A stanza hè principarmenti un locu per riposu, cusì uilluminazioneduveria esse cum'è dolce pussibule, è pruvà à sceglie alampada a bassa temperatura di culorechì ùn pò micca guardà direttamente à ufonte di luce. S'ellu hè una lampada di temperatura di culore fissu, hè di solitu cunsigliatu di utilizà 2700-3500K. Una tale illuminazione pò creà un ambiente di vita accogliente, adattatu per riposu è dorme u più prestu pussibule.
Micca solu a temperatura di u culore, ma ancu l'angolo di illuminazione di a luce deve esse attentu. A luce ùn deve esse direttamente nantu à a superficia di u lettu, in particulare a fonte di luce principale di a stanza. Per i lumi di lettura, pruvate di sceglie quelli chì anu menu gamma di radiazione è luce più cuncentrata.
Sicondu i nostri abitudini di illuminazione abituale in a stanza, avemu riassuntu e trè funzioni più basi:
1. Lighting Daily
2. Illuminazione di l'ora di dorme
3. Illuminazione di notte
Allora ci hè l'illuminazione di dorme. A maiò parte di a ghjente piace à ghjucà cù i so telefoni o leghje libri di carta cum'è riviste prima di lettu, cusìlampade da comodinoghjucà un rolu maiò.
A propositu, ùn pensate micca di leghje cù un applique muralei spots, chì succhia. Sè avete bisognu di spazzola u vostru telefunu, pudete ottene una luce ambientale, cum'è astriscia di luce, lampada da pareteolampada pendente.
Infine, per l'illuminazione notturna, certi lampi di u tettu anu u so propiu modu di luce di luna, è pudete ancu stabilisce u periodu di tempu per accende, ma ùn hè micca cusì cunvene à utilizà. Hè ricumandemu d'utilizà una piccula luce di notte, cum'è a luce di sensori nantu à a riva di u lettu. Quandu u pede tocca a terra, a luce di u sensoru si accende, è perchè hè una illuminazione di livellu bassu, ùn affetterà micca a persona chì dorme.
Sicondu u disignu di a camera cù o senza luci principali:
1. Ci sò luci principali: plafoniere + downlights / spotlights / light strips / wall lights
2. Nisuna luce principale: striscia di luce + downlight / spotlight + wall light
I pinsamenti persunali sò più inclinati à u disignu di nisuna luce principale, prima di tuttu, hè visualmente pulita, micca affollata, è a pruduzzione di luce hè più uniforme, faciule d'installà, faciule di mantene è abbastanza luminosità.
Hè da nutà chì i downlights è i spotlights ùn sò micca cunsigliatu per u lettu. Se i spotlights sò veramente necessarii, i spotlights di bassa putenza cù un anti-glare prufondu ponu esse usatu in u mità è a parte posteriore di u lettu. Nota chì hè bassa putenza, 3-5W hè cumpletamente abbastanza. Di fronte à u grande muru biancu in a stanza, pudete ancu aduprà dui spotlights di bassa putenza per lavà u muru. È a distanza da u muru deve esse cuntrullata à 30cm quant'è pussibule per evità l'incomodità causata da u forte fasciu in u centru di u spotlight.
Inoltre, se a stanza hà spazii funziunali cum'è scrivanie è vestitori, pudete organizà lampi currispondenti. U vestitariu pò esse megliu cù l'illuminazione in-cabinet.
L'illuminazione più cumuna in u cabinet hè l'usu di luci di linea, è i luci di linea sò spartuti in dui tipi: luce dritta è luce oblicu. Per evitari di guardà direttamente à a luce, hè cunsigliatu di utilizà l'illuminazione oblicu s'ellu ùn ci hè micca un bordu plegatu di l'armadiu per bluccà. In quantu à u metudu di stallazione, hè cunsigliatu di utilizà a stallazione integrata. Prima, inserite a lampada secondu a dimensione di a lampada, è poi incrustate a lampada incollata.
Semu devi esse nutatu chì: u vestitori ùn pò micca esse usatu per a retroilluminazione, è a retroilluminazione serà bluccata da a ropa.