• news_bg

Liberazione di a serie di novi prudutti

Liberazione di a serie di novi prudutti

In April 2022, Dongguan Mingpin Optoelectronics Lighting Co., Ltd. hà lanciatu una nova lampada di tavulinu di serie LED wireless.

A scena era piena d'amici è di splendore.I distributori è l'amichi di tuttu u mondu si sò riuniti per discutiri i piani di sviluppu è un grandi pianu!

Vive à a fiducia è andate in manu.

2022 hè un novu puntu di partenza per Mingpin Photoelectric Lighting.In a cunferenza di stampa, Simon, u direttore generale di Mingpin Photoelectric Lighting, hà dettu prima à tutti nantu à u pianu di sviluppu di Mingpin Photoelectric Lighting in 2022, è hà manifestatu u forte sustegnu di u gruppu per l'illuminazione di casa è a pianificazione di l'operazione di u canali.Cridemu ancu chì seguiteremu u ritmu di u sviluppu di u gruppu.Sutta a dirigenza di a sede di u gruppu, duvemu avè a forza per scuntrà sfide più grande, è avè a fiducia per creà un valore più grande.Nantu à u novu percorsu di sviluppu, faremu di tuttu u core a marca Wonled più grande è megliu.Siate più forte !

Liberazione di a serie di novi prudutti
Liberazione di a serie di novi prudutti
Liberazione di a serie di novi prudutti
Vive à u tempu, pruduciutu cù ingenuità Insight in u futuru luminoso di l'illuminazione di casa cù i partenarii di tuttu u mondu.Dopu anni di travagliu meticuloso, Mingpin Photoelectric Lighting mantene u ritmu cù i tempi è cuntinueghja à innuvà.Hà lanciatu più di 100 serie di novi prudutti di serie, chì varieghja da i principali prudutti di currispundenza di luce, luci di l'atmosfera dopu a stallazione, à a circulazione in casa, Classe di simplicità muderna nordica, micca solu una interpretazione perfetta di l'estetica minimalista muderna, ma ancu una interpretazione prufonda. di l'attuale paletta di l'illuminazione di casa.Cum'è u chjamatu

Vive à u tempu, pruduciutu cù ingenuità

Insight in u futuru luminoso di l'illuminazione di casa cù partenarii di tuttu u mondu.Dopu anni di travagliu meticuloso, Mingpin Photoelectric Lighting mantene u ritmu cù i tempi è cuntinueghja à innuvà.Hà lanciatu più di 100 serie di novi prudutti di serie, chì varieghja da i principali prudutti di currispundenza di luce, luci di l'atmosfera dopu a stallazione, à a circulazione in casa, Classe di simplicità muderna nordica, micca solu una interpretazione perfetta di l'estetica minimalista muderna, ma ancu una interpretazione prufonda. di l'attuale paletta di l'illuminazione di casa.Cum'è u chjamatu "u pianu di un annu si trova in a primavera", u pianu di cummerciale maiò di l'annu si trova in l'operazione è a pianificazione di a primavera.I prudutti novi di sta stagione sò di moda, simplici è ricchi di texture, chì risponde cumplettamente à a dumanda di i cunsumatori di u mercatu è hà u scopu di cuntinuà à empowering sales store terminal.Aiutate i venditori à coglie l'opportunità di vendita di u mercatu, è preparate per vince a dura battaglia di u mercatu in 2022!

Vive à stu viaghju è torna cù una carica piena

A varietà abbagliante di sta stagione di novi prudutti vene in vista.Qu'il s'agisse de style, de matière ou d'artisanat, tous les marchands présents sont impressionnés.Sò pieni di cunfidenza in u funziunamentu di a marca Seaton.Accoppiata cù a pulitica di ordine pesante è i beneficii, i venditori anu attivamente selezziunati lampade è cumandati, stendu una onda di compra di panicu.

Liberazione di a serie di novi prudutti

"Avanti inseme cun un core, cuncentrazione nantu à a forza per vince u futuru", Mingpin Photoelectric Lighting seguirà sempre u ritmu di u gruppu, unisce a manu cù l'amichi di i rivenditori in tuttu u paese, avanzerà senza mossa è travaglià inseme, è s'impegna à portà. illuminazione di cinque stelle in Migliaia di famiglie!

Liberazione di a serie di novi prudutti
Liberazione di a serie di novi prudutti
Liberazione di a serie di novi prudutti