• news_bg

IV, vita di lampa LED è affidabilità

A vita di i dispusitivi ilittronica

Hè difficiuli à indicà u valore esatta di a vita di un particulare dispusitivu elettronicu prima ch'ellu falli, però, dopu à u tassu di fallimentu di un batch di i prudutti di i dispusitivi ilittronica hè definitu, una quantità di caratteristiche di vita chì caratterizeghja a so affidabilità pò esse ottenuta, cum'è a vita media. , vita affidabile, vita mediana caratteristica vita, etc.

(1) A vita media μ: si riferisce à a vita media di un batch di prudutti di i dispositi elettronici.

1

(2) Reliable life T: si riferisce à u tempu di travagliu sperimentatu quandu l'affidabilità R (t) di un batch of products device ilittronica scende à y.

2

(3) A vita mediana: si riferisce à a vita di u pruduttu quandu a fiducia R (t) serà 50%.

3

(4) A vita caratteristica: si riferisce à l'affidabilità di u pruduttu R (t) ridutta à

1/e ora di vita.

4.2, vita LED

Se ùn cunsiderà micca u fallimentu di l'alimentazione è di l'accionamentu, a vita di u LED hè riflessa in a so decadenza di luce, vale à dì, cum'è u tempu passa, a luminosità diventa più scura è più scura finu à a fine spenta.Hè di solitu definitu di decadenza 30% di u tempu cum'è a so vita.

4.2.1 Light Decay di LED

A maiò parte di i LED bianchi sò ottenuti da u fosforu giallu irradiatu da u LED blu.Ci sò dui mutivi principali perluce LEDdecadimentu, unu hè a decadenza di luce di u LED turchinu stessu, a decadenza di u lume di u LED blu hè assai più veloce di u LED rossu, giallu, verde.Un altru hè a decadenza luminosa di i fosfori, è l'attenuazione di i fosfori à a temperatura alta hè assai seriu.

Diversi marche di LED a so decadenza di luce hè diversa.Di solituProduttori di LEDpò dà una curva standard di decadenza di luce.Per esempiu, a curva di decadenza di luce di Cree in i Stati Uniti hè mostrata in Figura 1.

Comu pò esse vistu da a figura, a decadenza di luce di u LED hè 100

È a so temperatura di junction, a chjamata temperatura di junction hè a mità di 90

Temperature di u cunduttore PN junction, u più altu a temperatura junction u prima

Ci hè una decadenza di luce, vale à dì, a vita più corta.Da a figura 80

Comu pò esse vistu, se a temperatura di junction hè 105 gradi, a luminosità scende à 70% di a vita di solu dece mila 70 Junction Tenpeature (C) 105 185 175 55 45

Hours, ci sò 20.000 ore à 95 gradi, è a temperatura di junction

Ridutta à 75 gradi, l'expectativa di vita hè di 50.000 ore, 50

4

Figura 1. Curva di decadenza di luce di LELED di Cree

Quandu a temperatura di junction hè aumentata da 115 ° C à 135 ° C, a vita hè ridutta da 50 000 ore à 20 000 ore.E curve di decadenza di altre imprese deve esse dispunibule da a fabbrica originale.

5

O4.2.2 A chjave per allargà a vita: riducendu a so temperatura di junction

A chjave per riduce a temperatura di junction hè di avè un bon dissipatore di calore.U calore generatu da u LED pò esse liberatu in una manera puntuale.

Di solitu, u LED hè saldatu à u sustrato d'aluminiu, è u sustrato d'aluminiu hè stallatu nantu à u scambiatore di calore, se pudete misurà solu a temperatura di a cunchiglia di scambiatore di calore, allora deve cunnosce u valore di assai resistenza termale per calculà a junction. temperatura.Includendu Rjc (junction to housing), Rcm (housing à u sustrato d'aluminiu, in fattu, chì deve ancu include a resistenza termale di a versione stampata di film), Rms (sustrato d'aluminiu à u radiatore), Rsa (radiator to air), chì sempre chì ci hè una imprecisione di dati affettarà a precisione di a prova.

A figura 3 mostra un schema schematicu di ogni resistenza termale da u LED à u radiatore, in quale assai resistenza termale hè cumminata, facendu a so precisione più limitata.Vale à dì, a precisione di inferisce a temperatura di junction da a temperatura di a superficia misurata di u dissipatore di calore hè ancu peghju.

6

Coefficient di temperatura di caratteristiche volt-ampere di O LED

O Sapemu chì un LED hè un diodi semiconductor, chì, cum'è tutti i diodi

Hà una caratteristica volt-ampere, chì hà una caratteristica di temperatura.A so caratteristica hè chì quandu a temperatura aumenta, a caratteristica volt-ampere si move à manca.A figura 4 mostra e caratteristiche di a temperatura di e caratteristiche volt-ampere di u LED.

Assumindu chì u LED hè furnitu cù currente constantu lo, a tensione hè V1 quandu a temperatura di junction hè T1, è quandu a temperatura di junction hè aumentata à T2, tutta a caratteristica volt-ampere cambia à manca, u lo currente ùn hè cambiatu, è a tensione diventa V2.Sti dui diffirenzii di tensione sò eliminati da a temperatura per ottene u coefficient di temperatura, spressione in mvic.Per i diodi di siliciu ordinariu, stu coefficient di temperatura hè -2 mvic.

7

Cumu misurà a temperatura di junction di LED?

U LED hè stallatu in u scambiatore di calore è l'accionamentu di corrente constante hè utilizatu cum'è alimentazione.À u listessu tempu, i dui fili cunnessi à u LED sò tirati fora.Cunnette u metru di tensione à l'output (i poli pusitivi è negativi di u LED) prima chì a putenza sia accesa, Allora accende l'alimentazione, mentre chì u LED ùn hè ancu riscaldatu, leghje immediatamente a lettura di u voltmetru, chì hè equivalente. à u valore di V1, è poi aspittà per almenu 1 ora, cusì hà righjuntu l'equilibriu termale, è poi misurà di novu, a tensione à i dui estremità di u LED hè equivalente à V2.Sottrai sti dui valori per truvà a diferenza.Eliminate da 4mV è pudete piglià a temperatura di junction.In fatti, LED hè soprattuttu assai di serie è tandu parallella, ùn importa micca, allura a diffarenza di tensione hè custituita da assai di serie LED cuntribuzione cumuna, cusì per dividisce a diferenza di tensione da u numeru di serie LED per dividisce da 4mV, pudete piglià a so temperatura di junction.

4.3,Lampada LEDdipendenza di a vita

A vita LED pò ghjunghje sin'à 1000000 ore?

Quissa hè solu un livellu supiriuri di dati teorichi LED, hè omessi qualchi cundizioni cunfini (chì hè, cundizioni ideali) sottu à i dati, è LED in u veru usu di parechji fattori chì affettanu a so vita,

ci sò i seguenti quattru fattori:

1, chip

2, pacchettu

3, disignu di illuminazione

4.3.1.Chip

In u cursu di a fabricazione di LED, a vita di u LED serà affettata da a contaminazione di altre impurità è l'imperfezione di u lattice di cristallo.O4.3.2.Imballaggio

Sia l'imballu post-processu di LED hè ragiunate hè ancu unu di i fatturi impurtanti chì afectanu a vita di lampade LED.At prisente, i grandi cumpagnii di u mondu cum'è cree, luminends, nichia è altri altu livellu di imballaggio LED hannu prutezzione di brevetti, sti cumpagnii dopu à u prucessu di esigenze imballaggio sò relativamente altu livellu, vita LED è dunque guarantisci.

A prisente, a maiò parte di l'imprese anu più imitazione di LED dopu à l'imballu di prucessu, chì pò esse vistu da l'apparenza, ma a struttura di u prucessu è a qualità di u prucessu sò poveri, chì affettanu seriamente a vita di LED;

Disegnu di dissipazione di calore

A strada di trasferimentu di u calore più corta, riducendu a resistenza di cunduzzione di u calore;Aumentà l'area di cunduzzione mutuale è aumenta a velocità di trasferimentu di calore;U calculu raghjone è u disignu di l'area di dissipazione di u calore;L'usu efficace di l'effettu di a capacità di calore.

8

4.3.3.Disegnu di l'illuminazione

Sia u disignu di l'illuminazione hè ragiunate hè ancu un prublema chjave chì afecta a vita di lampade LED.Cuncepimentu di lampa raghjone in più di scuntrà altri indicatori di u lampu, un requisitu chjave hè di emette u calore generatu quandu u LED hè illuminatu, vale à dì, aduprà i prudutti LED d'alta qualità originali di Cree è altre cumpagnie, utilizati in diverse lampade. , A vita LED pò varià da parechje volte o ancu decine di volte.Per esempiu, ci sò vendite di lampi di fonte di luce integrata nantu à u mercatu (single 30W, 50W, 100W), è a dissipazione di u calore di sti prudutti ùn hè micca liscia.In u risultatu, certi prudutti in a luce di 1 à 3 mesi nantu à u fallimentu di luce di più di 50%, certi prudutti usanu circa 0.07W di tubu di piccula putenza, perchè ùn ci hè micca un mecanismu di dissipazione di calore raghjone, chì porta à decadenza di luce assai veloce. , è ancu qualchì prumuzione di pulitica urbana, i risultati facenu qualchì scherzu.Questi prudutti sò pocu cuntenutu tecnicu, pocu costu è vita corta;

4.4.4.Alimentazione elettrica

Sia l'alimentazione di a lampada hè raghjone.U LED hè un dispositivu di guida attuale, se a fluttuazione di u currente di u putere hè grande, o a frequenza di l'impulsu di punta di putenza hè alta, affettarà a vita di a fonte di luce LED.A vita di l'alimentu stessu dipende principarmenti da se u disignu di l'alimentazione hè raghjone, è sottu a premessa di un disignu raghjone di l'alimentazione, a vita di l'alimentazione dipende da a vita di i cumpunenti.

Attualmente, i LED sò usati principalmente in trè spazii principali:

1) Display: cum'è lumi indicatori, luci, luci d'avvertimentu, schermu di visualizazione, etc.

Illuminazione: torcia, lampadina di minatore, illuminazione direzionale, illuminazione ausiliaria, etc.

3) Radiazione funziunale: cum'è l'analisi biologica, a fototerapia, a cura di a luce, l'illuminazione di e piante, etc.

I paràmetri principali per misurà u rendiment fotoelettricu di LED sò mostrati in a Tabella 1.

Radiazione \ Funzione

Performance Display Funzione di illuminazione Radiazione

distribuzione

Radiazione funziunale

 

Luminanza o intensità luminosa di proprietà ottiche, angulu di fasciu è intensità luminosa

standard di culore, purezza di culore è flussu luminoso di lunghezza d'onda principale (flussu luminoso efficace), efficienza luminosa (lm / W), intensità di luce centrale, angolo di fasciu, distribuzione di intensità luminosa, coordenate di culore, temperatura di culore, indice di culore putenza di radiazione efficace, radianza efficace, distribuzione di l'intensità di radiazione, lunghezza d'onda centrale, lunghezza d'onda di punta, larghezza di banda

corrente, tensione di rottura unidirezionale, corrente di fuga inversa

Fotobiosicurezza a retina blu

u valore di l'esposizione à a luce, l'ochju vicinu à u valore di l'esposizione à u periculu ultravioletu

Chì ghjè u flussu luminoso?

La quantité totale de lumière émise par la source lumineuse en unité de temps s'appelle flux lumineux, exprimé par Φ

9

L'unità sò lumens (lm)

1 w (lunghezza d'onda 555 nm) = 683 lumen

U flussu luminoso di alcune fonti luminose cumuni:

Fari di bicicletta: 3W 30lm

Luce bianca: 75W 900lm

Lampada fluorescente “TL”D 58W 5200lm

Le caractère de lumière requis par l'éclairage LED

Quattru misure basi di l'illuminazione

10

Cosa hè l'illuminazione?

U flussu luminosu incidente nantu à l'area unità di l'ughjettu illuminatu hè l'illuminanza.

Denoté par E. ln lux (lx=lm/m2)

L'illuminazione hè indipendente da a direzzione in quale u flussu luminosu hè incidente nantu à a superficia

11

Di solitu livelli di illuminazione interni è esterni

Diverse pusizioni in u sole à meziornu

12

Cumu misurà a luce?Da chì sò misurati?

1. Fonte di luce

2. Opaquescreen

3. Fotocellula

4. Raghji di luce (riflettu una volta)

5. Raghji di luce (riflettu duie volte)

Intensità luminosa: fotometru di ricerca di direzzione (cum'è l'imagine)

Illuminance: illuminometru (imagine)

Luminosità: metru di luminanza (imagine)

13
14

5.2, a temperatura di u culore è a resa di u culore di a fonte di luce

I. Temperature di culore

Un corpu neru standard hè riscaldatu (cum'è un filamentu di tungstenu in una lampa incandescente), è u culore di u corpu neru cumencia à cambià gradualmente longu u rossu scuru - rossu chjaru - aranciu - giallu - biancu - blu mentre a temperatura aumenta.Quandu u culore di a luce emessa da una fonte di luce hè u listessu cum'è u culore di un corpu neru standard à una certa temperatura, chjamemu a temperatura assoluta di u corpu neru à quellu tempu a temperatura di culore di a fonte di luce.

On exprime la température K.Culore basicu

Comu mostra in a tavula:

Sensu cumunu di a temperatura di u culore:

Temperature di culore

fotocrona

Effettu di l'atmosfera

Fluorescenza tricolore

Più di 5000k

Cool blu-biancu

A sensazione di fretu

Lampada di mercuriu

3300-5000k abut

Medio vicinu à a luce naturale

Nisun effetti psicologichi visuali evidenti

Fluorescenza eterna di u culore

3300k menu cà

Bianco caldu cù fiori d'aranciu

Una sensazione calda

Lampada à incandescenza à quartz halogen

15

Rendu di culore

U gradu di fonte di luce à u culore di l'ughjettu stessu hè chjamatu rendering di culore, vale à dì u gradu di culore realisticu, a fonte di luce cù un altu resu di culore hè megliu à u culore, u culore chì vedemu hè vicinu à u culore naturali. a fonte di luce cù u culore bassu hè poviru in a ripruduzzione di u culore, è a deviazione di u culore chì vedemu hè ancu grande, rapprisintata da l'indice di resa di culore (Ra).

L'International Lighting Committee CIE stabilisce l'indici di culore di u sole à 100. l'indici di culore di tutti i tipi di fonti di luce hè u listessu.

Per esempiu, l'indice di culore di lampa di sodiu à alta pressione hè Ra = 23, è l'indice di culore di lampa fluorescente hè Ra = 60-90.Più l'indice di culore hè vicinu à 100, u megliu hè a resa di u culore.

Cumu mostra quì sottu: l'effetti di l'uggetti cù indici di culore diffirenti:

Rendu di culore è illuminazione

L'indice di resa di culore di a fonte di luce inseme cù l'illuminazione determina a chiarità visuale di l'ambiente.Des études ont montré qu'il y a un équilibre entre l'éclairage et l'indice de rendu des couleurs : éclairer l'office avec un indice de rendu des couleurs Ra > 90 est préférable qu'illuminer l'office avec une lampe à faible indice de rendu des couleurs (Ra < 60). termini di satisfaczione cù u so aspettu.

U valore di gradu pò esse ridutta da più di 25%.

A fonte di luce cù u megliu indice di rendering di u culore è l'alta efficienza luminosa deve esse selezziunata quant'è pussibule, è l'illuminazione adattata deve esse usata per ottene una bona visione cù u minimu costu energeticu.

Effettu di l'apparenza.

16

Per esempiu, a lampada di tavula ricaricabile LED wonled

17

Questa lampada d'avanguardia hè dotata di tecnulugia USB Type-C per furnisce una sperienza di carica rapida è senza saldatura.Una di e caratteristiche standout di sta lampada hè a so putente batteria 3600mAh, assicurendu una illuminazione di longa durata.Cù un tempu di travagliu di 8-16 ore, pudete cunfidenza cunfidenza nantu à sta lampada per accumpagnà in tuttu u ghjornu è a notte.È grazia à l'interruttore di toccu, aghjustà a luminosità per adattà à e vostre preferenze hè simplice quant'è un swipe di u vostru dito. Ciò chì stabilisce u nostru LEDlampada da tavulinu ricaricabileA parte hè a so funzione impermeabile IP44.U tempu di carica hè una brisa, pigliandu solu 4-6 ore per carica cumplettamente.Utilizendu a cunvenzione di USB Type-C, pudete facilmente carica sta lampada cù diversi dispositi, assicurendu versatilità è usu senza fastidiu.Cù un input di 110-200V è una uscita di 5V 1A, sta lampada hè efficace è affidabile.

18

Nome di u produttu:

lampada di tavulinu di ristorante

Materiale:

Metal + Aluminium

Uso:

ricaricabile senza filu

Fonte di luce:

3W

Cambia:

Touch dimmable

Batteria:

3600MAH (2 * 1800)

Culore:

Neru, biancu

Stile:

mudernu

Tempu di travagliu:

8-16 ore

Impermeable:

IP44

Features:

Dimensioni lampada: 100 * 380 MM

Batteria: 3600 mAh

2700K 3W

IP44

Tempu di carica: 4-6 ore

Tempu di travagliu: 8-16 ore

Switch : interruttore à toccu

Input 110-200V è output 5V 1A

19