• news_bg

Cumu sceglite i lampi è i fanali per a decorazione?

L'illuminazione decorativa hè una parte impurtante di a decorazione di a casa.Ùn hà micca solu a funzione di illuminazione, ma ancu riflette u gradu di a casa sana.Parechje persone sò propensi à difficultà quandu cumprà, dunque ciò chì deve esse cunsideratu quandu sceglitelampade?Comu sceglie lampade è lanterne per a decorazione?Lasciami parlà di elli quì sottu.

1.I lampi è e lanterne mostranu i soilluminazioneeffetti da a forma è l'illuminazione.Per quessa, quandu compra lampade di casa, l'altezza è a larghezza di u spaziu deve esse cunsideratu.Hè necessariu attentu à se u culore è a forma di i lampi sò cunsistenti cù u stilu di decorazione generale.

2. Quandu compra lampade è lanterni, duvemu ancu cunsiderà i so prublemi di pulizia.Credu chì si ponu risparmià energia o micca hè ancu di grande preoccupazione per tutti.A scelta di lampade hè sempre stata un mal di testa per tutti.Ci sò diversi tipi è marche di lampade nantu à u mercatu.Avete da sceglie secondu l'area attuale di a vostra casa, perchè ancu chì certi lampade parenu bè, in realtà ùn sò micca adattati.In questu modu, l'effettu di l'usu serà ancu affettatu.

3.Cumu sceglie lampade in diverse zone?U salottu hè a facciata di tutta a casa, per quessa, hè necessariu di mette in risaltu a solemnità è l'atmosfera elegante di u spaziu.Per quessa, in l'scelta di lampade, ci sò generalmente duie opzioni per u salottu: candelabri èplafonieras.In più di candelabri, pò ancu esse assuciatu cù qualchilampade da parete, lampade da terra, etc. per ottene l'effettu di l'usu è l'embellishment.

https://www.wonledlight.com/chandelier-lamp-led-pendant-lamp-remote-control-hanging-lamp-nordic-shape-light-product/

4.A stanza hè assai impurtante per u nostru sonnu.Ùn deve micca solu riflette l'atmosfera calda è dolce, ma ancu cunsiderà l'effettu di l'illuminazione.Dunque, quandu sceglite lampade, sceglite lampade morbide è decorative.Hè megliu di sceglieluci LEDo lampade di scrivania cù culori dolci, chì sò boni per u sonnu è ponu prutezzione di l'ochji.

https://www.wonledlight.com/modern-metal-usb-desk-lamp-indoor-touch-dimmer-table-light-study-reading-product/

5.U studiu hè soprattuttu utilizatu per u travagliu di lettura è trasfurmazioni.In l'scelta di lampade, a luce deve esse naturali brillanti, è in l'scelta di forma, deve esse simplice è eleganti.A lampa di scrivania di u scrivania pò sceglie una luce direttalampada di scrivaniacù un riflettore è una apertura più bassa.

https://www.wonledlight.com/morden-cordless-restaurant-rechargeable-table-lamp-led-bar-hotel-wireless-metal-desk-light-touch-control-lampada-da-tavolo-a-led- pruduttu/

6.L'scelta di lampade di cucina è di bagnu in generale ùn hè micca bisognu di troppu forme, a lampa di tettu più simplice hè abbastanza.U plafone hè resistente à l'umidità, resistente à a corrosione è faciule da pulisce.L'scelta di lampade in u ristorante hè principalmente per creà un effettu caldu è luminoso, cusì a pusizione di i lampi hè generalmente direttamente sopra à a tavola di pranzu.