• news_bg

Cos'è un Downlight da incasso?

Parolle chjave: dimensione di l'apertura, cuncettu di abbagliamentu, temperatura di culore, angolo di irradiazione, flussu luminoso, illuminanza, efficienza di a fonte di luce, putenza, cuncettu basicu dilampade, decadenza di luce, resa di culore.

  • Accessori d'illuminazione basica

Radiatore, tazza riflettore, circlip (accessoriu rossu), tappa anti-riflessione, corpu di lampada

https://www.wonledlight.com/downlight-project-hotel-wall-washer-led-cob-spotlight-recessed-downlight-product/

a.Radiator: U materiale di aluminium die-casting ghjoca un rolu in rinfriscà i lampi, è i prucessi diffirenti anu effetti di rinfrescante.I principali marche di fonti di luce nantu à u mercatu sò: Preh, Cree, Osram, Citizen, Epistar, etc. Attualmente, i chips di temperatura di un culore Cree sò soprattuttu usati in i prudutti d'illuminazione nantu à u mercatu, ma Cree ùn pruduce micca temperatura dual-color. chips finu à avà.

b.Tazza riflettente: I marchi cumuni nantu à u mercatu sò: Grey, Cylande.A qualità di u riflettore affettarà u spot è l'effettu anti-glare.Certi lampi utilizanu riflettori di qualità povira, chì ponu causà prublemi cum'èpunti luceè cuncentrazione irregolare.Comparatu cù e marche di bona qualità, a gap di prezzu hè grande.Attualmente, i marchi utilizati da LifeSmart sò Gray è Cylande.

c.Copertura anti-glare, corpu di lampa: Sicondu u stilu di disignu di a casa, a tappa anti-glare pò esse bianca, nera, etc.;u corpu di a lampada hà lati stretti, lati larghi, quadrati, tondi è altre forme.A cumpusizioni di diversi corpi di lampade hè sfarente, è diverse forme ponu ancu esse aduttate secondu diversi stili di design.

  • Apertura è altezza di lampa

L'apertura è l'altezza di a lampa afectanu u disignu di a lampada.Quadrati è tondi sò e forme di apertura più cumuni.

U tettu hè diversu, avete bisognu di sceglie a stallazione di a superficia o a stallazione dissimulata, cum'è l'impiccante laterale (senza tettu in u mità, cù u tettu nantu à i quattru lati), avete bisognu di utilizà lampade superficia;u tettu tutale hà un tettu, ma a prufundità hè pocu prufonda, allora avete bisognu di usà lampi d'altitudine più bassa.

L'altezza hè diversa, è l'effettu di dissipazione di u calore di a lampada hè ancu diversu.

https://www.wonledlight.com/downlight-project-hotel-wall-washer-led-cob-spotlight-recessed-downlight-product/

Dimensioni di apertura generale: 55 cm / 65 cm / 75 cm / 95 cm / 105 cm, altezza di a lampada: 60-110 cm

  • Angulu di irradiazione

10-15 gradi di pede di fasciu strettu: generalmente utilizatu per l'illuminazione d'accentu, cuncintratu nantu à l'illuminazione di un certu ughjettu, cum'è a visualizazione di ornamenti / opere d'arte / prudutti.

25-36 gradispotlight: A fonte di luce à questu angulu hè chjamata fonte di illuminazione locale o fonte di luce di lavatu di u muru, chì hè usata per mette in risaltu u livellu di l'illuminazione, u cuntrastu trà u lume è u scuru, è mette in risaltu a struttura è u culore di l'uggetti, adattatu per l'armarii di vinu è i dipinti pendenti.L'angulu deve esse aghjustatu secondu a distanza di u lampu da u muru è a distanza da altri lampi.

60-120 gradi (più di 40 gradi sò chjamati cullettivamente downlights): I fonti di luce in questa gamma d'angolo di irradiazione ponu esse chjamati luce ambientale o luce di illuminazione basica.In cunfrontu cù l'illuminazione uniforme, a luce in questa gamma d'angolo serà più diffusa, è l'area serà più grande è spargugliata quandu chjappà in terra.Adatta per spazii luminosi cum'è bagni, cucine, corridoi, o per l'illuminazione generale, pò esse capitu cum'è una piccula luce principale.