• news_bg

Riassuntu di l'esperienza di i diseggiani: u disignu di l'illuminazione spaziale deve esse attentu à questi 10 punti

A lampa hè una grande invenzione per l'umanità per cunquistà a notte.Prima di u 19u seculu, a ghjente usava lampi d'oliu è candele per illuminà più di 100 anni fà.Cù lampade elettriche, l'omu veramente intrutu in l'era di u disignu di l'illuminazione.

L'illuminazione hè un magu per creà una atmosfera di casa.Ùn solu rende l'atmosfera di a casa più calda, ma hà ancu funzioni cum'è l'aumentu di u livellu di u spaziu, rinfurzà l'effettu di l'arti di decorazione di l'internu è aghjunghjenu interessu in a vita.Oghje aghju cumpilatu alcuni deci primi cunsiglii è precauzioni per u disignu di l'illuminazione di casa per voi, sperendu di aiutà vi.

1. Cunsiderate l'altitudine di u tettu
Lumi principali sò generalmente divisu in 3 tippi: luci di tettu, candelabri è semi-candelabri, è secondu a direzzione di a fonte di luce, ponu esse divisi in illuminazione downward è upward lighting.L'illuminazione hè falata, è a luce hè assai vicinu à l'altitudine di u tettu è u spaziu utilizatu, perchè ùn pruvucarà micca un sensu di oppressione à u spaziu.

punti 2

Salone:

Ch'ella sia una lampada di tettu, un candelabru o un candelabro, l'altitudine più bassu di a lampa selezziunata deve esse a distanza chì a persona più alta in a casa ùn pò micca ghjunghje cù a so manu..Se a distanza hè più di 3M, pudete sceglie un candelabru;trà 2.7 ~ 3M, pudete sceglie un semi-chandelier;sottu 2.7M, pudete aduprà solu una lampa di tettu.

ristorante:
A maiò parte di a ghjente piace usà candelabri in i ristoranti, ma micca tutti i ristoranti sò adattati per i candelabri.In parechje case di picculi spazii, per fà un usu sanu di u spaziu, a sala di pranzu hè soprattuttu sparta cù u salottu o altri spazii.Per l'utilizazione di u spaziu cum'è questu, hè assai inadatta d'utilizà candelabri.Sceglite semi-candelabri o lampade di tettu per chì l'azzioni di e persone ùn saranu micca affettati.L'altezza di u candelabru da u desktop deve esse cuntrullata à 70-80CM.

Camera da letto:
Hè ricumandemu d'utilizà una lampa di tettu o un semi-candelier, perchè u lettu hè altu, ancu s'è a persona si trova nantu à u lettu, a lampa hè troppu bassu è ci hè un sensu di oppressione.

Bagnu è cucina:
A maiò parte di elli anu fattu tetti, è hè megliu aduprà lampi di tettu.

punti 1

2.Jump fonte di luce

Appendi a tavula o a lumera di a cucina à a distanza cunsigliata da u tavulinu o a superficia di u bancone, una distanza cunsigliata di 28 à 34 inch.Tuttavia, a dimensione di a luce hà fattu a diferenza.In generale, i luci più chjuchi ponu spustà più bassu è i lumi più grande ponu spustà più altu.

3.Planificate prima

Cunsiderate e vostre preferenze di illuminazione durante a fase iniziale di cuncepimentu di una nova custruzzione o rinnuvamentu.Per esempiu, sè vo vulete trè lampi pendenti nantu à a tavula di pranzu invece di unu o dui, chì deve esse cunsideratu prima di cumincià a custruzzione.

4.Use u cordone di putenza skillfully

Sè aghjunghje una nova lampadina pendente, ma ùn vulete micca trattà cù a spesa o fastidiu di rimpiazzà i vostri apparecchi di casa, un cordone di alimentazione pò esse una suluzione stylish.Poneli sbulicati nantu à bars o ganci, cum'è vistu in questa cucina, o appiccicate i cordi stretti à u tettu per un aspettu industriale.

5.Illuminazione murale

Ùn limite micca l'illuminazione à i downlights.Sicondu u locu, cunzidira l'illuminazione di u muru o l'illuminazione per creà una atmosfera più suave è evite l'illuminazione potenzalmentu duru è evite l'ombra indesiderata.

punti 3

6.Select u tipu di luce vo vulete

L'illuminazione ùn deve esse micca a vostra sola considerazione - u tipu di bulbe hè cusì impurtante.Lampadine alogene, fluorescenti compatte è LED sò in una gamma di sfumature calde o ombre.Cum'è u culore di un muru, u tipu di luce chì vulete hè soprattuttu una decisione persunale.

Se i vostri mura sò cuparti di tonalità più fresche, pudete vulete usà lampadine per riscaldallu è dà un splendore caldu.Invece, pudete vulete una luce più fresca per illuminà un spaziu più scuru.

7.Fill light per scale

Adding lights to stairwells hè benefica perchè stairwells sò periculosi, soprattuttu di notte.I scalini sò generalmente chjusi, cusì l'illuminazione da u latu o lumi incassati hè aduprata cum'è un elementu di design in u riser.

8.Toe ball lighting

Ùn pensate micca chì aghjunghje luci à i vostri pedi hè una estetica flippant.L'illuminazione strisciata nantu à a parte sottu di a basa hè una bella manera di creà una fabulosa luce di notte.

punti 4

9.Ùn ti scurdate di u culore

Pone un luminariu in una tonalità luminosa in una stanza simplice pò aghjunghje un pocu di divertimentu è interessu à u spaziu.E sfumature culurite facenu meraviglie, soprattuttu quandu i luci sò accesi.

10.Decorazione di illuminazione

L'aghjunghje l'illuminazione cum'è un elementu decorativu aiuta à stabilisce l'umore in u spaziu.Se l'illuminazione generale hè digià stallata, l'usu di luci invece di l'arti di u muru pò esse un modu decorativu per furnisce l'illuminazione ambientale.