Requisiti generali per l'acquistu di l'illuminazione
1. Dopu avè vintu l'offerta, tutte e lampade anu da esse furnite cun un campione reale secondu e disposizioni, è solu dopu a cunferma finali di l'ispezione visuale da u designer è u pruprietariu pò esse furnitu i lampi in lotti secondu l'ordine di lampade è l'istruzzioni di stallazione di e lampade sò furnite.
2. In u stadiu di furnimentu di lampade dopu avè vintu l'offerta, a mostra di lampade determinata da l'offerente serà mandata à l'autorità naziunale per a prova.
3. U prezzu di l'offerta include tutti l'accessori cum'è l'equipaggiu di cuntrollu (cumprese e linee di cuntrollu, fibre ottiche, etc.), supporti di installazione, etc., per assicurà a realizazione di effetti di illuminazione.
4. Questa offerta cuntene tutte e parti è l'accessori richiesti da sta parte tecnica. Includendu: fonte di luce di lampada, apparecchi elettrici, cavi, cornice antifurtu, griglia antiriflesso, maschera antiriflesso, ponte e staffa di proiettore lineare, vite di supporto per l'installazione di lampade, bullone, ecc.
5. L'offerente vincitore inspeccionerà u situ è approfondisce u disignu di u ponte è altri pezzi di ricambio, secondu ucundizioni di stallazione di i lampie lanterne, è u designer è u pruprietariu cunfirmà infine.
6. Requisiti di sicurità: scuntrà i esigenze di standard tecnicu cume G87000.1and G87000.203.
7. Bectro-Magnetic Compatibility Requirements-i scrive caratteristiche disturbazione di lampade deve risponde à i requisiti di G817743
8. Dimensioni esterne: indicazione di l'intervalu di dimensione (per esempiu≤symbol) a dimensione di a lampada hè in u intervallu necessariu per risponde à i bisogni; se l'intervallu di dimensione ùn hè micca indicatu, a dimensione di a lampada (eccettu per a lunghezza) fluttua. da 10% per risponde à i requisiti.
9. Qualità di l'apparenza: a superficia di lampade è lanterne deve esse liscia per impedisce l'accumulazione di terra è facilità di pulizia No dannighjate per spalling di u revestimentu di metallu, a tappa di vetru deve esse libera di bolle, graffi evidenti è crack.
10. Requisiti di materiale:
11. Se u materiale di lampade deve esse in acciaio inox, deve aduprà etichetta in acciaio inox 304/2B; S'ellu hè necessariu d'esse aluminiu, deve esse usatu 3404 d'altu magnesiu o u listessu megliu cà u materiale.
12. I fili (cavi), LED è altri cumpunenti elettroni utilizati in i lampi duveranu risponde à i requisiti di i normi naziunali currispundenti o standard di l'industria.
13. L'anellu di sigillatura di lampade hà bisognu d'utilizà un anellu di gomma di silicio anti-aging o equivalente, megliu cà u standard. Deve esse resistente à l'invecchiamentu di a temperatura è i gasi corrosivi chì ponu accade nantu à a strada, è deve esse faciule da rimpiazzà Se u sigillu di lampa hè Adupratu in forma di irrigazione plastica, u materiale di irrigazione plastica deve esse gel di silice organicu o equivalente o megliu cà i normi sopra.
14. I bulloni, viti di cerniere è altri cumpunenti esterni di u lampu deve esse in acciaio inox 304/2B o in lega d'aluminiu 3404 antiruggine d'altu magnesiu, è i cumpunenti di a stallazione ùn deve esse corroded da a reazzione chimica di u cimentu. bullone di espansione (cumpresu
15. Bulloni, tubi di espansione, rondelle flat pads primavera è nut esagonale etc.) deve esse fattu di materiale in acciaio inox 304/2B, è micca sottumessu à a reazzione chimica di a corrosione di cimentu.
16. Esigenze strutturale
17. U luminaire deve esse faciuli à stallà, è u modu outlet di u luminaire ùn deve affettà a stallazione in situ. L'angolo di stallazione di i lampi di casting deve esse flexible Lamps deve avè un filu speciale fora (in) u dispusitivu di sigillatura bocca. .
18. Ci deve esse terminali di putenza in a lampada è e misure protettive deve esse pigliate quandu u filatu esternu è u filatu internu passanu per materiali duri.
19. Lampade deve esse furnitu cù una tappa di vetru temperatu chì hè resistente à i cambiamenti bruschi di a temperatura, u fumu di gasket di scarico è altri sustanzi chimichi.
20. Resistenza à a corrosione: lampade deve avè una bona resistenza à a corrosione; I pezzi di pittura nantu à lampade u rivestimentu duveranu risponde à i requisiti di QB/T1551 ("rivestimentu di pittura di lampada" standard naziunale) in Classe Il (ambienti d'usu duru cum'è cuntenente
21. gas di scarti industriali o sale, lochi d'usu umitu); U placcatura o a copertina chimica nantu à a lampada deve risponde à i requisiti di Classe (condizioni duri d'usu cum'è gas di scarico industriale o ambienti umidi di u sali in l'aria) in QB/T3741 ( "placcatura di lampada
22. chemical cover" light industria industria standard) .A superficia di materiale corpu di lampade deve esse resistente à currusioni è danni è u prucessu di trattamentu deve reach10 vita serviziu anni '.
Cinque assai impurtantipassi di persunalizazione di l'illuminazionedi tutti i punti di prucessu:
1. Parechje persone, in a dicurazione, più è più attente à u rolu di l'illuminazione in a decorazione.E a persunalizazione di l'illuminazione hè diventata una tendenza di u mumentu, ma nantu à a persunalizazione di l'illuminazione, parechji cunsumatori anu sempre un pocu di cunniscenze, cunnosce sè stessu. è cunnosci u nemicu, centu battaglie ùn saranu micca persu finu à chì cunnosci l'infurmazioni pertinenti di a persunalizazione di l'illuminazione chjaramente, ùn hè micca impussibile di utilizà l'illuminazione perfetta.
2. Quandu u mercatu ùn pò micca truvà l'illuminazione ghjustu, parechji cunsumatori si vulteranu à a persunalizazione di l'illuminazione. Allora cumu pudemu assicurà chìi produttori di lucipò furnisce u serviziu di persunalizazione di l'illuminazione perfetta? Avà analizemu tuttu u prucessu di persunalizazione di l'illuminazione.
I punti principali sò i seguenti:
3. A persunalizazione di l'illuminazione deve esse cumplettamente cumunicata trà u cunsumadore è u designer, assicuratevi di informà u designer di i so interessi è e caratteristiche generale di u stilu di decoru in modu chì u designer pò sviluppà un prugramma di persunalizazione di illuminazione raghjone secondu a situazione attuale di a stanza. .
4. quandu hè necessariu, i cunsumatori ponu dumandà à u designer per piglià u so propiu tour di a sala di mostra di mostra di persunalizazione di l'illuminazione, è dopu investigà u prucessu di produzzione di l'illuminazione, è cunsultà u designer nantu à a tendenza attuale di l'illuminazione. avè una cunniscenza generale di i bisogni di i cunsumatori, è poi pudete stabilisce u pianu iniziale di persunalizazione di l'illuminazione, finu à chì u disignu hè finitu, i cunsumatori anu da ricunfirmà.
5. u designer deve ancu andà à a scena per misurà u locu attuale è a dimensione di l'illuminazione cum'è locu di stallazione, locu di illuminazione è cusì Designers deve misurà a pusizione di a luce da parechje direzzione per ottene dati di misurazione precisa. tempu avemu dinù bisognu di attentu à l'adattabilità di l'illuminazione persunalizata è mobili, u culore di decorazioni è cambiamenti visuale, è s'ellu hà da distrughje u stilu di decoru uriginale.
6. I diseggiani anu ancu da pruduce disegni di illuminazione persunalizati basatu nantu à u risultatu propiu di una misura in situ.Dopu à l'iniziale
cumunicazione cù u designer, se u cunsumadore ùn hè micca cuntentu di u locu, deve dumandà à u designer di cambià u prugramma persunalizatu.
7.in u prucessu di persunalizazione di l'illuminazioneI cunsumatori è i pruduttori anu da discutiri u prublema di i materiali. Quandu u prughjettu persunalizatu hè cumpletu, u cunsumadore deve andà à u situ per l'ispezione è l'accettazione.
A persunalizazione di l'illuminazione hè diventata gradualmente una tendenza, ma quandu persunalizà i cunsumatori, deve esse chjaru nantu à tutti i prucessi per ottene u serviziu di persunalizazione perfettu.