• news_bg

I vantaghji di i lampi di pavimentu sò intrudutti, è e cumpetenze di compra di lampade sò spartuti!

I lampi di pavimentu sò diventati più è più cumuni in a vita di a casa, in particulare in a creazione di l'atmosfera di casa, chì hà un effettu assai bonu.In fatti, i vantaghji di i lampi di pavimentu ùn si fermanu micca quì.Fighjemu i vantaghji è e cumpetenze di compra di lampade da terra!

I vantaghji di lampade da terra:

1. Attualmente, i lampi di pavimentu in u mercatu utilizanu principarmenti LED diodi emettitori di luce cum'è fonte di luce, u livellu di prutezzione (u livellu di prutezzione contru l'intrusione di oggetti stranieri da a cunchiglia di l'equipaggiu elettricu) righjunghji IP65, è a vita di serviziu hè. finu à 30.000-50.000 ore.Hà i vantaghji di alta luminosità, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, longa vita è cusì;

I vantaghji di i lampi di pavimentu sò intrudutti, è e cumpetenze di compra di lampade sò spartuti!

2. A cunchiglia hè fatta di superficia pulita in acciaio inossidabile, trattatu per mezu di u prucessu di mudificazione generale, u corpu di a lampa hè chjuca, hà un bonu effettu decorativu, è assicura un bonu effettu di dissipazione di u calore;

3. U pannellu di lampade hè fattu di materiali non-combustible è hà una bona resistenza à a temperatura.

Fcumpetenze di compra di lampada loor:

I vantaghji di i lampi di pavimentu sò intrudutti, è e cumpetenze di compra di lampade sò spartuti!

1. Quandu sceglite i prudutti di lampade di pavimentu, duvemu attente à a qualità di u produttu è sceglie prudutti d'alta qualità chì sò durable, altrimenti portanu assai inconvenienti per l'usu dopu.

2. Quandu compra una lampada di pavimentu, assicuratevi di verificà s'ellu hà un certificatu di cunfurmità.Solu i prudutti chì rispondenu à i normi di produzzione è chì a qualità di u produttu hè affirmata ponu ottene un certificatu di cunfurmità, è l'acquistu di tali prudutti pò guarantisci prestazioni è qualità.Se ùn avete micca un certificatu di cunfurmità, allora hè un pruduttu senza trè.Per quessa, hè cunsigliatu di cumprà prudutti di marche famose, perchè i prudutti di sti marchi cunnisciuti sò di bona qualità è alta sicurezza.

Ciò chì sopra hè l'intruduzioni di l'editore à i vantaghji è e cumpetenze di compra di lampade.Spergu chì ti piace.

Flampadina di terracunsigliatu da noi:

Lampada da terra Led Moderna Decorativa Lettura Illuminazione Salone Luce nordica

Hè fattu di metallu, è pò esse appiicatu à Hotel, Residenziale, Hotel, Camera, Living Room, Hotel, etc. A lampada da terra hè captivante cù a so forma originale attraente è una splendida illuminazione, chì emana sofisticazione muderna cù visuale stupente.A creazione mozzafiato hè un matrimoniu veramente perfettu di disignu è tecnulugia senza cumprumissu.

I vantaghji di i lampi di pavimentu sò intrudutti, è e cumpetenze di compra di lampade sò spartuti!

Nordic mudernu simplice novu disignu Doppiu arcu KD mamma è figliola lampada da terra per a luce di u salottu

Hè custituitu da una basa di tripode è un quadru di metallo, tuttu in acciaio inox.3 steli cuntenenu 3 tulipani di vetru satinatu.Havi un buttone on/off chì permette 3 pusizioni di illuminazione.Ogni ombra di vetru hè tenuta in modu sicuru da un anellu di molla di metallo in a basa in acciaio inox.

Lampada da terra da pesca di design Lampada da terra LED da 18W Lampada da terra led à arcu di luce à risparmiu energeticu.   

I vantaghji di i lampi di pavimentu sò intrudutti, è e cumpetenze di compra di lampade sò spartuti!

Questa lampada hè più cà solu una lampada da terra chì furnisce illuminazione di alta qualità.Hè ancu una vetrina, chì porta un toccu artisticu à u spaziu internu è evoca una cunnessione emotiva trà e persone è a decoru architettonicu.Presenta un aspettu sofisticatu in una forma pulita, celebrendu e meraviglie di a luce attraversu l'ingegneria ottica di punta.L'illuminazione visualmente captivante furnisce una doppia combinazione di ambiente accogliente è enfasi raffinata.

Riducendu a forma è l'attenzione senza compromessi à i dettagli, Sento Terra cuntinua a ricerca di u designer tedescu per a simplicità visuale è l'eccellenza ingegneria.U so design impressiunanti enfatiza l'espressione pura di una estetica minimalista, aiutendu à mischjà in ogni ambientu mudernu, sia un salottu, una camera o un uffiziu.