• news_bg

Chì sò i requisiti di u produttu di basa di luci LED?

1) Lampade è lanterne sò conformi à e disposizioni pertinenti di e norme naziunali attuali, chì sò i seguenti:

"Requisiti generale è esperimenti di lampade" GB700.1-2015

Requisiti di sicurezza per lampade fluorescenti GB7000.7-2005

Requisiti di sicurezza per lampade stazionarie per scopi generali GB7000.10-2008

2) Quandu a parte di riscaldamentu di a lampada hè attaccata à l'indicazione di materiale infiammabile, a volta cù l'evite l'usu di lampade generale, risultatu in materiale combustibile brusgiatu, incidenti di focu.

3) Lampade è fonti di luce chì utilizanu a produzzione di fornitore qualificata cunsigliata in l'invitu à l'offerta deve ottene CCC China National.Marca obligatoria di cunformità.A cumpagnia di produzzione deve passà ISO9001: certificazione di sistema di gestione di qualità.

4) U chip di illuminazione adopta marche di fama internaziunale è hà una vita di serviziu di più di 30 000 ore;a tolleranza di culore ùn deve esse più grande di 7SDCM.

5) Prutezzione contr'à scossa elettrica: Class1.

6) A sicurezza strutturale è elettrica risponde cumplettamente à i requisiti di i standard EN60598 è GB7000.

www.wonledlight.com

II: lampada di guardrail di tipo D (lampada LED 15W)

Numeru d'ordine Nome

Esigenza

1 Lampade è lanterne Potenza di lampa LED P = 15W
2 Fonte di luce lampa LED deve esse u catalogu di prudutti di pruduzzione di sistema di marcatura di banchi LED di Guangdong
3 Ughing materiale Materiale d'aluminiu di fusione di alta qualità, a polvera di plastica di a superficia deve esse anti-aging è nebbia salina;aduprà un anellu di gomma di silicone;anellu;copertura trasparente per l'effettu di macinazione, mischju uniforme di luce, ùn pò micca vede luminosuSpots, a selezzione di novu moldura di trasfurmazioni di materiale PMMA, u grossu ùn hè micca chjucu seccu 3mm, cù una trasmissione eccellente, resistenza à alta temperatura, caratteristiche di prutezzione UV: a copertura trasparente

Ùn si deforma per 5 anni, ùn cambia micca u culore.

4 Chip U chip LED adopta marchi cunnisciuti internaziunali impurtati: bassa resistenza termica, bona dissipazione di u calore, struttura di imballaggio di bassa tensione è alta refrattarietà, materiali di imballaggio anti-deteriorazione.
5

 

A vita di serviziu A vita di serviziu di a fonte di luce hè più di 50000 ore.

Etc.

È DongGuan Wonled lighting Co., Ltd. hè un prufessiunali prufessiunali è fabricatore di apparecchi di illuminazione interni stabiliti in 2008. I nostri prudutti finiti sò principarmenti esportati à i mercati di l'Europa è l'America.Semu una sucetà subsidiaria di Dong Guan Wan Ming Industry Co., Ltd.

A nostra cumpagnia matri Wan Ming hè stata stabilita in u 1995 è hè un pruduttore prufessiunale di parti metalliche in l'industria di l'illuminazione.Prudutti cuncentrati in pressofusione in lega di alluminio è zincu, tubi metallici, tubi flessibili è accessori cunnessi.Recently, Wan Ming Group hè digià diventatu unu di i principali pruduttori di parti metalliche in u campu di l'illuminazione cù circa 800 staffi / travagliadori è furnisce pezzi per i clienti famosi cum'è IKEA, PHILIPS è WALMART.

L'illuminazione Wonled applica a qualità di l'illuminazione + ISO + 9001:

www.wonledlight.com

GB / T 19001-2016 / ISO9001: 2015 standard.U scopu cupertu da stu sistema di gestione: Prodotti è attività: Design, sviluppu, pruduzzione è serviziu di l'acciaio strutturale di carbonu di qualità, billette tondi d'acciaio in lega;tubi d'acciaio senza saldatura laminati à caldu è tubi d'acciaio di carbone è acciai in lega.

Fornitori di luci LED:

Luce LED persunalizata:

Fabricazione di LED:

Produttori di LED:

 

Per piacè cuntattate Wonledlight nantu à i seguenti dati di cuntattu per più:

Indirizzu: No.12, Poling Street, Qingxi Town, Dongguan, Guangdong, China

Tel: + 86-769-87339096 TO 1 Linea

Lucy Liu

Phone/WeChat/WhatsApp: +86 18627297357

E-mail:lucy-liu@wonledlight.com

Cresus Lo

Phone/WeChat/WhatsApp: +86 13622624429

E-mail:croesus-lo@wonledlight.com