• news_bg

Hong Kong International Lighting Fair (Edizione d'Autunno) 25th

Fiera Internaziunale di l'illuminazione di Hong Kong(Edizione d'Autunno) 25th 

27-30 OCT 2023 Hong Kong Convention and Exhibition Center

https://www.wonledlight.com/products/

À a Fiera Internaziunale di l'Illuminazione di Hong Kong (Edizione Autunnale) anu scontru cù più di 100 cumpratori da l'Europa di l'Est, Francia, Germania, per piacè venite à riunite u Light Far per più infurmazione di Wonled LED interni.

Dopu à u 2023Esposizione d'illuminazione, è l'arrivu di u Hong Kong Lighting Exhibition, avemu wonled illuminazione interni Manufacturers sò stati occupati à priparà mudelli Multiple per luci interni per u in ghjunta Hong Kong International Lighting Fair è aspittendu à vede vi agenti in a Fiera di l'illuminazione.

Cum'è noi DongGuan Wonled lighting Co., Ltd. hè un prufessiunali designer è fabricatore diapparecchi di illuminazione internistabilitu in 2008. I nostri prudutti finiti sò principarmenti spurtati à i marcati di l 'Europa è America.Semu una sucetà subsidiaria di Dong Guan Wan Ming Industry Co., Ltd.

A nostra cumpagnia matri Wan Ming hè stata stabilita in u 1995 è hè un pruduttore prufessiunale di parti metalliche in l'industria di l'illuminazione.Prudutti cuncentrati in pressofusione in lega di alluminio è zincu, tubi metallici, tubi flessibili è accessori cunnessi.Recently, Wan Ming Group hè digià diventatu unu di i principali pruduttori di parti metalliche in u campu di l'illuminazione cù circa 800 staffi / travagliadori è furnisce pezzi per i clienti famosi cum'è IKEA, PHILIPS è WALMART.

https://www.wonledlight.com/led-rechargeable-desk-lamp-with-usb-port-touch-dimming-product/

Cum'è l'illuminazione Wonled hè u principale di vendita di luci interni per l'Europa, tali Germania intornu à u 40% sò i nostri clienti.So speru à scuntrà vi ci in lu illuminazione Far per più di i nostri luci LED è infurmazione di u nostru Wonled Lighting Co.,Ltd.

Illuminazione cummerciale

Chandelier et suspension

Luce di soffiu

Luce di muru

Luce di tavulinu

Luce di u pianu

Luce solare

https://www.wonledlight.com/oemodm-indoor-light-quicksand-painting-table-lamp-china-factory-product/

Panoramica di u mercatu

I prudutti d'illuminazione sò essenziali per u sviluppu ecunomicu è a vita di ogni ghjornu di e persone.Cume l'ecunumia di a Cina cuntinueghja à cresce è i standard di vita aumentanu, a dumanda di l'illuminazione di u cuntinente hè ancu in crescita.A Cina hè attualmente u più grande pruduttore è esportatore mundiale di prudutti d'illuminazione.Sicondu Intelligence Research Group (IRG), una cunsulenza basata in Pechino, a Cina hà pruduttu 5,5 miliardi di apparecchi di illuminazione è accessori in 2021, in crescita di 28,6% annu.I prudutti principali includenu diodi emettitori di luce (LED), lampade fluorescenti compatte (CFL), lampade a scarica senza elettrodi (EDL) è diodi emettitori di luce organici (OLED).

Ci sò parechji fatturi chì guidanu a crescita in u mercatu di l'illuminazione continentale, cumprese:

Illuminazione funziunale urbana: strutture infrastrutturali, cum'è aeroporti, ferrovie, porti è sistemi di trasportu ferroviariu urbanu, tutti necessitanu illuminazione.L'illuminazione d'inundazioni in e piazze di a cità, i spazii verdi, e strade è l'edifizii s'hè diffusa da e grande à e cità chjuche è mediu.Cume a Cina cuntinueghja à urbanizà, a dumanda potenziale di prughjetti di illuminazione publica in i paesi è e cità hè enormu.

Illuminazione industriale è cummerciale: l'imprese industriali ricunnosce u rolu impurtante chì l'illuminazione pò avè in a migliurà l'efficienza di a produzzione, mentre chì l'imprese cummirciali spende più soldi per l'illuminazione di centri commerciali per attruisce i clienti.L'illuminazione in uffizii, scole è ospedali hà ancu vistu una migliione marcata.

Cambiamenti in u stilu di vita: a ghjente gode di più a vita notturna, è passanu u tempu à pranzi di mezzanotte è palestre 24 ore.Un rapportu d'indagine nantu à l'abitudini di cunsumu di i residenti urbani publicatu da u Ministeru di u Cummerciu palesa chì u 60% di a spesa di i cunsumatori si faci à a sera, è l'ecunumia notturna vale avà circa 36 trilioni di RMB.

Esposizione invitante |Wonledlight Exhibition to Meet You à Hong Kong International Lighting Fair (Edizione d'Autunno) 25th

27-30 OCT 2023 Hong Kong Convention and Exhibition Center, Wonledlight Exhibition hè stata invitata à participà à a fiera internaziunale di l'illuminazione di Hong Kong Wonledlight Exhibition appariscerà in a mostra cù una schernu di bola interna immersiva, una serie di prudutti creativi è una serie di prudutti esterni.I numeri di a cabina seranu aghjurnati prestu.

https://www.wonledlight.com/news/