• news_bg

Cerchi un fornitore di apparecchi di illuminazione in Cina?

Wonledlight Lights hà GS, CE, RoHS, REACH, SAA, CUL, TUV E più altri certificati autoritarii.Cù alta qualità è prezzu ghjustu di luci.

Cerchi un fornitore di apparecchi di illuminazione in Cina-1
Cerchi un fornitore di apparecchi di illuminazione in Cina-2

È hè U gruppu tecnicu R & D di l'industria migliura continuamente a prestazione di u produttu è sviluppa prudutti estremi per risponde à i bisogni di u mercatu cambiante di u fabricatore di l'illuminazione, hà 13 anni di più vendita d'oltremare per apparecchi di illuminazione lampade bobinate, lampade da tavola, lampade da terra, lampade da parete, pendenti. è luci di sport.Cù un prucessu è un mecanismu di coordinazione perfetta di a catena di fornitura, pò coordine rapidamente è cunghjuntà l'offerta è a dumanda, realizà una gestione magra di a catena di fornitura è crea valore per i clienti.

Wonledlight hà una squadra di R&D forte è di alta qualificazione per sustene voi alta qualità è persunalizà lumi Fixtures, parti metalliche per luci, perchè wonledlight hà una alta qualità di apparecchi di illuminazione per forgiatura di metalli, punzonatrici, CNC è altre macchine per fà.U nostru cumpagnu cum'è IKEA, PHILIPS è WALMART.

Cerchi un fornitore di apparecchi di illuminazione in Cina-3
Cerchi un fornitore di apparecchi di illuminazione in Cina-4

Sè vo site un fabricatore di luci d'oltremare, wonledlight hè a vostra megliu scelta per i vostri luminari.Perchè tutti sapi chì a fabbrica di Cina hè u mondu di a fabbrica in u mondu.Cù machining di pruduzzione automatica per a fabricazione di alta qualità è alta capacità di produzzione è prezzu competitivu è bonu serviziu.

A nostra alta qualificazione forte è prufessiunale di a squadra di vendita hè sempre quì cun voi 36 ore.Pls hè statu liberu di cuntattateci in ogni mumentu quandu avete bisognu di u nostru supportu prufessiunale di apparecchi di illuminazione.

MINGPIN PHOTOELECTRIC LIGHTING CO., LTD

Indirizzu: No.12, Poling Street, Qingxi Town, Dongguan, Guangdong, China