• news_bg

Cumu sceglie una lampa di tavulinu LED ghjustu?

1.luminanza

1. Prima di tuttu, a luminanza deve esse assai luminosa è commodious, ancu aghjustata manualmente, chì ùn pò micca solu risponde à i bisogni di l'illuminazione à grande scala, ma ancu assicurà chì a luminanza bassa in una piccula gamma ùn hè micca stancu à l'ochji.Hè megliu di scuntrà l'illuminazione standard naziunale di livellu AA, chì hè luminosa è uniforme., u minimu ùn hè micca più bassu di u livellu naziunale A.

Lampada da tavula LED
Lampada da tavulinu LED-1

2,Temperature de couleur et rendu de couleur de la lampe

A temperatura di u culore influenza u culore di a luce.Troppu altu o troppu bassu aumenterà a fatigue è a fatigue oculare.Per quessa, hè generalmente megliu di sceglie una temperatura di culore neutru di circa 4000K.A resa di u culore influenza l'effettu di restaurazione di u culore di a luce.I lampi di scrivania cù un rendimentu di alta resa di u culore facenu i culori più realistichi è còmode quandu a luce brilla nantu à a superficia di l'ughjettu.Dunque, hè generalmente cunsigliatu di sceglie una lampada di scrivania cù una resa di culore di Ra95 o sopra, cù u minimu Ra90.

Lampada da tavulinu LED-2

3,Prutittivu

4. Lampi di scrivania di lettura duveranu più attente à a prutezzione, è deve avè una luce anti-blu, anti-stroboscopic, anti-glare, anti-ghosting, etc. À u listessu tempu, i materiali utilizati devenu esse verdi è ecologichi, senza periculi chimichi.

Eccu alcuni cunsiglii perlampi di scrivania di prutezzione di l'ochjiadattu à leghje:

Lampada da Tavolo LED Ricaricabile Top Touch

Lampada da tavulinu LED-3

Hè un disignu chjucu caru è compactu è una varietà di culori per sceglie.Corpu di lampada in plastica Sembra più liggeru è più cuncepitu.Illuminazione SMD 3W, furnisce una illuminazione chjara è dolce per diversi ambienti. A batteria integrata Model-18650 2000mAh 3.7V d'alta prestazione assicura portabilità è comodità.Cù dimensioni di D15xH22cm, hè un strumentu d'illuminazione compactu.A funzione di dimmer touch in trè culori vi permette di aghjustà a luminosità secondu u vostru umore è u vostru paràmetru.Illuminate a vostra vita cù u Top TouchLampada da tavula LED ricaricabile, aghjunghjendu un toccu di brillantezza.

Parametri:

nome di u produttu: Lampada da tavula LED
Funzione: 3 culori toccu dimmer
Dimensione di u produttu: D15 * H22 cm
Batteria: Model-18650 2000mAh 3.7V

È a nostra lampada di scrivania LED ricaricabile di studiu Wonled Eye

Lampada da tavulinu LED-4

Introduzione di u produttu:

1. Eccellenza Materiale:

Creatu cù una mistura di ferru robustu è PC, u nostruLampada da scrivania LED ricaricabilevanta una durabilità è una estetica cuntempuranea.A fusione di questi materiali assicura a longevità è un aspettu elegante chì si integra senza sforzu in ogni spaziu di travagliu.

2. Finitura sofisticata di nichel di sabbia:

Elevate u vostru decoru cù l'elegante culore di nichel sabbia, aghjunghjendu un toccu di sofisticazione à u vostru scrivania o tavulinu.A finitura di a lampada aumenta u so attrattu visuale, facendu micca solu una soluzione di illuminazione, ma un aghjuntu elegante à u vostru spaziu di travagliu.

Lampada da tavulinu LED-5

In più di queste lampade di scrivania sviluppate è prodotte in modu indipendenti da a nostra cumpagnia, pudemu ancu fà i vostri lampi di scrivania preferiti secondu i vostri bisogni di design è stile.Per esempiu, a luminosità necessaria da diversi paesi, da 2500K à 6500K, pò esse fatta in dimming monocromaticu, dimming di culore, o dimming segmentatu.

A vita di a bateria pò ancu esse basatu annantu à i bisogni di i clienti, è certi rigali chjuchi chì sò solu necessarii per a prumuzione di u mercatu solu necessitanu un tempu di travagliu finu à 3-6 ore.

In ogni casu, finu à chì avete idee, pudemu fà e luci chì vulete secondu u vostru disignu.