• news_bg

Comu sceglie una lampada di tettu per i principianti

Lucehè in ogni locu in a nostra vita, è simu inseparabile da ellu.Quandu decoru una casa, hè assai impurtante di sceglie un adattatuplafoniera, perchè i posti di applicazione diLampade da soffitto LEDsò turnati da balconi è corridori à salotti, camere è altri lochi.

xdrf (3)
xdrf (2)
xdrf (4)

Tuttavia, ci sò parechji tipi dilampadeèlanternenant'à u mercatu avà, è ùn hè micca fàciule à sceglie.Quì, discutemu cumu sceglie aplafoniera.

1. Fighjate à a fonte di luce

In generale, i lampi incandescenti anu una vita corta è un altu cunsumu d'energia;lampade fluoriscenti anu megliu proprietà di risparmiu d'energia, ma alta frequenza stroboscopica, chì affettarà a visione;I lampi di risparmiu d'energia sò chjuchi è anu una vita più longa.luci LEDsò chjuchi in grandezza, longa in a vita, micca tossicu è ecologicu.

2. Fighjate à a forma

A forma è u stilu di uplafonieradeve esse in linea cù u stilu di a vostra decorazione generale.A lampa hè urigginariamente un toccu finale.L'stile è u gradu di a dicurazione deve ancu esse stallatu da i lampi. Questu dipende di a visione estetica di ogni persona, sempre chì ti piace.

3. Fighjate à u putere

Ùn ci hè micca un regulamentu chjarulampi di soffiu, è i putenzi più cumunimenti usati sò 10W, 21W, 28W, 32W, 40W, etc.

Cose da tene à mente quandu compra luci:

xdrf (5)

1. Sicurezza

xdrf (1)

Quandu sceglite una lampada, ùn pudete micca esse avidità, ma prima deve vede a so qualità è verificate se u certificatu di garanzia è u certificatu di qualificazione sò cumpleti.Caru ùn hè micca necessariamente bonu, ma troppu prezzu deve esse male.A qualità di parechje luci ùn hè micca abbastanza bè, è ci sò spessu periculi oculati senza fine.Una volta chì u focu hè accadutu, e cunsequenze sò inimaginabili.

2. Attenti à u listessu stile

U culore, a forma è u stilu di u lampu di u tettu deve esse proporzionatu à l'stile di decorazioni interni è mobili.

3. Ispezione

xdrf (6)

A lampa hè principarmenti fatta di vetru, chì hè fragile è inevitabbilmente serà graffiatu o danatu dopu u trasportu longu.

Dui malintesi maiò quandu cumprà lampade di tettu:

1.Treat l'angolo di illuminazione attuale cum'è l'angulu efficace

L'angolo luminoso di u plafone LED hè divisu in angulu efficace è angulu luminoso attuale.L'angolo trà a direzzione induve u valore di intensità luminosa hè a mità di u valore di intensità assiale è l'assi luminosu hè l'angolo efficace.2 volte l'angolo di a mità di valore hè l'angolo di vista (o l'angolo di a mità di putenza) hè l'angolo di emissione di luce reale.Anguli altru da a mità di l'intensità assiale ùn sò micca cuntati cum'è anguli efficaci in l'applicazioni pratiche perchè a luce hè troppu debule.

Per quessa, duvemu attente à l'angolo di emissione di luce reale di u pruduttu quandu cumprà prudutti.Quandu u calculu di u numeru di prudutti utilizati in u prugettu, l'angolo di emissione di luce reale prevalerà, è l'angolo di emissione di luce efficace pò esse usatu cum'è valore di riferimentu.

2. Aspettativa eccessiva per a vita di serviziu attuale

xdrf (7)

L'attenuazione di lumen di i lampi di tettu LED hè affettata da diverse cundizioni ambientali cum'è a temperatura ambientale, l'umidità è a ventilazione.A decadenza di lumen hè ancu affettata da u cuntrollu, a gestione termale, i livelli di currente è parechje altre considerazioni di cuncepimentu elettricu.

In riassuntu, ciò chì duvemu attente à l'acquistu di luci di tettu LED hè a so velocità di decadenza di a luce, micca u so tempu d'utilizazione.

I vantaghji è i tendenzi futuri di u sviluppu di i lampi di tettu:

1. L'efficienza luminosa di u LED stessu hà righjuntu più di 130lm / W.In u futuru, l'efficienza luminosa generale di i lampi di tettu LED serà più altu, è a putenza elettrica pò ancu esse salvata assai.

2. Longa vita, senza mercuriu, pò furnisce luce di diverse temperature di culore cum'è necessariu, è hè pocu costu è ligere in pesu.Avà ci sò parechji stili di lampade intelligenti in u mercatu, è u sviluppu futuru hè infinitu.