• news_bg

Fighjendu in daretu à l'Exhibition Lighting 2023, a scena di luce LED WOND hè "illuminata"!

U 9-12 di ghjugnu, u 2023 Guangzhou InternationalEsposizione d'illuminazione(Esposizione d'illuminazione) hè stata grandi.Lighting Exhibition hè una mostra di illuminazione cumpleta cù influenza glubale, è questu annu hè ancu a più grande scala in a storia.I prudutti di luce Wonled è e soluzioni integrate appariscenu in u Hall 3.2 B30, cù a risturazione in situ di interni, lampade pendenti, lampade da tavola, lampade da parete, lampade da terra è altri scenarii d'applicazione, purtendu una illuminazione immersiva "bassu di carbonu, intelligente è sicura". sperienza.

https://www.wonledlight.com/products/

In questa mostra, parechji prudutti cum'è lampade led, candelabri, lampade da parete, lampade da scrivania è lampade da terra chì aghju integratu è serie in duie parti sò state presentate.U corpu di a lampada hà una intensità alta, un bellu disignu è un bonu rendimentu, cumminatu cù diversi schemi di illuminazione prufessiunale per risponde à i bisogni persunalizati di i clienti.Frà elli, a serie di lampade rotonde di vetru hà guadagnatu l'amore di i clienti europei è americani, è l'innuvazione di u disignu di u produttu è l'efficacità funziunale sò stati ricunnisciuti da l'autorità.

https://www.wonledlight.com/products/

We Dongguan Wonled lighting Co., Ltd. hè un prufessiunali prufessiunali è fabricatore di apparecchi di illuminazione interni stabiliti in 2008. I nostri prudutti finiti sò principarmenti esportati à i mercati di l'Europa è l'America.Semu una sucetà subsidiaria di Dongguan Wan Ming Industry Co., Ltd.

A nostra cumpagnia matri Wan Ming hè stata stabilita in u 1995 è hè un pruduttore prufessiunale di parti metalliche in l'industria di l'illuminazione.Prudutti cuncentrati in pressofusione in lega di alluminio è zincu, tubi metallici, tubi flessibili è accessori cunnessi.Recently, Wan Ming Group hè digià diventatu unu di i principali pruduttori di parti metalliche in u campu di l'illuminazione cù circa 800 staffi / travagliadori è furnisce pezzi per i clienti famosi cum'è IKEA, PHILIPS è WALMART.

I tipi di luci Wonled anu:

Illuminazione cummerciale

Chandelier et suspension

Luce di soffiu

Luce di muru

Luce di tavulinu

Luce di u pianu

Luce solare

Per piacè cuntattate Wonledlight nantu à i seguenti dati di cuntattu per più:

Indirizzu: No.12, Poling Street, Qingxi Town, Dongguan, Guangdong, China

Tel: + 86-769-87339096 TO 1 Linea

Lucy Liu

font-size: Phone/WeChat/WhatsApp: +86 18627297357

E-mail:lucy-liu@wonledlight.com

Cresus Lo

Phone/WeChat/WhatsApp: +86 13622624429

E-mail:croesus-lo@wonledlight.com