• news_bg

Perchè u disignu di l'illuminazione? Cumu capisce l'usu di l'illuminazione?

Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia suciale, a ghjente ùn hè più soddisfatta di l'alimentu di basa è di i vestiti. U materiale crescente è i bisogni culturali ci facenu più esigenze per noi stessi è ancu per l'ambienti chì campemu: faciule d'utilizà hè assai impurtante, è bè. a ricerca hè ugualmente impurtante. A ricerca di bellezza esterna ùn hè micca un attu superficiale, ma una passione per a vita.

 

U disignu di l'illuminazione ùn hè micca solu per furnisce luminosità per u spaziu è risponde à i bisogni di a vita di ogni ghjornu di e persone è diverse attività, ma ancu di creà l'elementi basi per sprimà a forma di u spaziu è creà l'atmosfera ambientale.

 

In a decorazione di ogni ghjornu, a maiò parte di a ghjente mantene una attitudine perfetta versu i bisogni di u mobili è l'apparecchi di casa.A maiò parte di a so energia hè cuncentrata nantu à l'abbinamentu generale di u culore di l'internu, a pusizione di stile, a selezzione di materiale di decorazione, etc., ma spessu ignoranu u layout generale è u disignu regiunale di l'illuminazione interna.L'attitudine di e fonti di luce hè limitata à l'illuminazione, ma u fattu prova chì a luce ùn pò micca esse superficiale.

 

 图片4

 

Per quessa, quandu cuncepisce l'illuminazione residenziale, hè necessariu di scuntrà l'illuminazione funziunale di diversi spazii di a casa, è aduprà a luce è l'ombra per abbellisce u spaziu, per chì l'occupanti ponu sentenu felici è rilassati fisicamenti è mentali.L'eccellente disignu di l'illuminazione darà l'anima di u spaziu internu.

 

Livellu I:illuminate u spaziu

 

U significatu più basicu di a lampada hè l'apparechju luminoso utilizatu per l'illuminazione, cusì u so usu più basicu hè di illuminà u spaziu. di l'utilizatori di u spaziu, hè una espressione qualificata di livellu unu.Quandu a ghjente deve esse illuminata in u spaziu di u travagliu è di studiu, l'usu di lampade di temperatura d'alta luminosità è d'alta culore pò aiutà a ghjente cuncentrazione è migliurà l'efficienza; L'illuminazione in u so spaziu di casa di ogni ghjornu, utilizendu lampade cun luminosità cunfortu è bassa temperatura di u culore pò fà chì a ghjente si sente rilassata è calda; Tuttavia, l'illuminazione aduprata per ottene l'illuminazione di basa hè ancu assai diversa per via di i diversi stili è pusizioni di spazii cum'è ristoranti.

 

 图片5

 

Di sicuru, u disignu di l'illuminazione in l'esempiu d'appellu ùn hè micca solu ghjunghje à u nivellu 1. L'illuminazione hè un standard subjectivu.Tutti i spazii è l'illuminazione in u spaziu serve à l'utilizatori di u spaziu.Eccu per illustrà chì l'usu di luci adatti per illuminà u spaziu secondu l'occasione hè u standard di livellu 1.

 

Livellu II: Aduprate a luce è l'ombra per abbellisce u spaziu

 

L'arti di l'illuminazione hè l'arti di a luce è l'ombra.Cumu trascende u livellu 1 à u nivellu 2 richiede chì i diseggiani di l'illuminazione utilizanu cunniscenze prufessiunale per furmà un sensu di luce è ombra spargugliata in u spaziu.

 

Ancu s'è a ghjente hà ottinutu u scopu basicu di utilizà u spaziu, l'illuminazione simplice hè assai noiosa.A luce è l'ombra hè un mezzu efficace per fà u spaziu più interessante è utile.

 

Pigliate un spaziu residenziale cum'è un esempiu: un gran numaru di strisce luminose incrustate di bassa temperatura di culore cumpletanu l'illuminazione di basa, è creanu una sensazione calda è calda;U spotlight illumina u tank d'acqua, stufa è altri spazii chjave chì necessitanu luce;U candelabru in forma di A cumplementa a luce nantu à u desktop quandu si cena;E quelli zoni chì ùn anu micca usu speciale scuraranu naturalmente.

 

L'interessu di u spaziu cummerciale pò ancu esse bisognu di a participazione di luci è ombra.I posti in i ristoranti occidentali spessu necessitanu un certu gradu di privacy, per quessa sò riservati per u trattamentu scuru; I candelabri squisiti sò posti sopra a linea mobile di a passerella è l'intervallu trà e tavule.A luce hè dolce è spargugliata per evità abbagliamenti; A zona di cucina in u bar hè assai illuminata cù display, chì ùn solu furnisce l'illuminazione di basa per tuttu u spaziu, ma forma ancu un cuntrastu cù a zona di pranzu esterna, riflettendu una atmosfera sottile.

 

 图片6

 

 

Livellu III: Trasmette i sentimenti cù a luce

 

In a casa, l'effettu di ottene u megliu adattatu trà l'illuminazione è parechji elementi di u spaziu hè a relazione trà a luce è u spaziu in u terzu livellu, chì hè ancu a cuncepimentu artisticu chì perseguitemu. cumpostu da a luminosità è a bughjura di a luce è a pusizione spaziale.Se a luce hè siparata da a cunchiglia è l'essenza di u bastimentu, hè illusoriu.

 

In riassuntu, a luce è l'ombra sò e cundizioni basi per fà u paisaghju apprezzabile, è u disignu di l'illuminazione trasforma in un arte.Ùn hè micca solu un esteticu, ma ancu una espressione di l'emozioni di e persone.Un bonu disignu di l'illuminazione usa diverse luci per arricchisce è arricchisce u spaziu, è interspers ogni mumentu locale exquisite cù clues.After all, solu a luce è l'ombra ghjustu ùn hè micca faciule per detectà, ma a mala luce hè sempre brusca.

 

 

 图片7

 

Solu apprezzendu l'appiecazione di l'illuminazione lentamente, pudemu veramente percive u so significatu prufondu, chì esige accumulà assai sperienza di vita è navigà diversi costumi culturali, in modu à injecter ànima fresca in u disignu di l'illuminazione cun un'estetica chjara è eccezziunale.

 

FINI.