• news_bg

Esposizione internazionale di illuminazione di Guangzhou 2023

Esposizione invitante |Wonledlight Exhibition to Meet You à Guangzhou International Lighting Exhibition 2023

U 9-12 di ghjugnu di u 2023, Wonledlight Exhibition hè stata invitata à participà à l'Esposizione Internaziunale di L'illuminazione di Guangzhou (Esposizione di Guangya).Wonledlight Exhibition apparirà in a mostra cù una schermu di bola interna immersiva, una serie di prudutti creativi è una serie di prudutti esterni.I numeri di stand sò Hall——3.2 B30,.I clienti novi è vechji sò benvenuti à visità è guidà.

www.wonledlight.com

Trè punti culminanti di l'esposizione, inizendu scambii trà i dui ecosistemi di "intelligenza" è "applicazioni ottiche";Raccolta di mostre d'applicazioni transindustriali di "cultura, turismu, luce è arte", "città intelligente", è "nova energia";Fighjendu nantu à l'assi principali di u foru "Power of Design and Technology", Wonledlight Exhibition collabora cù l'industria per participà à u grande avvenimentu!

Wonledlight Exhibition mostra i prudutti

Prudutti:

Illuminazione cummerciale

Chandelier et suspension

Luce di soffiu

Luce di muru

Luce di tavulinu

Luce di u pianu

Luce solare

www.wonledlight.com

Don'ùn mancate micca l'avvenimentu di l'acquistu

L'esposizione internaziunale di l'illuminazione di Guangzhou hè basatu annantu à l'Asia, riunendu visitatori prufessiunali di alta qualità, è cuntinuendu à custruisce una mostra prufessiunale è una piattaforma cummerciale per l'industria glubale di LED è di l'illuminazione, presentendu una festa fotoelettrica prufessiunale è cumpleta per l'industria in casa è in l'esteru.

10 padiglioni chì coprenu una larga gamma di prudutti

Una larga gamma di prudutti, da l'equipaggiu di illuminazione, sustrato, applicazioni di illuminazione à a tecnulugia LED è l'equipaggiu, per furniscevi una piattaforma di acquisti unicu.

Più di 1200 espositori da u mondu sanu

Espositori da circa 13 paesi è regioni in casa è à l'esteru portanu tecnulugie d'avanguardia per vede cumplettamente soluzioni di illuminazione è LED.

100+ seminarii tematichi

Più di 100 seminarii è fori seranu tenuti à u stessu tempu, induve l'esperti di l'industria analizzaranu e tendenze future è rivelanu sviluppi potenziali.

DongGuan Wonled lighting Co., Ltd. hè un prufessiunali prufessiunali è fabricatore di apparecchi di illuminazione interni stabiliti in 2008. I nostri prudutti finiti sò principarmenti esportati à i mercati di l'Europa è l'America.Semu una sucetà subsidiaria di Dong Guan Wan Ming Industry Co., Ltd.

A nostra cumpagnia matri Wan Ming hè stata stabilita in u 1995 è hè un pruduttore prufessiunale di parti metalliche in l'industria di l'illuminazione.Prudutti cuncentrati in pressofusione in lega di alluminio è zincu, tubi metallici, tubi flessibili è accessori cunnessi.Recently, Wan Ming Group hè digià diventatu unu di i principali pruduttori di parti metalliche in u campu di l'illuminazione cù circa 800 staffi / travagliadori è furnisce pezzi per i clienti famosi cum'è IKEA, PHILIPS è WALMART.

www.wonledlight.com

Per piacè cuntattate Wonledlight nantu à i seguenti dati di cuntattu per più:

Indirizzu: No.12, Poling Street, Qingxi Town, Dongguan, Guangdong, China

Tel: + 86-769-87339096 TO 1 Linea

Lucy Liu

Phone/WeChat/WhatsApp: +86 18627297357

E-mail:lucy-liu@wonledlight.com

Cresus Lo

Phone/WeChat/WhatsApp: +86 13622624429

E-mail:croesus-lo@wonledlight.com