• news_bg

Cumu sceglite un illuminazione LED megliu in camera?

I dormitori sò principarmenti lochi di dorme è di riposu, à volte limitati da e cundizioni di vita, è ancu utilizati per u travagliu o conversazioni private cù parenti è amichi.L'illuminazione di a camera hè cumposta principalmente di illuminazione generale è illuminazione lucale.

https://www.wonledlight.com/interior-led-wall-light-metal-pc-is-suitable-for-living-room-bedroom-product/

Prima, gilluminazione generale in a stanza

L'atmosfera di l'illuminazione generale di a stanza deve esse tranquilla, calda, piacevule, suave è cunfortu.Quelli brillanti, lampi culuriti sò generalmente micca adattati per a stallazione in a stanza.A causa di e diverse età, culture è passatempi di e persone, i so punti di vista è i normi di cunfortu è calore seranu ancu diffirenti, è i requisiti perilluminazione di stanzastili sò dinù differente.

Attualmente, i stili populari di l'illuminazione di a camera sò:

1.Quiet è còmode

Questa hè a tendenza principale in l'illuminazione di stanza cuntempuranea.Ci hè parechje suluzione: pudete sceglie una lampa di tettu cù una forma simplice, a luce bianca di latte chì emette, chì cuntrasta cù i mura di culore di a stanza di a stanza, facendu pura;Pudete utilizà l'illuminazione di eaves per riflette a luce à traversu u tettu o u muru, chì hè assai dolce è piacevule;Tù dinù ponu stallà incrustatiluci di tettuè lumi di muru, cusì chì a luce diretta "stellata" è a luce ausiliaria "nebbiata" si cumplementanu l'una à l'altra, facendu più elegante è calda.

2. Stile di lussu

Mostra risorsi finanziarii è identità, aduprate materiali di alta qualità, di alta qualitàilluminazioneè decorazione di lussu interni.Per esempiu, cù l'illuminazione di candele d'oru è u mobili baroccu, pò vede l'atmosfera di a corte francese, chì hè splendente è splendida.Sè i lampi di caoba d'alta qualità cù manufatti meticulosi, materiali squisiti è forme squisite sò aduprati, inseme cù mobili di mogany pittoreschi, serà straordinariu, chì mostra un forte sentimentu naziunale è forza ecunomica.

3. Stile modernu d'avanguardia

Perseguite a libertà è l'aleatoriu, è mischjà figure è linee geometriche per furmà novi lampade urbane, sfondendu i cuncetti tradiziunali è riflettendu a cuscenza avanzata.Ulampade da paretenantu à u muru pò esse triangulari, in forma di diamante, o irregulari;i lampi di tavulinu nantu à a tavula pò esse semicirculari o lineari;i spotlights sò angulari, neri è bianchi;

Ulampada da terrastende i so braccia cum'è l'acelli, è tuttu pare simplice è unicu, dà a ghjente una sorpresa.Accoppiatu cù mobili di camera cù linee simplici, mostra a ricerca ingegnosa è interessante di e persone muderne.Perchè u dormitoriu spessu hà duie funzioni di riposu è travagliu, l'illuminazione bassa hè necessaria per u restu è l'illuminazione suffirenziu per u travagliu.Per risponde à e esigenze di e duie funzioni di illuminazione, ponu esse aduttatu dui metudi: unu hè di installà un dimmer per cuntrullà a luminosità di e luci;l'altru hè di cuntrullà l'interruttori di diversi lampi interni è determinà u nùmeru di luci da accende secondu i bisogni.

https://www.wonledlight.com/metal-led-bedside-wall-lamp-double-switch-control-product/

Siconda, l'illuminazione locale di a stanza

L'illuminazione lucale deve esse cunsiderata in a camera da letto, cumpresu principalmente:

1. Illuminazione di scrivania.U valore di l'illuminazione hè sopra à 300LX, è a lampada di scrivania hè generalmente usata per l'illuminazione.

2. L'illuminazione di lettura.Parechje persone piace à appughjà nantu à u lettuce per leghje i ghjurnalisti è i ghjurnali prima di andà in lettu, cusì cunzidira à sceglie lampade di tavulinu o lampi di muru per l'illuminazione.A lampa di tavulinu hè carattarizatu da esse mobile è flessibile, è a lampa di tavulinu stessu hè un travagliu d'arti, chì pò dà à e persone una bella piacè.A luce pò disegnà belle linee dinamiche nantu à u muru attraversu u paralume.U vantaghju di a lampa di muru hè chì a luce riflessa à traversu u muru pò ammorbidisce a luce.

3.illuminazione di maquillaje.L'illuminanza deve esse sopra à 300LX, è a lampa di specchiu di vanità aduprate di solitu una lampada à emissione calda.A fonte di luce hè una lampada incandescente o una lampada fluorescente tricolore.U lampu hè stallatu sopra à u specchiu, fora di l'angulu solidu di 60 gradi di u campu di vista, per evità l'abbaglianti.

4. Per l'illuminazione di leghje nantu à u divano, i lampi di pavimentu sò spessu usati.Si deve esse nutatu chì, postu chì a fonte di luce elettrica in l'illuminazione hè calda è elettrificata, da a perspettiva di a sicurità, i lampi installati in a stanza di i zitelli deve avè una certa altezza, perchè u zitellu ùn pò micca direttamente toccu a fonte di luce, è ùn hè micca adattatu per mette lampi di tavulinu in a stanza di i zitelli, etc. Lampade portatili.

https://www.wonledlight.com/hotel-led-headboard-bedside-reading-lamp-modern-iron-metal-wall-lamp-product/