglie u dirittu?

1. A selezzione di lampi è lanterni ùn deve esse troppu, hè bonu per esse simplicemente, altrimente farà chì a ghjente si senti abbagliata;in più, credemu chì i lampi di cristalli ùn sò micca adattati per a stallazione in u bagnu.

2. Paper o lampade chì sò faciuli à rust ùn deve esse postu in u bagnu, perchè u bagnu hè in generale troppu umitu, è i lampi selezziunati devenu esse impermeabili per assicurà a sicurità persunale.

3. Hè ricumandemu di sceglie fonti di luce cù luminosità regulable, unu hè a fonte di luce di u ghjornu è l'altru hè una fonte di luce calda, chì hè pratica è cunvene.

https://www.wonledlight.com/hotel-led-headboard-bedside-reading-lamp-modern-iron-metal-wall-lamp-product/