I dormitori sò principarmenti lochi di dorme è di riposu, à volte limitati da e cundizioni di vita, è ancu utilizati per u travagliu o conversazioni private cù parenti è amichi. L'illuminazione di a camera hè cumposta principalmente di illuminazione generale è illuminazione lucale.
Prima, gilluminazione generale in a stanza
L'atmosfera di l'illuminazione generale di a stanza deve esse tranquilla, calda, piacevule, suave è cunfortu. Quelli brillanti, lampi culuriti sò generalmente micca adattati per a stallazione in a stanza. A causa di e diverse età, culture è passatempi di e persone, i so punti di vista è i normi di cunfortu è calore seranu ancu diffirenti, è i requisiti perilluminazione di stanzastili sò dinù differente.
Attualmente, i stili populari di l'illuminazione di a camera sò:
1.Quiet è còmode
Questa hè a tendenza principale in l'illuminazione di stanza cuntempuranea. Ci hè parechje suluzione: pudete sceglie una lampa di tettu cù una forma simplice, a luce bianca di latte chì emette, chì cuntrasta cù i mura di culore di a stanza di a stanza, facendu pura; Pudete utilizà l'illuminazione di eaves per riflette a luce à traversu u tettu o u muru, chì hè assai dolce è piacevule; Tù dinù ponu stallà incrustatiluci di tettuè lumi di muru, cusì chì a luce diretta "stellata" è a luce ausiliaria "nebbiata" si cumplementanu l'una à l'altra, facendu più elegante è calda.
2. Stile di lussu
Mostra risorsi finanziarii è identità, aduprate materiali di alta qualità, di alta qualitàilluminazioneè decorazione di lussu interni. Per esempiu, cù l'illuminazione di candele d'oru è u mobili baroccu, pò vede l'atmosfera di a corte francese, chì hè splendente è splendida. Sè i lampi di caoba d'alta qualità cù manufatti meticulosi, materiali squisiti è forme squisite sò aduprati, inseme cù mobili di mogany pittoreschi, serà straordinariu, chì mostra un forte sentimentu naziunale è forza ecunomica.
3. Stile modernu d'avanguardia
Perseguite a libertà è l'aleatoriu, è mischjà figure è linee geometriche per furmà novi lampade urbane, sfondendu i cuncetti tradiziunali è riflettendu a cuscenza avanzata. Ulampade da paretenantu à u muru pò esse triangulari, in forma di diamante, o irregulari; i lampi di tavulinu nantu à a tavula pò esse semi-circular o lineari; i spotlights sò angulari, neri è bianchi;
Ulampada da terrastende i so braccia cum'è l'acelli, è tuttu pare simplice è unicu, dà a ghjente una sorpresa. Accoppiatu cù mobili di stanza cù linee simplici, mostra a ricerca ingegnosa è interessante di e persone muderne. Perchè u dormitoriu spessu hà duie funzioni di riposu è di travagliu, l'illuminazione bassa hè necessaria per u restu è l'illuminazione abbastanza per u travagliu. Per risponde à e esigenze di e duie funzioni di illuminazione, ponu esse aduttatu dui metudi: unu hè di installà un dimmer per cuntrullà a luminosità di e luci; l'altru hè di cuntrullà l'interruttori di diversi lampi interni è determinà u nùmeru di luci da accende secondu i bisogni.
Siconda, l'illuminazione locale di a stanza
L'illuminazione lucale deve esse cunsiderata in a camera da letto, cumpresu principalmente:
1. Illuminazione di scrivania. U valore di l'illuminazione hè sopra à 300LX, è a lampada di scrivania hè generalmente usata per l'illuminazione.
2. L'illuminazione di lettura. Parechje persone piace à appughjà nantu à u lettuce per leghje i ghjurnalisti è i ghjurnali prima di andà in lettu, cusì cunzidira à sceglie lampade di tavulinu o lampi di muru per l'illuminazione. A lampa di tavulinu hè carattarizatu da esse mobile è flessibile, è a lampa di tavulinu stessu hè un travagliu d'arti, chì pò dà à e persone una bella piacè. A luce pò disegnà belle linee dinamiche nantu à u muru attraversu u paralume. U vantaghju di a lampa di u muru hè chì a luce riflessa attraversu u muru pò ammorbidisce a luce.
3.illuminazione di maquillaje. L'illuminanza deve esse sopra à 300LX, è a lampa di specchiu di vanità di solitu adopta una lampada chì emette calore. A fonte di luce hè una lampada incandescente o una lampada fluorescente tricolore. U lampu hè stallatu sopra à u specchiu, fora di l'angulu solidu di 60 gradi di u campu di vista, in modu per evità splendore.
4. Per leghje l'illuminazione nantu à u divano, i lampi di pavimentu sò spessu usati. Si deve esse nutatu chì, postu chì a fonte di luce elettrica in l'illuminazione hè calda è elettrificata, da a perspettiva di a sicurità, i lampi installati in a stanza di i zitelli deve avè una certa altezza, perchè u zitellu ùn pò micca direttamente toccu a fonte di luce, è ùn hè micca adattatu per mette lampi di tavulinu in a camera di i zitelli, etc. Lampade portatili.