• news_bg

U disignu di l'illuminazione di l'uffiziu, a scelta di a lampa ghjusta hè u requisitu primariu

Ci hè un zitellu chjamatu u zitellu di un altru.Ci hè un uffiziu chjamatu l'uffiziu di l'altru.Perchè l'uffizii di l'altri parenu sempre cusì high-end, ma l'anzianu uffiziu in u quale site à pusà dapoi parechji anni s'assumiglia à un pianu di fabbrica.

 

L'imaghjini di u spaziu di l'uffiziu dipende da u livellu di u disignu di a decorazione, è per u disignu generale di a decorazione di l'uffiziu, u disignu di l'illuminazione hè una parte cruciale, o ancu u toccu finitu!Lampi di bassa qualità, luce insufficiente è stili incompatibili... Cumu pò esse pussibule di avè una atmosfera high-end, è cumu pò esse garantita l'efficienza di u travagliu è a salute di a visione di l'impiegati?

 

 图片6

 

In più di a luce naturale, u spaziu di l'uffiziu hà ancu bisognu di appughjà nantu à l'apparecchi d'illuminazione per ottene una luce sufficiente.Parechje cumpagnie in l'edificazioni di l'uffiziu ùn anu micca luce naturale in tuttu u ghjornu è s'appoghjanu interamente in lampade per l'illuminazione, è l'impiegati in l'uffiziu anu da travaglià in l'uffiziu per almenu ottu ore.Per quessa, un disignu di l'illuminazione di l'uffiziu scientificu è ragiunate hè particularmente impurtante.

 

Allora quì, parlemu di u disignu di l'illuminazione di l'uffiziu:

 

 

 

 图片7

 

 

1. Office Lighting Design - Selezzione di lampade

 

Di sicuru, vulemu sceglie qualchi lampi chì sò in linea cù a cultura di a cumpagnia è u stilu di decorazione.Per esempiu, sè vo site una cumpagnia di Internet, tecnulugia è tecnulugia, l'illuminazione di l'uffiziu deve avè un sensu di mudernità è tecnulugia, piuttostu chè luci di fantasia è culurite.

 

Solu quandu u stilu hè coordinatu, u disignu di l'illuminazione pò aghjunghje punti à a decorazione di tuttu u spaziu di l'uffiziu.Di sicuru, per l'uffiziu indipendente di u capu, pò esse adattatu adattatu secondu e preferenze persunale.

 

 

 图片8

 

 

2. Office Lighting Design - Installazione di lampade

 

Quandu si stallanu l'illuminazione di l'uffiziu, s'ellu hè un candelabro, un plafone o un spotlight, fate attenzione à evità di installà direttamente sopra à u sediu di l'impiigatu.

 

Unu hè di prevene i lampi da cascà è ferite a ghjente.Quandu i lampi sò direttamente nantu à a cima di a testa, generà più calore, soprattuttu in l'estiu, hè assai faciule d'affettà l'umore di u travagliu di l'impiegati.

 

 

3. A cumminazzioni urgànica di luce artificiale è luce naturale

 

Indipendentemente da u tipu di spaziu internu, l'autore enfatizarà chì vulemu usà a luce naturale quantu pussibule.Più l'illuminazione naturale hè comoda, più pò aghjustà l'umore di l'uffiziu di e persone.

 

Dunque, quandu u disignu, ùn pudemu micca solu cunsiderà l'arrangiamentu di l'illuminazione interna, è a situazione di l'illuminazione naturale ùn pò esse ignorata.Di sicuru, l'uffizii chì ùn ponu micca ottene a luce naturale sò una altra materia.

 

 

图片9

 

 

 

 

4. U disignu di l'illuminazione di l'uffiziu deve esse evitata è a priorità deve esse diversa.

 

Per esse simplicemente, u disignu di l'illuminazione di l'uffiziu ùn hà micca bisognu di illuminazione uguale in ogni zona.Per i spazii pocu impurtanti è antiestetiche, a luce pò esse debilitatu o ancu micca direttamente distribuitu.U vantaghju di questu hè chì ùn pò micca solu ghjucà un rolu di "vergogna", ma ancu ottene l'effettu di risparmiu d'energia.

 

Per u spaziu chì deve esse evidenziatu, deve esse evidenziatu, cum'è l'area di ricezione, l'area di mostra di l'arti, u muru di a cultura corporativa è altri spazii, deve esse evidenziatu.

 

图片10

 

 

  1. L'intruduzioni di u sistema di illuminazione intelligente

 

Sì avete e cundizioni è u budgetu, pudete cunsiderà aduttà un sistema di illuminazione intelligente.A maiò parte di a ghjente sente chì u costu di i sistemi di illuminazione intelligente hè troppu altu, è hè una perdita di soldi per installà in l'uffiziu.In u cortu termini, questu hè veru, è per u spaziu mediu di l'uffiziu chjucu, ùn hè micca veramente necessariu.

 

In ogni casu, per l'uffizii cù spazii più grande, à longu andà, hè pussibule cunsiderà l'intruduzioni di sistemi di illuminazione intelligente.In u risultatu, u spaziu di l'illuminazione pò esse aghjustatu dinamicamente secondu e diverse esigenze di l'atmosfera è e cundizioni climatichi.Siconda, si pò salvà assai di fattura di l'electricità ogni annu (almenu circa 20% di e bollette di l'electricità), devi sapè chì l'electricità cummerciale pò esse assai più caru cà l'electricità residenziale.

 

 

In a rialità, l'illuminazione di a maiò parte di l'imprese ùn hè micca nantu à u disignu, ma solu uni pochi di lampi fluoriscenti è luci di pannelli sò stallati."Abbastanti brillanti" hè ancu diventatu un grande principiu per innumerevoli pruprietarii di l'imprese quand'elli sò decoru suave, ma hè ovvi chì queste pratiche sò inappropriate.

 

L'illustrazioni in l'articulu sò tutte l'illuminazione raghjone cuncepite è pianificate.Comparatu cù u vostru uffiziu, quale pensate chì hè più designu?