• news_bg

Cumu ghjudicà a raziunalità di u disignu di l'illuminazione di casa

L'illuminazione hè qualcosa cù emozioni è lingua.S'ellu hè cuncepitu raghjone, farà a vostra vita, u travagliu è u studiu assai còmode è faciule.À u cuntrariu, vi ferà disgraziatu da u tempu à u tempu, è ancu affettà a vostra salute fisica è mentale, chì hè soprattuttu evidenti in u disignu di l'illuminazione di casa.

U salottu, a camera, a cucina è a sala di pranzu, a sala di studiu,lampi di bagnu... Ciascunu di elli intraprende diverse missioni funziunali, o deve esse trasparente è luminoso, o deve esse caldu è naturali.

Allora, ci sò principii chì ponu esse riferiti in diversi spazii di u disignu di l'illuminazione di casa?Chì sò i requisiti per a selezzione di a temperatura di culore di un spaziu specificu?

luci di u salottu

一.Disegnu di l'illuminazione di u salottu

U salottu hè una grande zona in a nostra casa induve l'attività sò cuncentrate è induve ricevemu invitati.In quantu à u disignu di l'illuminazione, in più di dà una atmosfera attiva, deve ancu esse disposti secondu a nostra propria personalità è preferenze.Per esempiu, u pensamentu tradiziunale, e persone chì sò troppu cunsirvatori ponu usu di solitu lampade in stile cinese;per e ragazze dolci è carine, i lampi rosa ponu esse usatu;per e persone di mente aperta è senza restrizioni, ponu esse aduprati lampi simplici è simplici.

1. Principi di disignu

Per u disignu di l'illuminazione di u salottu, deve esse usatu diversi luci, è a luce deve esse disposta uniformemente è micca troppu cuncentrata;in più, l'altitudine di stallazione di e diverse luci ùn deve esse uguali, hè megliu di sceglie altu è bassu, altrimenti parerà troppu rigidu.A luce hè suave è a luminosità hè appruvata.

Quandu facemu scelte di illuminazione, duvemu assicurà chì a struttura interna è u layout sò coordinati cù l'altri, è avemu da cunsiderà ancu l'arti di l'illuminazione.In generale, trè tippi di candelabri, lampi di tettu è spotlights sò usati in u salottu per pruvà à fà a vista di u salottu più aperta, per dà à e persone una sensazione aperta, luminosa, simplice, elegante è magnifica.

Quandu stendu nantu à u divano è fighjemu a TV o leghje, hè faciule per sente stanchi.À questu tempu, pudemu mette un sbarcu nantu à una parte di u divano per l'illuminazione lucali.Se u salottu stessu hè digià un bellu pruduttu di decorazione, pudete ancu disignà una lampa di muru per aiutà à mette in risaltu.

2. Impostazione di a temperatura di u culore

Per u salottu, hè cunsigliatu di sceglie una luce bianca calda, è pudete ancu aghjunghje lampade di pavimentu o lampi di muru.Di solitu, una luce gialla calda hè cunsigliatu per questi dui.

lampi di salottu

二.Studià u disignu di l'illuminazione

A sala di studiu hè induve leghje, travaglià è pensemu.Sì i lampi sò troppu brillanti, farà chì a ghjente ùn pò micca cuncentrazione, è se a luce hè troppu dim, farà a ghjente somnolenta.Per quessa, per u disignu di l'illuminazione di a sala di studiu, deve esse dolce è evite u splendore.

1. Principi di disignu

In quantu à a selezzione di lampa, hè megliu esse più eleganti.Inoltre, l'illuminazione hè a megliu scelta per prutege a vista.A camara di solitu hà troppu culori friddi, cusì duvemu ancu currisponde à u stilu in quantu à u culore di i lampi, è ùn installate micca lampi culuriti o troppu brillanti in u studiu.

Trà i salotti di studiu, i lampi di tettu, lampi fluoriscenti è candelabri sò più cumunimenti usati.Queste luci ci ponu aiutà à rumming in libri.Se a vostra sala di studiu hè relativamente grande, cù un divano o una zona di ricezione, pudete ancu sceglie di disignà una lampada di pavimentu supplementu.

Se ci sò preziosi calligrafia è pitture o qualchi decorazioni nantu à i mura di a vostra sala di studiu, pudete puru adupràlampade da pareteo spotlights, chì ponu micca solu mette in risaltu un certu articulu, ma ancu rende più elegante.In più,lampade da scrivaniasò indispensèvule nantu à a scrivania, ma in termini di lampade di scrivania, pruvate à sceglie una luce suave, evite u splendore, è evitendu a luce forte da causà danni à l'ochji.

 

2. Impostazione di a temperatura di u culore

L'illuminazione principale in u studiu hè principalmente bianca calda.

luce di stanza di l'uffiziu