• news_bg

Eccu i nostri 10 tendenzi d'illuminazione attraenti 2023 per voi

We Dongguan Wonled lighting Co., Ltd. hè un disegnatore è fabricatore prufessiunale diapparecchi di illuminazione internistabilitu in 2008. I nostri prudutti finiti sò principarmenti spurtati à i marcati di l 'Europa è America.Semu una sucetà subsidiaria di Dongguan Wan Ming Industry Co., Ltd.

A nostra cumpagnia matri Wan Ming hè stata stabilita in u 1995 è hè un pruduttore prufessiunale di parti metalliche in l'industria di l'illuminazione.Prudutti cuncentrati in pressofusione in lega di alluminio è zincu, tubi metallici, tubi flessibili è accessori cunnessi.Ricertamenti, Wan Ming Group hè digià diventatu unu di i principali pruduttori di parti metalliche in u campu di l'illuminazione cù circa 800 staffi / travagliadori è furnisce pezzi per i clienti famosi cum'è IKEA, PHILIPS è WALMART.

https://www.wonledlight.com/products/

L'illuminazione di Dongguan Wonled hè situata in Qingxi Town, Dongguan City, Cina, chì hè cunnisciuta cum'è "A più bella cità in Cina". Hè circundatu di muntagne è fiumi è hà belli scenarii. Hè un ambiente ecologicu di alta qualità chì i talenti eccellenti è l'imprese ponu esse nutriti. Ci posizionamu cù standard elevati è esigenze strette, è creanu servizii di qualità ultra-alta è eccellenti per i clienti globali.

A nostra cumpagnia hè stata creata per a prima volta in u 1995, prima cunnisciuta cum'è "Dongguan Wanming Industrial CoLtd", e categurie principali sò a fabricazione è a trasfurmazione di hardware di l'illuminazione: tubi curvi, tubi, lega di zincu, lega di alluminio, pressofusione, lucidatura, saldatura, pittura di cottura, galvanoplastica. i prudutti finiti, etc.Due à a tecnulugia cumpleta è l'equipaggiu di fabricazione, hà realizatu una cooperazione à longu andà in prufonda cù parechji fornitori cinesi di marche famose cum'è Svezia IKEA, American Walmart, Philips è cusì.

https://www.wonledlight.com/

In seguitu, per via di bisogni di sviluppu, in 2008, un finitufabricazione di illuminazioneA cumpagnia hè stata stabilita, vale à dì "Dongguan Mingpin Photoelectric Lighting Co., Ltd" hà stabilitu un mudellu di prucessu prufessiunale è di cummercializazione chì integra u disignu, u sviluppu, a produzzione, u serviziu è u cummerciu per furnisce à i clienti un serviziu one-stop. Principalmente esportà à u mercatu europeu ,Lampade per interni orientate à u mercatu di i Stati Uniti: lampade da tavola, lampade da terra, lampade da parete, lampadari, lampade da soffitto, spotlights, lampade di aspirazione magnetiche, downlights commerciali, ecc.

U sviluppu prufessiunale d'alta qualità è a satisfaczione di i clienti sò i scopi di a vita è e ricerche di ogni impiigatu Mingpin.Avemu sempre statu impegnatu à esse u fabricatore di illuminazione più prufessiunale. Ch'ella sia a produzzione di pezzi di ricambio, a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di trasfurmazioni, u cuntrollu di qualità è i servizii di prughjettu, andemu tuttu per fà u nostru megliu in ogni ligame per dà. torna à a fiducia è a satisfaczione di u cliente.

https://www.wonledlight.com/onoff-switch-led-rechargeable-table-lamp-battery-rgb-style-product/
https://www.wonledlight.com/48-folds-led-rechargeable-table-lamp-battery-style-product/

I prudutti d'alta qualità sò a nostra insistenza. L'amore è a ricerca di a luce hè a nostra ricerca constante. Hè a nostra rispunsabilità di creà l'ànima di a luce, per scopre i punti brillanti di a luce, è per esercite l'estremu di a luce. prucessu di pruduzzione indipendente di pezzi di ricambio, trasfurmazioni è assemblea, invechjamentu è cumpunenti di imballaggio, a cumpagnia scegliefonte di luce di alta qualitàdrivers.Committed à furnisce i clienti cù i principii di un bonu serviziu di qualità, bonu prezzu è bona consegna, cuuperazione cuntinua è sviluppu.

Dongguan Mingpin Photoelectric Lighting Co., Ltd. hà un numeru di ingegneri prufessiunali di cuncepimentu è sviluppu, è un numeru di ingegneri ottici è elettrici. I nostri ingegneri sò disposti à creà è sviluppà prudutti. Affidandusi à strumenti è equipaghji di prova perfetti, avemu avutu guasi. 50 brevetti di mudelli di utilità è apparenza, è sò stati attribuiti u tìtulu di "High-tech Enterprise" per l'ultimi 6 anni consecutivi.

Aderemu à u principiu di u primu cliente, prima qualità è cooperazione win-win, è aspittemu di cooperà cun voi per creà un futuru megliu!Aderemu à u slogan di "dammi una chance è dà una satisfaczione per a vita" per serve i nostri clienti in u mondu!