• news_bg

Integrazione di u sistema di teste LED di detector di sfera

Integrazione di u sistema di teste LED per detector di sfera (1)

Sistema di Test Led Integrating Detector di sfera.

Luce Wonled chì applica un sistema di prova di rivelatori di sfera interattiva per i plafonieri, luci di tavulinu, luci di pavimentu, lampade da parete, pendenti è luci sportive.

Integrazione di u sistema di teste LED per detector di sfera (3)

principiu di l'integrazione di detector di sfera

Una sfera integrante (cunnisciutu ancu cum'è sfera Ulbricht) hè un cumpunente otticu custituitu da una cavità sferica cavu cù u so internu cupertu da un revestimentu riflettente biancu diffuso, cù picculi buchi per i porti d'entrata è di uscita.A so pruprietà pertinente hè un effettu spargugliatu o diffusante uniforme.I raghji di luce incidenti in ogni puntu di a superficia interna sò, da parechje riflessioni di scattering, distribuiti ugualmente à tutti l'altri punti.L'effetti di a direzzione originale di a luce sò minimizzati.Una sfera integrante pò esse pensata cum'è un diffusore chì conserva u putere ma distrugge l'infurmazioni spaziali.Hè tipicamente utilizatu cù una certa fonte di luce è un detector per a misurazione di a putenza ottica.Un dispositivu simili hè a sfera di focalizazione o Coblentz, chì difiere in quantu hà una superficia interna (specular) cum'è un specchiu piuttostu cà una superficia interna diffusa.

NEWS 1

Integrazione di Sfera Fundamentals è Applicazioni

Una sfera integrante raccoglie a radiazione elettromagnetica da una fonte completamente esterna à u dispusitivu otticu, generalmente per a misurazione di flussu o attenuazione otticu.A radiazione intruduta in una sfera integrante colpisce i muri riflettenti è sottumette parechje riflessioni diffuse.Dopu numerosi riflessioni, a radiazione hè dispersa assai uniformemente à i mura di a sfera.U livellu di radiazione integrata risultante hè direttamente proporzionale à u livellu di radiazione iniziale è pò esse misuratu facilmente cù un detector.

NEWS 2

Questa luce Wonled vi sustene sempre cù luci LED di alta qualità, è hè stata creata in u 1995 per l'illuminazione di parti metalliche.Cum'è alluminiu, Zinc alliage die-casting, tubi di metallu, etc. È migliurà à esse cumpleta set di luci in 2008. wonledlight avia ricchi parti illuminazione è cumpleta R & D manifattura spirienza.