• news_bg

Parrannu di u riscaldamentu è a dissipazione di u calore di LED

Oghje, cù u rapidu sviluppu di i LED, i LED d'alta putenza apprufittannu di a tendenza.Attualmente, u prublema tecnicu più grande di l'illuminazione LED d'alta putenza hè a dissipazione di u calore.Una scarsa dissipazione di u calore porta à a putenza di guida LED è à i condensatori elettrolitici.Hè diventatu un cortu bordu per u sviluppu ulteriore di l'illuminazione LED.U mutivu di l'anziane prematuru di a fonte di luce LED.

图片1

In u schema di lampade cù surghjente di luce LED, perchè a fonte di luce LED travaglia in una bassa tensione (VF = 3.2V), alta corrente (IF = 300-700mA) statu di travagliu, cusì u calore hè assai severu.U spaziu di lampade tradiziunali hè strettu, è hè difficiule per u radiatore di una zona chjuca per esportà u calore rapidamente.Malgradu l'adopzione di una varietà di schemi di rinfrescante, i risultati sò insatisfactori, diventanu lampade di illuminazione LED un prublema senza suluzione.

 

Attualmente, dopu chì a fonte di luce LED hè alimentata, 20% -30% di l'energia elettrica hè cunvertita in energia luminosa, è circa 70% di l'energia elettrica hè cunvertita in energia termale.Dunque, hè a tecnulugia chjave di u disignu di a struttura di lampa LED per esportà tanta energia di calore u più prestu pussibule.L'energia di u calore deve esse dissipata da a cunduzzione di u calore, a cunvezione di u calore è a radiazione di u calore.

 

Avà analizemu quali fattori causanu l'ocurrenza di a temperatura di l'articulazione LED:

 

1. L'efficienza interna di i dui ùn hè micca altu.Quandu l'elettrone hè cumminatu cù u pirtusu, u fotonu ùn pò micca esse generatu 100%, chì di solitu reduce a tarifa di recombinazione di u trasportatore di a regione PN per via di "fuga di corrente".U currente di fuga volte u voltage hè u putere di sta parte.Questu hè, cunvertisce à u calore, ma sta parte ùn occupa micca u cumpunente principale, perchè l'efficienza di i fotoni internu hè digià vicinu à 90%.

2. Nisunu di i fotoni generati in l'internu pò sparà fora di u chip, è una parte di u mutivu principalu perchè questu hè ultimamente cunvertitu in energia di calore hè chì questu, chjamatu l'efficienza quantum esterna, hè solu circa 30%, a maiò parte di quale hè cunvertitu à calore.

图片3

 

Dunque, a dissipazione di u calore hè un fattore impurtante chì afecta l'intensità di l'illuminazione di lampade LED.U dissipatore di calore pò risolve u prublema di dissipazione di calore di lampade LED di bassa illuminazione, ma un dissipatore di calore ùn pò micca risolve u prublema di dissipazione di calore di lampi d'alta putenza.

 

Soluzioni di raffreddamentu LED:

 

 

A dissipazione di u calore di Led principia principarmenti da dui aspetti: a dissipazione di u calore di u chip Led prima è dopu à u pacchettu è a dissipazione di u calore di a lampada Led.A dissipazione di u calore di chip LED hè principarmenti ligata à u prucessu di selezzione di u sustrato è di u circuitu, perchè ogni LED pò fà una lampada, cusì u calore generatu da u chip LED hè eventualmente dispersatu in l'aria attraversu l'alloghju di a lampada.Se u calore ùn hè micca bè dissipatu, a capacità di calore di u chip LED serà assai chjuca, perchè se qualchì calore hè accumulatu, a temperatura di cunnessione di u chip cresce rapidamente, è s'ellu travaglia à alta temperatura per un bellu pezzu, u a durata di a vita serà accurtata rapidamente.

图片2

 

In generale, i radiaturi ponu esse divisi in cooling attivu è passiu cooling secondu u modu in quale u calore hè eliminatu da u radiatore. è l'effettu di dissipazione di u calore hè proporzionale à a dimensione di u dissipatore di calore. U rinfrescante attivu hè di caccià per forza u calore emessu da u dissipatore di calore attraversu un dispositivu di rinfrescante cum'è un fan.Hè carattarizatu da una alta efficienza di dissipazione di u calore è una piccula dimensione di u dispusitivu. U cooling attivu pò esse divisu in cooling aria, liquid cooling, heat pipe cooling, semiconductor cooling, cooling chimicu è cusì.

In generale, i radiaturi ordinarii di l'aria di u radiatore duveranu naturalmente sceglie u metallu cum'è u materiale di u radiatore.Per quessa, in a storia di u sviluppu di i radiaturi, i seguenti materiali sò ancu apparsu: radiaturi d'aluminiu puri, radiaturi di ramu puri è tecnulugia di cumminazione di ramu-aluminiu.

 

L'efficienza luminosa generale di u LED hè bassu, cusì a temperatura di l'articulazione hè alta, risultatu in una vita accurtata.Per allargà a vita è riduce a temperatura di l'articulazione, hè necessariu attentu à u prublema di dissipazione di u calore.