• news_bg

Introduzione - illuminazione cummerciale

L'illuminazione cummerciale ùn hè micca solu l'illuminà l'uggetti è risponde à i bisogni di a funzione visuale di e persone, ma ancu una necessità per creà spaziu, rende l'atmosfera, è perseguite una maghjina visuale perfetta.Hè generalmente usatu in lochi publichi cummirciali.Diversi lampi è lanterni Iè, chì sò i tipi di illuminazione cummerciale ?Chì sò e caratteristiche di l'illuminazione cummerciale?Lasciami presentà à voi unu à unu !

Introduzione ---- illuminazione cummerciale

Chì sò i tipi di apparecchi di illuminazione cummerciale?

Ci sò parechji tippi di lampade utilizati in u disignu di u spaziu cummerciale, chì ponu esse divisu in lampade di tettu, lampade di muru, lampade di tavulinu, lampade di pavimentu è altri tipi secondu a cunfigurazione.

Introduzione ---- illuminazione cummerciale

Lampadari di illuminazione cummerciale cumpresi: sospensione, tettu, tettu luminoso, abbeveratoio luminoso è cusì.Frà elli, i candelabri includenu: lampadari, illuminazione di piante, lanterne di palazzu, candelabri retractable, etc., chì sò generalmente usati cum'è illuminazione interna generale è ghjucanu un rolu decorativu.A selezzione di candelabri cù diversi stili, dimensioni è textures affettanu l'atmosfera artistica di tuttu u spaziu.Rifletti diversi gradi.I lampi di u tettu includenu lampi protruding è recessed, chì sò direttamente adsorbiti è fissi nantu à u tettu.Comparatu cù i candelabri, sò generalmente usati in spazii più bassi.Lampi incrustati, cum'è spotlights, downlights, grille lights, etc., sò relativamente dissimulati, ùn distrughjenu micca l'effettu di u tettu, è ponu mantene l'unità generale di u disignu di l'edificiu cummerciale è a decorazione.Tuttu o parte di u tettu luminoso hè fattu di materiali chì trasmettenu a luce, è e fonti di lumera fluorescenti sò disposti in modu uniforme à l'internu.Sta struttura pò ancu esse usata nantu à i muri o pavimenti per furmà muri è pavimenti luminosi.Semu devi esse nutatu chì u pianu luminoso precisa materiali più robusti, cum'è l'usu di una struttura d'acciaio cum'è un scheletru è u vetru temperatu cum'è un materiale di trasmissione di luce.

Introduzione ---- illuminazione cummerciale

L'illuminazione di l'illuminazione cummerciale spessu usa a struttura di l'edifiziu o a struttura di a decorazione di l'internu per bluccà a fonte di luce, cusì chì a luce hè prughjettata à a cima o à u latu, soprattuttu utilizata cum'è fonte di luce decorativa o ausiliaria per aumentà u livellu di u spaziu.

Lampadari di l'illuminazione cummerciale è lampi di tavulinu. Ci sò dui tipi: tipu cantilever è tipu muru, chì sò soprattuttu stallati nantu à i muri o pilastri, è anu un effettu decoru.Adupratu cù altre lampade, pò arricchisce l'effettu di l'illuminazione, è pò ancu ghjucà un rolu in l'aumentu di u livellu di u spaziu.I lampi di tavulinu è i lampi di terra ùn anu micca solu funzioni di illuminazione funziunale, ma ancu funzioni di illuminazione decorativa è atmosferica.

Introduzione ---- illuminazione cummerciale

Ci hè una altra classificazione di l'illuminazione cummerciale:

L'illuminazione cummerciale include spotlights, downlights, luci fluorescenti, lampade Grille, spotlights, luci di tettu, luci di pista, luci di inundazione è altre varietà.

I lampi d'illuminazione sò divisi in dui categurie: lampi interni è lampi esterni.L'illuminazione interna include l'illuminazione cummerciale, l'illuminazione di l'uffiziu è l'illuminazione di casa.I seguenti sò i tipi di illuminazione esterna, illuminazione cummerciale, illuminazione di l'uffiziu è illuminazione di casa.

 

I lampi esterni includenu luci d'inundazione, luci di strada, luci di soffitti alti, luci di tunnel, luci di giardinu, luci di prato, luci interrate, caminetti, luci sottumarini, etc.

L'illuminazione cummerciale include spotlights di griglia, spotlights, downlights, luci di tettu, luci di muru è scatuli elettrici.

L'illuminazione di l'uffiziu include pannelli di luce di griglia, parentesi è illuminazione d'emergenza.

L'illuminazione di a casa include lampade europee, lampade da soffitto, lampade di cristallo, lampade di fiori, lampade da tavola è lampade da terra, lampade in pelle di pecora è lampade di copertura in tela, lampade di specchiu, lampade di travagliu, lampade di cucina, lampade di bassa tensione, lampade di stanza d'ospiti, lampade di candela, gialli. lampi di vetru di sabbia, ecc.

 
   

 

Chì sò e caratteristiche di l'illuminazione cummerciale?

L'illuminazione cummerciale muderna ovviamente hà più connotazioni nantu à a basa di aderenza à l'illuminazione cummerciale tradiziunale.

1. L'illuminanza, a temperatura di u culore è a resa di u culore di a fonte di luce utilizata in un ambiente cummerciale specificu sò state scientificamente definite è calculate secondu e esigenze, chì hè sfarente da a valutazione visuale iniziale;

2. U scopu di l'illuminazione cummerciale mudernu hè chjaru.Per ottene una certa funzione, hè spessu necessariu di realizà un designu specificu per sparghje l'ambiente è riflette a natura cummerciale è e caratteristiche specifiche;

3. A natura di l'illuminazione cummirciali mudernu hè determinata da u scopu di l'illuminazione, è e fonti di luce multipuntu regiunale è e cumminazzioni di spazii di culore di luce sò spessu usati in i mezi di rende l'atmosfera;

4. Cù l 'applicazzioni di high-tech ticnoluggìa dâ computer cuntrullabile, si pò interagisce cù l 'audienza in un modu dinamica, cambiante, è specifichi di prugramma;

5. Cù u sviluppu di fonti di luce compactu, è l'adopzione cuntinuu di ultra-picculi, ultra-thin, varii novi tecnulugia è novu prucessu illuminazione accessori elettricu, comu ballasts, illuminazione cummirciali mudernu hè diventata più compactu, praticu è multi-funziunali.sviluppà;

6. Da una sola funzione di illuminazione à a direzzione di uguali enfasi in l'illuminazione è a decorazione.

Cù u prugressu di i tempi, i mezi tecnichi è i cuncetti estetici di l'illuminazione di l'illuminazione cummerciale mudernu sò constantemente aghjurnati.

Chì sò i tipi di apparecchi di illuminazione cummerciale è chì sò e caratteristiche di l'attrezzi di illuminazione cummerciale?Credu chì duvete avè più capiscenu dopu avè lettu.Spergu chì pò esse utile per voi.

Introduzione ---- illuminazione cummerciale