• news_bg

Comu sceglie u candelabru ghjustu?

Ci hè manere di sceglie un candelabro: l'altezza di a sospensjoni, u paralume, u materiale è a forma di u bulbe deve esse selezziunatu cù cura, per ùn causà micca un glare incòmode.L'altezza di droplight vole appropritatu.Luce luminosa è còmuda aiuta à cunvene cù l'atmosfera di piacè, a visione di piacè per riduce u pesu di l'ochju, in diverse situazioni è u tempu pò scuntrà altri bisogni.In cunsiquenza, a lampa chì vive in una sala di seduta hè agitu u rolu di avè un certu sessu di cumpetenza nantu à a collocazione di scelta.

candelabro1

U stilu di droplight influenza direttamente u stilu di u salottu tutale.Cù decoru di metallu, dicurazione di vetru, u droplight di l'Europa sbarca sentimenti amorosi di grandeur di legnu palazzu cinese lanterna tippu lampade è lanterne hè riccu sapori etnicu, cù u Giappone in un culore sfarente u vetru in a sintesi di droplight hè bella è faciule, lampade cortina di perle e lanterni dà una persona u sensu cun eccitazione, abbagliante, magnificu, è à float pannu morbidu, fattu da camini di sita droplight dolce bella calda piacevule.

1, forma è gradu di sceglie i lampi di decoru di u salottu è lanterne per piglià in contu l'armunia di l'atmosfera di u salottu, ma ancu strive for elegance, è strive for luxury.U salone hè u fronte di a famiglia, u lampu hè agitu u rolu di troppu cumunu l'adornamentu appellu emutivu chì ùn vi mostra micca è appare un pocu squallido, troppu lussuosu a persona chì pò lassà visità hà troppu pressione psicologica, mette micca mani e pedi aperti.U metudu di lampade è lanterne di l'adornamentu di u salottu di sceglie è cumprà punti per esse in l'apparenza è u rispettu di classi illume di u corpu principale di u salottu ùn pò micca troppu scuru micca solu, ancu ùn pò micca abbagliante l'occhi, quandu a persona di a sala di seduta hè pocu quandu, pò spegne i proiettori di u corpu principale, apre ancu una lampada di muru.

candelabru 2

2, illuminazione lucale pò aduprà lampade pavimentu, lampi muru, etc., l 'effettu di usu è ornamentu pò scuntrà i esigenze currispundenti.Fighjate a TV è a lampadina di lettura recreativa di u polu altu di sceglie è cumprà vestiti abbastanza, u metudu di lampade è lanterne d'adornamentu di u salottu di sceglie è cumprà punti per esse in u rispettu luminosu lucale, quandu fighjulendu a TV è leghje, era megliu turnà. luce di cupola spenta, lampadina aperta ùn solu ùn abbagliarà, è pò ancu lascià un ambiente più halcyon è raffinatu.

3, l'illuminazione generale di u salottu per cumprà lampade decorative è lanterna in l'illuminazione generale pò esse usata in u lampu sopra, di solitu stallatu in u mità di a casa una sola testa o candelabro longu cum'è lampa principale, u salottu decorativu. lampade è lanterne ponu creà una atmosfera stabile è generosa, cálida è cálida, per chì l'invitati anu u sensu adattatu di vultà in a so casa.

A. Sè esse usatu per esse in persona attività stanza di seduta, u lampu stand di u spaziu di stanza, lampa di scrivania hè datu priurità à cù adornment, sessu funziunali hè ausiliari fà un disignu.Stand lamp, lamp desk hè u illuminant ausiliari chì currisponde à ogni spaziu, à facilità è a coordinazione dimensionale hè tie-in, mudeli troppu peculiar lampade è lanterne ùn hè micca apprupriatu.

B. Sè a stanza hè più altu, apprupriatu à aduprà trè à cinque forche candelier incandescent, o un candelabro rotonda più grande, cusì chì u salottu pare magnificu.Ma sfavore aduprà u droplight chì currisponde à a luce cumplettamente downward, è deve fà u spaziu suprana hà dinù certu splendore, in ordine à ristretta diffarenza splendore spaziu fluttuazioni.

C. s'è a stanza hè bassu, pò ièssiri usatu pi assorbiri la luce cupola è lampadina, cusì diventa vivace è generosa, u salone hà u sensu di a terminologia civilisazione, lampadina à fiancu à u divano, u tavulinu divano di latu cù un craft decoru lampa, o piazzatu nant'à u muru vicinu à u muru bassu lampadina, tali, hannu lucale lucale micca solu lettura, ma dinù in riceve una conversazione visitatore anu aghjustatu ancu una atmosfera cordiale è armunia.

Lampadari di cristallu di lussu cù un stile europeu d'alta qualità.|I pruduttori cinesi